וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד שיודע: 5 המלצות שוות לברלין

9.8.2018 / 14:00

אין דבר יותר שווה מהמלצות למסעדות בחו"ל משף ישראלי שגר באותה מדינה. השף המצליח גל בן משה נותן לנו חמש המלצות לנקודות חובה בברלין: ארוחת בוקר, אוכל רחוב, פטיסרי, אוכל מקומי ולארוחה אחת בלתי נשכחת

המבורגר בברלין. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר ב- Burgermeister/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

מי מאתנו לא מכיר את סיטואציית קישוש ההמלצות רגע לפני המראה לחופשה קצרצרה באירופה? כולם יודעים שאת ההמלצות הטובות ביותר שווה לקבל מאנשים שחיים ביעד הביקור, על אחת כמה וכמה אם מדובר בישראלים שחיים שם ומכירים בדיוק את הטעם שלנו, ועוד שפים, אז יצאנו מורווחים מכל העולמות.

בתכנית האוכל של השף ברק יחזקאלי בכאן 11 "אנחנו על המפית" מבקר השף אצל שפים ישראלים בעלי מסעדות מצליחות בחו"ל על מנת לנסות לפצח את סוד ההצלחה שלהם. בסדרת הבת "ליד המפית" מבקש יחזקאלי מהשפים המלצות קולינריות לחמישה מקומות חובה בעיר - מקום מומלץ לארוחת בוקר, המלצה לאכול רחוב, מסעדה מקומית, מאפייה מומלצת וארוחה שזוכרים.

בפרק שישודר מחר (יום שישי) מתארח יחזקאלי אצל השף גל בן משה ממסעדת גלאס בברלין. בן משה, אשר קיבל שבחים רבים מהתקשורת הגרמנית, מגיש במסעדה שלו תפריט ערבי עונתי מודרני, ממטבח מולקולרי, והוא מתואר כמי שהצליח למתוח את גבולות ההגדרה של המטבח המזרח תיכוני למקומות אליהם לא הגיעו מעולם, הוא זכה בציון לשבח ממדריך המסעדות מישלן בפעם החמישית ברציפות, בדירוג 16 נקודות במדריך גומיו, ובתואר המסעדה הטובה ביותר בברלין של טריפ אדוויזר.

התכנית ליד המפית משודרת מדי יום שישי בכאן 11 בשעה 19:30 ובדיגיטל

איפה אוכלים בפריז? ההמלצות של אבי אפרתי
איפה אוכלים בניו יורק? 24 המלצות

Spindler הוא בראסרי מגניב, בתוך מבנה תעשייתי לשעבר על גדת נהר. השף הצרפתי מבשל כאן מטבח אירופי מודרני עם נגיעות צרפתיות, תוך הקפדה על חומרי גלם טריים, במחירים סבירים יחסית.

מה מומלץ: ארוחת בוקר עם תוספות של בשר או דגים, רביולי ומרקים.

מחירים: כ-16 יורו לאדם.

Spindler, כתובת: Paul-Lincke-Ufer 42/43

עוד באותו נושא

מאחורי הקלעים: גל בן משה - השף הישראלי המבטיח שכמעט קטף מישלן

לכתבה המלאה

מקום נפלא של המבורגרים בשירות עצמי שנפתח במקום בו היו בעבר הרחוק שירותים ציבוריים מתחילת המאה הקודמת, תחת פסי הרכבת של ברלין. למרות שהחיבור האסוציאטיבי של שירותים ציבוריים והמבורגר לא ממש מעורר תאבון, זה לא ניכר כיום. במקום משתרך תור ארוך, בעיקר של בליינים רעבים בשעות הלילה.

מנה מומלצת: המבורגר קלאסי - קציצה של 180 גרם עם לחמניית בריוש חמאתית וצ'יפס עבה.

מחיר: כ-6 יורו.


Burgermeister , כתובת: Oberbaumstraße 8

לב וכליה זהו שמה של המסעדה, אשר דוגלת באכילת כל חלקי החיה מכף רגל ועד ראש. הרעיון הוא להעניק לסועדים את החוויה של חקלאי שמגדל, שוחט ואוכל את החיות שלו. למרות האידיאולוגיה הכפרית, המקום מגיש מנות קטנות ומעוצבות.
.
מנה מומלצת: ארוחת טעימות שמורכבת מ-4 עד 8 מנות.

מחיר: 50-60 אירו.


Herz & Niere , כתובת:Fichtestraße 31

משהו מתוק: Du Bonheur

Du Bonheur היא קונדיטוריה צרפתית קלאסית, משמעות השם שלה בצרפתית, היא אושר או מזל, ואכן השף - קונדיטורית כאן מאמינה שתפקידה להביא לאנשים אושר באמצעות ביסים מופלאים, העשויים מחומרים אורגניים בלבד. יש כאן גם ארוחות בוקר, אבל המתוקים הם הסיבה האמתית להגיע למקום הקטן והמשובח הזה.

מנה מומלצת: מאפים ומקרונים.

מחיר: 11-20 אירו.

Du Bonheur, כתובת: Brunnenstrasse 39

Toulouse-Lautrec היא מסעדה הממוקמת בדירת קרקע ברלינאית ונקראת על שמו של הצייר הצרפתי המפורסם טולוז לוטרק. השף (שהוא גם הבעלים) יוצר מטבח עילי בלי חוקים ועם כמויות בלתי נדלות של כשרון.

מנה מומלצת: ארוחת טעימות מורכבת מ 5-7 מנות.

מחיר: 100-120 אירו לאדם.

Toulouse-Lautrec, כתובת: fichtestraße 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully