וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניחוח של חו"ל: המנות שעשו לנו את השבוע

מאפה אלוהי שיגרום לכם לחלום שאתם בנאפולי, מנה תאילנדית זריזה שתגמול אתכם מהגעגועים לבנגקוק ומנת נקניקיות ותפוחי אדמה כמו בברלין. שלוש מנות עם ניחוח חו"לי שעשו לנו את השבוע

ד"ש מנאפולי: ספוליאטלה, שרויטמן

בית הקפה של ערן שרויטמן בשכונת נחלת יצחק בת"א, הוא כנראה הדבר הטוב ביותר שקרה לתושבים שממזרח לאיילון בשנים האחרונות. אחרי שהתמכרנו לכריכי הפרעצל שלו, השבוע הוא שלף שפן חדש מהכובע - ספוליאטלה. מי שטייל באיטליה, בעיקר בנאפולי בוודאי נתקל ובטח גם אכל את המאפה הקסום הזה. מדובר במאפה עשוי בצק עלים עדין, בצורה של מעין דפים-דפים דקים מחוברים יחד, במילוי של ריקוטה ותפוז מסוכר. רוצו לאכול את זה, זה עונג שאין דומה לו.

שרויטמן, נחלת יצחק 30, תל אביב, 03-6917767

מחפשים עוד המלצות שוות?

ד"ש מתאילנד: פאד סי יו בסניף המהיר של נאם

בתחילת דרכה של מסעדת נאם התאילנדית ברחובות ת"א, ההשוואה המתבקשת לבית תאילנדי, קצת הייתה בעוכריה. אחרי כמה שנות פעילות, אפשר כבר להכריז שנאם לגמרי עומדת בפני עצמה, ועושה זאת בצורה נפלאה. אחרי משחק מקדים ארוך במיוחד, הסניף המהיר בקינג ג'ורג נפתח לפני שלושה חודשים, הוא מציע את אותו תפריט כמו במסעדת האם, אבל באווירה קלילה יותר, של "לאכול וללכת" כשהמנות יוצאות מהר מאוד. השבוע נקלענו לשם בשעת אחה"צ, המקום היה מלא, בתמהיל נחמד של תל אביבים ותיירים. בנאם הצליחו ליצור באמצע רחוב די הומה, מקום נעים לישיבה, בזכות צמחייה יפה, ועיצוב מזמין. האוכל מגיע בכלים חד פעמיים מתכלים, יפים ואיכותיים, עשויים עץ דקל, וכאמור והכי חשוב - מגיע מהר מאוד. הלכנו על פאד סי יו עם עוף (אפשר גם בקר/לבן/שרימפס או טופו), מנה של אטריות אורז רחבות ברוטב סויה מתקתק, עם ברוקולי, תרד, ביצה וקריספי שום. מנה מעולה שאי אפשר ליפול איתה בנאם, מגיעה אותו דבר בכל פעם שמזמינים אותה, גם בסניף המהיר. המחיר לא זול לאוכל מהיר (65 שקלים), אבל המנה ענקית ומשביעה. טעים וכיף שיש מקומות כמו נאם בעיר.

נאם, קינג ג'ורג' 84 תל אביב, 03-6708050

עוד באותו נושא

3 מנות שעשו לנו את השבוע

לכתבה המלאה

ד"ש מברלין: נקניקיות עגל עם תפו"א מטוגנים באורסולה

מי שהזדמן לו לנסוע מתישהו לאילת או לערבה ולחלוף לאורכו של כביש 90 יודע שישנן מעט מאד אטרקציות קולינריות המפוזרות לאורכו. אחת מאותן מעטות היא מסעדת אורסולה, שעד לפני מספר חודשים הייתה פונדק דרכים באוריינטציה גרמנית עם נקניקיות ובירה מהחבית. לאחרונה המקום עבר בעלות אבל שמר על השם, התפריט השתנה אבל הנקניקיות עדיין שם - נקניקיות עגל תוצרת אלן טלמור, לצד תפוחי אדמה מטוגנים, כרוב כבוש וחרדל עוקצני (54 שקלים). עצירה נהדרת באמצע המדבר.

אורסולה, צוקים, כביש 90 052-4260112

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully