וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה אסיה: סום טאם מול חומות העיר העתיקה

28.8.2018 / 12:50

בשורה חדשה לירושלמים: בעליה של מסעדת לבן הממוקמת באחד המקומות האסטרטגיים והיפים בבירה, נסגרה. אם אתם מודאגים, תשמחו לגלות שבמקומה נפתחה קפה אסיה עם תפריט מסקרן, שעושה חשק לאוכל רחוב אסייתי לצד אוויר הרים צלול כיין

קפה אסיה. דן דבנר,
קארי ירוק/דן דבנר

האוכל האסיאתי, שאהוב כל כך על הרחוב הישראלי סוף סוף מגיע גם לירושלים שהולכת ונהפכת למלוכסנת יותר ויותר. אם בעבר היה מדובר בעיקר על סושי ודומיו, היום הרפרטואר האסיאתי של ירושלים התרחב, והשבוע במיוחד, עם הפיכתה של מסעדת לבן בסינמטק לקפה אסיה. בעליה של מסעדת לבן, מבעלי מסעדת אדום המיתולוגית, החליטו להעביר את המקום מהפך ובמקום להגיש בה עוד פוקצ'ה ופסטה כפי שנהגו במשך שנים, יגישו בה מעכשיו מנות פאן-אסיאתיות .

מסעדות חדשות בירושלים ששוה לבדוק:
אנדלוסיה בר קוקטיילים וטאפאס במרכז העיר
R&R הדיינר האמריקאי המושחת הראשון של ירושלים

קפה אסיה. דן דבנר,
הר גאו בקארי אדום/דן דבנר

המהפך של מסעדת לבן הסמי-איטלקית (כי היה גם שניצל והמבורגר) הושלם בתוך שמונה ימים בהם המקום עבר שיפוץ מסיבי. את התפריט החדש, עזר לבנות השף משה בדישי ממסעדת מינה טומיי והוא בנוי מארבע קטגוריות עיקריות: אדים- מנות שעברו אידוי כמו גיוזה ובאן, טאם טאם- כל מה שנכתש ומתערבב, קאב קם- מנות קטנות שהולכות טוב לצד אלכוהול ולסיום מנות ווק וקארי.

עוד באותו נושא

שוק לילי: סיור לילה במקומות הלוהטים של מחנה יהודה

לכתבה המלאה
קפה אסיה. דן דבנר,
סלט שריפס אסיאתי/דן דבנר

מה תוכלו לטעום? מהמאודים יש למשל באן פיש מסאלה- זוג לחמניות מאודות עם דג פריך, צ'אטני נענע, בצל כבוש, מנגו וכוסברה (46 שקלים) או אפוק אפוק, שהוא דמפלינג אינדונזי פריך במילוי תפוח אדמה ובשר טחון, עגבניות ועשבי תיבול (42 שקלים). מקטגוריית הטאם טאם יש כמובן סום טאם מפפאיה ירוקה, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים, רוטב דגים וליים (42 שקלים) או סלט סינטה צרובה בסגנון קמבודי עם כרוב סגול, נבטים, שאלוט ובוטנים (46 שקלים).

קפה אסיה. דן דבנר,
קארי אדום/דן דבנר

מתחום הקאב קם תוכל לטעום מנות כמו שיפודי סאטה צ'יקן באינדוספייס עם רוטב בוטנים, רוטב דגים וצ'ילי (56 שקלים) או נאמס ויאטנמי, שהם דפי אורז קריספיים במילוי פרגית קצוצה, עשבים, בצל, למונגראס ותמרינדי תפוחים (44 שקלים). ויש גם מנות ווק כמו שיטאקי נודלס עם שני סוגים של פטריות וברוקולי (56 שקלים) או סמוקי רד קארי עם בשר מעושן בקארי אדום, חלב קוקוס, צ'ילי, קפיר ליים, ועלים ירוקים (72 שקלים).

קפה אסיה. דן דבנר,
שיטאקי נודלס/דן דבנר

התפריט מציע גם מגוון קוקטיילים בניחוח אסיאתי, מנות המתאימות לילדים וגם ארוחת טעימות היכולה להתאים לזוג (200 שקלים) או לארבעה סועדים (400 שקלים).

מיקומה של קפה אסיה הצופה אל מגדל דוד והחומות, הוא אחד היפים בעיר. זו אולי הפעם הראשונה שנפתחת בירושלים מזללה אסיאתית כזו ולאכול נודלס ודמפלינגס מול העיר העתיקה, זו ללא ספק תהיה חוויה.

קפה אסיה, דרך חברון 11 סינמטק ירושלים, 02-6737393, שעות הפעילות בימים א'-ש' מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות. לא כשר.

קפה אסיה. דן דבנר,
סלט נתחי סינטה/דן דבנר
קפה אסיה. דן דבנר,
פפר שרימפס/דן דבנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully