וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו אמר קראק פאי פיסטוק? שלושה קינוחים לאכול השבוע

20.10.2018 / 8:00

שלושה קינוחים צדו את עינינו באינסטגרם השבוע, והמטרה שלנו היא להספיק לסמן עליהם וי בשבוע הקרוב, מציעים לכם לעשות את אותו הדבר

קראק פאי פיסטוק ב-M25

הקראק פאי שמוגש במסעדת הבשרים המשובחת M25 נחשב לאחד הקינוחים הטובים בת"א. שמענו אפילו על כמה אנשים צמחונים שמגיעים לשם במיוחד רק בשביל לאכול את הקינוח. הפודיז מיטבי הלכת בוודאי זוכרים את המקור שלו, מסעדת קפה 48 אשר הייתה שייכת ליהונתן בורוביץ', שמכהן היום כשף של M25. בקפה 48 חוץ מהקראק פאי הקלאסי היו מפציעים מעת לעת ספיישלים של העוגה המבוקשת, ביניהם קראק פאי פיסטוק מוצלח במיוחד. בימים האחרונים פרסם בורוביץ' בחשבון האינטסגרם שלו, שלכבוד החורף קראק פאי הפיסטוק חוזר ויוגש ב-M25 - לצד קרמל מלוח ושברי פיסטוק. אנחנו נעשה הכל כדי לאכול השבוע את העוגה הזאת, ומציעים לכם לעשות את אותו הדבר.

סמטת הכרמל 30, תל אביב, 03-5173086

מגש פטיפורים ישראלי - ערבי - מרוקאי במשייה

לא יהיה זה מוגזם להגדיר את השף יוסי שטרית, כממציא המטבח המרוקאי החדש. שטרית, שגדל על המטבח המרוקאי הכה האהוב, נותן לו במסעדת משייה (שקצת עלתה בלהבות בחמישי האחרון, אבל כבר הצליחה להתאושש) ביטוי אחר ממה שהכרנו עד כה, בדמות מנות מהודקות, מדויקות ואסתטיות. אל התפריט שכל הזמן משתנה, התווסף בימים אלו קינוח של מגש פטיפורים ישראלי - ערבי - מרוקאי. המגש גם הוא ישתנה מפעם לפעם, אבל כרגע מוגש עם ספינג', קטאייף, קרמבו שומר, סלק במילוי קרמו לאבנה, ופל זרעי כוסברה וקקאו וסוכריות טופי עם בהרט מחלוטה. בהמשך, מבטיח שטרית הפתעות נוספות כמו מקרוד, סיגרים עם מרציפן, בקלאווה מקשיו ועוד. המטבח המרוקאי מעולם לא נראה טוב כל כך.

משייה, מנדלי מוכר ספרים 5 ת"א, 03-7500999

עוד באותו נושא

בראנץ', פיצה וד"ש מאסיה: 3 מנות שעשו לנו את השבוע

לכתבה המלאה

קנולי פטל במילוי ריקוטה והדרי מסוכרים, פאסטל

מסעדת פאסטל בניצוחו של השף הלל תווקולי, שוכנת במתחם הצמוד למוזיאון תל אביב. ארוחה בפאסטל לאחר ביקור במוזיאון מרגישה לעיתים כמו תערוכת המשך, עם מנות יפיפיות ייחודיות ומושקעות. לאחרונה הופיע שם ספיישל של קנולי ורוד - קנולי ריקוטה והדרים מסוכרים, פטל, גלידת שקדים ואמרטי בצבע ורוד ויפיפה, יצירתו של קונדיטור המסעדה - יותם תורג'מן. בדיקה קצרה העלתה שכרגע המנה מופיעה כספיישל בלבד, אבל אנחנו נחושים לשים עליה את ידינו בקרוב.

פאסטל, שדרות שאול המלך 27, מוזיאון ת"א, 03-6447441

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully