וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PIZZOT: אזעקת פיצה חדשה הופעלה

29.8.2018 / 13:00

לרחוב בתל אביב שהולך ונשטף לאחרונה בעוד ועוד פיצריות חדשות, מצטרפת PIZZOT, שחקנית חדשה עם פיצות שף וטופינגס שלא טעמנו עדיין באף מקום

PIZZOT. גיא אביב,
פיצות שף/גיא אביב

אזעקת פיצה חדשה הופעלה שוב השבוע ונדמה שלאחרונה מדובר בתדירות גבוהה. בתחילת החודש נפתחה פיצה מוצ'ה באבן גבירול, אבל עוד קודם לכן היו אלו טרטוריה בכיכר דיזנגוף ופיצה פוזה שנפתחה בהרצליה.

#PIZZOT (כולל האשטאג), היא פיצריית שף חדשה, סמוך למסעדת קיטון הוותיקה, בין כל הברים העמוסים של רחוב דיזנגוף. וגם הפעם, לתושבי ובלייני מרכז תל אביב יש מקום חדש לספק בו את יצר הפיצה, אפילו אם זה קורה אחרי חצות, וכולנו יודעים שזה קורה.

PIZZOT. גיא אביב,
פיצה ארטישוק וחציל/גיא אביב

את המקום הקימו גיא אביב ועמנואל בן שבת, שניים המכירים היטב את הדינמיקה של הרחוב, לאחר שעבדו גם בקונסיירג' וגם בסנטרו קפה, מבית האחים אבידן. אביב הוא טבח בהכשרתו שהתמחה במטבחים של יונתן רושפלד ואחרים, והיום את הידע הזה הוא מתרגם לפיצות מלבניות וארוכות, יפהפיות מבחוץ ומבפנים. אביב בנה תפריט פיצות גורמה יצירתי המורכב מחומרי גלם לא שגרתיים שעושים כבוד לבצק איכותי, מהסוג האוורירי והנמתח, אבל כזה שיציב מספיק להחזיק מעליו את כל הטופינגס.

עוד באותו נושא

הבצק הוא רק תירוץ: 14 פיצות מעולות מחוץ לת"א

לכתבה המלאה
PIZZOT. גיא אביב,
פיצה עם דלעת, ריקוטה ומייפל/גיא אביב

מה יש על הפיצה? פיצה לבנה עם ריקוטה, דלעת מקורמלת, מייפל ושקדים פרוסים; פיצה עם ראגו פטריות ומסקרפונה; פיצה ארטישוק, חציל, לאבנה וטפנד זיתים; פיצה עם קארי אדום וצהוב, פסטו אפונה ובמיה הודית; ויש גם פיצה מרגריטה לטובת המיסיונרים, ובכלל זה גם תפריט הרצה שילך וישתנה וישתכלל עם הזמן, כי בינתיים המקום פתוח רק כמה ימים.

PIZZOT. גיא אביב,
פיצה לפי משקל/גיא אביב

הפיצה המלבנים נחתכת לפרוסות לפי ההזמנה ומתומחרת על פי משקל, לפי 10 או 12 שקלים ל-100 גרם, שיטה חביבה המאפשרת לטעום קצת מכל פיצה ולא למות מהתלבטות. לאחר שאיתרו את הלוקיישן, אביב ובן שבת שיפצו ועיצבו את המקום בעצמם. בחוץ יש שולחנות אבירים ארוכים שמתאימים לסגנון הבילוי הדיזנגופי, ובפנים, למרות שהמקום עוד לא גמור ואפילו אין שלט, נראה שהולך להיות נחמד עם צבעים כהים וטפטים מגניבים. בתקופת ההרצה המקום פתוח החל מ-18:00 מדי ערב ועד אחרון הלקוחות ואחרונת הפיצות. יש מאנץ' לילה חדש, אפשר להיות רגועים.

PIZZOT, דיזנגוף 145 תל אביב, עוד אי טלפון, שעת הפעילות ימים א'-ש' 18:00 ועד בערך 3:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully