וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר זה קורה: מזנון לחמניות החלב ההיסטריות של גיא גמזו נפתח

27.8.2018 / 11:45

דמיינו לחמניית חלב רכה ואוורירית מטוגנת בחמאה מזוקקת, כך שהיא הופכת לפריכה במיוחד. עכשיו דמיינו איך היא מתמלאת במילויים מושחתים, אבל גם מושקעים מאוד. את התענוג הזה תוכלו להפסיק לדמיין ולמצוא ממחר בדוכן NUNUNU של השף גיא גמזו

צילום: עידו שחם, עריכה: אביבי אירגז

בפסטיבל תל אביבEAT האחרון, השתרך תור ארוך מול הדוכן של השף גיא גמזו, שף מסעדת אריא. מי ששרד את התור זכה לנגוס בלחמניית החלב של גמזו במילוי שרימפס ברוטב לימוני, או במילוי מק אנד צ'יז סנסציוני, והיתה גם לחמניה במילוי גבינה מתוקה עם רוטב פירות יער. המנה הזו הפגישה את גמזו עם קהל גדול בהרבה ממה שהיה רגיל לפגוש במסעדת אריא שלו, שגם בה הגיש את הלחמניה המדוברת. היה זה רק מתבקש שללחמניות ההיסטריות האלה יימצא מקום קבע, והנה מחר, פותח גמזו את NUNUNU, מזנון הלחמניות הצרפתי-אמריקאי שלו בדרום תל אביב.

נונונו. גל זהבי,
לחמנית מק אנד צ'יז/גל זהבי

לחמניית חלב היא לחמניה רכה עשויה עם תועפות של חמאה וחלב, משהו שבין בריוש לחלה, ולפני המילוי היא מטוגנת בחמאה מזוקקת, מה שהופך אותה לפריכה אבל אוורירית במיוחד. במזנון נונונו החדש תפריט הלחמניות מציע שמונה אלטרנטיבות של לחמניות שמזגזגות בין מטבח אמריקאי לצרפתי ולמטבחים נוספים כמו לחמניית השרימפס הקצוץ עם קרם לימון יפני (46 שקלים), או לחמניית אמסטרדם עם הרינג הולנדי, שמנת של פעם ובצל מוחמץ (42 שקלים).

עוד באותו נושא

יוצאת מהמסך: לג'קי אזולאי יש מסעדה מרוקאית חדשה

לכתבה המלאה
נונונו. גל זהבי,
לחמניית צ'יז קייק מתוקה/גל זהבי

וגם לחמניית צ'יקן ברביקיו עם שניצל עוף ורוטב ברביקיו (39 שקלים) תוכלו למצוא שם כמו את הלחמנייה המדוברת במילוי מק אנד צ'יז ברוטב צ'דר (35 שקלים). לסיום מתוק יחכה לכם מילוי קרם גבינת שמנת מתוק וקולי אוכמניות (26 שקלים) ויש עוד.

לצד הלחמניות יוגשו גם מגוון תוספות בסגנון אמריקאי כמו צ'יפס, טבעות בצל, כדורי גבינה, סלט קולסלאו וסלט עלים. את השתייה הקלה תוכלו לקבל כאן בריפיל חופשי, ברוח המזנונים האמריקאים ועם כוונה לפנות גם לקהל צעיר, ולא רק לעובדי המשרדים שבסביבה.

נונונו. גל זהבי,
לחמניות מבוקשות/גל זהבי

מחר NUNUNU תפתח להרצה בהרצל 16, סמוך למסעדת הרצל 16, כשהמקום מעוצב בתשומת לב, עם קירות לבנים חשופים מצד אחד ואריחים ורודים מצד שני, ספה פוטוגנית שעוד הולכת להיות מזוהה עם הלוקיישן באינסטגרם, תאורה מגניבה, ועוד אלמנטים עיצוביים מעניינים. לכבוד ההשקה מחר (יום שלישי בין השעות 12:00-20:00 או עד גמר המלאי) כל הלחמניות יימכרו ב-10 שקלים במבצע עליז שבוודאי ימלא את הרחוב בריח אלוהי של לחם וחמאה.

NUNUNU, הרצל 16 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 12:00-2:00 וימי ו' ושבת 12:00-00:00

נונונו. ליתאי פלטן,
לחמניית אמסטרדם עם הרינג הולנדי/ליתאי פלטן
נונונו. ליתאי פלטן,
שרימפס בקרם לימון יפני/ליתאי פלטן
נונונו. ליתאי פלטן,
לחמניית בקר מפורק/ליתאי פלטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully