וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראנץ', פיצה וד"ש מאסיה: 3 מנות שעשו לנו את השבוע

גם השבוע אכלנו ומיהרנו לרוץ ולספר: ארוחת בוקר זוגית ששווה נסיעה מחוץ לעיר, פיצרייה שכונתית שכיף לשבת בה ומנה ששלחה אותנו רחוק רחוק למזרח

אלחנן. אפיק גבאי,
בוטצ'ר בוקר זוגי באלחנן/אפיק גבאי

ארוחת בוקר זוגית באלחנן

החיבה שאנחנו רוחשים למאפיית אלחנן בקיבוץ משמרות (ממש על גבול פרדס חנה), היא לא דבר חדש. מאז שנפתח המקום לפני כשנתיים, הוא הספיק להתפתח להרבה יותר מסתם מאפייה (בקרוב אפילו יפתחו שם מטבח ערב), התפריט במקום גדל ובימי שישי מוגש שם גם בראנץ' נהדר. הבראנץ' של אלחנן מגיע כבוטצ'ר זוגי הכולל מספר סוגי גבינות, ערימה של לחמים, עגבניות מיובשות עם גבינה, מקושקשת נהדרת עם פרמזן, אשכול ענבים (או פרי אחר משתנה בהתאם לעונה), חצי בטטה אפויה עם שמנת חמוצה, סלט מפורק, חומוס ביתי, טחינה ועוד כל מיני הפתעות. לא מדובר בארוחת בוקר "מפוצצת" לזוג, אבל היא כיפית מאוד, עם חומרי גלם מעולים, ומשאירה מקום בדיוק לקינוח עם אחד המאפים הנהדרים של המקום, או פאי פטל ולימון משגע.

אלחנן, דרך משמרות, פרדס חנה כרכור, 04-8838200

פיצה קייל וארטישוק בפיצה לילה

פיצה לילה שנפתחה לפני מספר חודשים בשוק לווינסקי, הולכת ומסתמנת כאחת הפייבוריטיות שלנו בתל אביב. מקום קטן ומתוק, עם שולחנות ספורים ובר חיצוני שנותן תחושה שכונתית ועם זאת, האוכל מקצועי לחלוטין. הפיצות הדי מוזרות שהופיעו בהתחלה בתפריט (כמו סלמון ואבוקדו) מצאו את דרכן החוצה, ובלילה נשארו עם תפריט מצומצם יותר אך מדויק. השבוע אכלנו פיצה מרגריטה עם ארטישוק וקייל. פיצה נהדרת עם בצק דק במידה הנכונה, רוטב עגבניות מעולה, תוספת קייל כיפית ומפתיעה ובכלל כל העסק הרגיש טרי ואיכותי. כיף של מקום.

פיצה לילה, מרחביה 4 ת"א, 03-5168244

עוד באותו נושא

בניחוח של חו"ל: המנות שעשו לנו את השבוע

לכתבה המלאה

קציצות תרד ברוטב קארי למון גראס, האנוי

בלי הרבה רעש כבר כמה שנים מגישים בהאנוי שברחוב לילינבלום אוכל אסיאתי מצוין, באווירה קז'ואלית שאפילו קצת מזכירה את דרום מזרח אסיה ובמחירים ממש נוחים. בשבת שעברה בשעות אחר הצהריים אכלנו שם ארוחה ספונטנית שכללה מנה צמחונית נהדרת של קציצות תרד ברוטב קארי למון גראס. הרוטב קרמי, חלק ומתקתק, עם מורנינג גלורי ועלי תרד טריים, לצד אורז לבן מאודה שהתחנן לטבול ברוטב הטעים. הקציצות רכות ומשתדכות מצוין לרוטב, ואת כל זה השלים ברד אננס מצוין עם נגיעת גרנדין. זאת הייתה שבת נהדרת.

האנוי, לילינבלום 18 ת"א, 03-5337962

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully