וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה עם שופינג או מאפה ויוגה: ארבעה בתי קפה יוצאי דופן בת"א

6.10.2018 / 8:40

עכשיו, כשאין עוד חופש מבצבץ באופק כל שנותר לעשות זה לנצל את סופי השבוע כמו שצריך, וכל אחד יודע שסופ"ש טוב מתחיל בבית קפה טוב. הנה ארבע אופציות קצת אחרות, שאולי לא הכרתם. קפה עם ערך מוסף

טוסט אבוקדו. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
לא עוד בית קפה - אורבן שאמאן/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

אם גם לכם נמאס לפעמים מבתי הקפה העירוניים הגנריים, אם זה מרגיש כאילו ימי השישי שלכם מתחילים לחזור על עצמם עם אותם העיתונים ואותן המנות, ואם גם אתם מחפשים מקומות מקוריים לשתות בהם קפה ולתחזק בהם את הבועה האסקפיסטית שמקיפה אתכם, אז להלן ארבעה בתי קפה עם ערך מוסף, יותר מסתם ארוחת בוקר, יותר מעוד אמריקנו על קרח. ובלי מילה על שקעים לחשמל.

בתי קפה בתל אביב ששווה לבדוק:
עמליה בית קפה עם יחס אישי ליד שוק הכרמל
אדמונד בית קפה נסתר ברחוב אלנבי

כמו לאכול במשתלה: ג'ונסי גארדנר

במרכז המהומה של יריד האמנות שמתרחש פעמיים בשבוע בנחלת בנימין, ולא רחוק מההמולה של שוק הכרמל, נפתח לפני כמה חודשים ג'ונסי גארדנר, בית קפה חדש המתהדר בחצר יפהפיה וירוקה המשרה אווירה מיוחדת ורגועה למרות המיקום הקדחתני. מה תוכלו לאכול בגינה הירוקה של ג'ונסי? תפריט בית הקפה שומר על המסורת עם סוגים שונים של ארוחות בוקר, כריכים, מאפים ומשקאות קרים וחמים. בולט במיוחד תפריט הבלנדר ובו מגוון משקאות קפואים כמו מלון וג'ינג'ר, תפוח נענע וקינמון, גרניטה שוקולד מריר ואספרסו ועוד (20-25 שקלים). בערב העומס ברחוב מתפזר, האורות מעומעמים ותפריט הערב מונח על השולחנות עם מנות כמו צלחת דגים כבושים (42 שקלים), סינייה של חציל קלוי ובשר ולצד חלה (50 שקלים), או נקניקיות עגל של אלן טלמור (62 שקלים). הבועה מעולם לא היתה ירוקה יותר.

ג'ונסי גארדנר, נחלת בנימין 3 תל אביב, 03-5164412

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לבריאות הגוף והנפש: אורבן שאמאן

פנקייקים טבעוניים. אור דנון,
הפנקייקים הטבעוניים של אורבן/אור דנון

אם מאסתם בתפריט גנרי של בתי קפה ואתם מחפשים שינוי, גם לגוף וגם לנפש, יכול להיות שלאורבן שאמאן יש מה להציע לכם. המקום שהוקם לפני כמה חודשים תוכנן ונבנה סביב מרכז הוליסטי בו מתקיימים סדנאות, שיעורים, הרצאות ואירועי בריאות. בתפריט הפעם לא תראו ארוחת בוקר זוגית או קפה ומאפה אלא תפריט בריאותני מלא פרי יצירתו של אודי סהר, נטורופת במקצועו ומי שחוקר ויוצר מזון בריא מזה כמה שנים. מה למשל? קערות סופרפוד כמיטב מסורת הטרנד, שייקים עם רכיבים כמו מאקה, שכיזנדרה או מורינגה, ויש גם פנקייקס מכוסמת (46 שקלים), טאקוס טבעוניים כמובן (44 שקלים) ואפילו גלידה אמריקאית מחלב שקדים או קוקוס. אם כבר לבזבז את הזמן בבתי קפה אז שיהיה בריא לפחות.

אורבן שאמאן, דיזנגוף 210 תל אביב, 03-7521102

קפה ויוגה: EATS - הקפטריה בבית חנה

כל שכונה צריכה מקום כמו EATS - בית קפה בריא ומושקע לצד מרכז אורבני בועט הכולל חדר כושר, חוגים ומרכז פעילות לכל המשפחה. בין הקרנות הסרטים, מפגשי ההורות וההופעות האקוסטיות תוכלו ליהנות מתפריט בוקר שכולל מגוון כריכים יצירתיים ומאפים מצוינים, משקאות טבעיים ואפילו יש לאטה מאצ'ה. יש גם תפריט צהריים וערב שמותאם לבורגנות הנפוצה עם מנות ילדים מצוינות ותבשילים מנחמים שאפשר גם לקחת הביתה, לצד סלטים טריים וקינוחים לסיום. יש ב-EATS לאנץ' בוקס שאפשר למלא ולקחת בצהריים, ויש גם בראנץ' בשבת עם תפריט קטן וחמוד עם שקשוקה בגרסאות שונות וכריכי ביצים מעניינים. המיקום המרכזי הופך את EATS לפנינה שכונתית, כזו שלא נופלת מהסטנדרט העירוני בניו יורק או אל איי. אז ספורט ואוכל הולכים ביחד, עכשיו לכו לבדוק את זה.

EATS, אדם הכהן 1 תל אביב, 03-6027888

בית קפה וחנות עיצוב: SAGA

בסמוך לחנות העיצוב סאגה בשוק הפשפשים ביפו יושב בית קפה הנושא את אותו שם. בסאגה חזקים מאוד בערך מוסף ומרימים הרבה אירועי תרבות ופנאי בקפה המעוצב והיפה שלהם, החל מהקרנות סרטים ועד ערבי קריאה ומוזיקה. בקפה תמצאו את הצלחות הכי מגניבות, הכיסאות הכי צבעוניים ויצירות האמנות הכי יפות על קירות הבטון החשופים. אחרי שפתחתם לעצמכם את צ'קרת העיצוב בחנות הסמוכה אתם מוזמנים לבחור מהתפריט קפה איכותי, כריכים מושקעים, סלטים, מאפים מהוויטרינה ועוד כמה יציאות נחמדות. את הצלחות והכוסות של הקפה תוכלו למצוא אח"כ בחנות הסמוכה. להורים עם ילדים קטנים יש גם בונוס בדמות רחבה גדולה, שאפשר לרכב בה בבטחה בבימבות או אופניים. שופינג לבית מעולם לא נראה מושך וטעים יותר.

קפה סאגה, רבי פנחם 4 יפו, 03-6777624

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully