וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מנות שעשו לנו את השבוע

גם השבוע אכלנו שלוש מנות שוות שלא יכולנו לשמור בסוד לעצמנו, והפעם: מנה ראשונה, מנת צד ומנה שהיא ארוחה

מנה ראשונה: סשימי סלמון באלמרסא, עכו

סשימי סלמון. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סשימי סלמון/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מסעדת אלמרסא העכואית, בשעת בין ערביים של יום שישי, אווירה ים תיכונית אמיתית מול הים והמפרץ, סמוך לחומות העיר העתיקה. אכלנו מנת ספיישל של נתחי דג סלמון נא בגרסה עכואית נהדרת, שוחה בשמן זית עדין עם קצת קרם לאבנה, שום קונפי, צלפים שהוסיפו המון למנה, עשבי תיבול, מעט רוקט וגבעולים של אפונה. מנה יפהפייה וקלילה שהתאימה למזג האוויר, הייתה קשורה למקום אבל לא באזיקים, והיוותה פתיח טוב לארוחה מוצלחת (52 שקלים).

אלמרסא, נמל הדייגים העיר העתיקה, עכו, 04-9019281

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו אוכלים את פרח הבצל של אמריקה בורגר, אבל כל מפגש עמו משמח אותנו מחדש. פקעת הבצל כולה נפרסת דק אבל נותר בסיס אחד שמחזיק את כל הפרח יציב ויפה. הבלילה בתוכה מיטגן הבצל טובה ועדינה ומכסה באופן מוחלט את כל שלוחות הבצל. כיף שיש מקומות שאמנם מתמחים בהמבורגר, אבל משקיעים במנות ראשונות נהדרות, וזאת דרך כיפית ומעולה להעביר את הזמן עד שההמבורגר מגיע (18 שקלים).

אמריקה בורגרס, אלנבי 112 ת"א, 03-5280281

בשבוע שעבר

בת"א, בירושלים וביוון: שלוש מנות שאהבנו השבוע

לכתבה המלאה

מנה שהיא ארוחה: לחמניית חלב במילוי שרימפס, NUNUNU

נונונו. ליתאי פלטן,
לחמניית שרימפס בנונונו/ליתאי פלטן

קשה היה לפספס את לחמניות החלב של גיא גמזו בשבועיים האחרונים. בכלי התקשורת השונים, בפיד האינסטגרם נדמה היה לנו שלכל מקום אליו הסטנו את המבט קפצה אל מול עינינו לחמניית ה-NUNUNU החמאתית והמושחתת וכל מה שרצינו זה לנגוס בה. אז גם אנחנו, כמו כולם, קפצנו לטעום. הפייבורטית שלנו הייתה ללא ספק לחמניית השרימפס, מלאה בשרימפס קצוצים לגודל המדויק, עטופים ברוטב לימון יפני והלחמנייה הנימוחה והכיפית שפשוט אי אפשר להניח. למרות גודל המנה שנראית קטנה במבט הראשון, המילוי המפנק והלחמנייה השמנונית לגמרי עושים את העבודה וסוגרים פינה של ארוחה נהדרת (45 שקלים).

NUNUNU, הרצל 16 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully