וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורו: בר יין ומעדנייה בגן החשמל בתל אביב

19.11.2018 / 15:15

עבודות הרכבת הקלה לא הצליחו להשבית את השמחה בגן החשמל, ומתחם לבונטין מתחדש עם אורו - בר יין ומעדנייה עם תפריט אוכל מושקע, חומרי גלם איכותיים ואלכוהול במחירים ידידותיים

קרפצ'יו סלק שרוף. שלומי ביבס,
קרפצ'יו סלק שרוף/שלומי ביבס

מתחם לבונטין, המפורסם גם בשם גן החשמל, עבר בשנים האחרונות סוג של מהפך; ממקום מפוקפק וחשוך הוא הפך עם השנים, בעקבות אי אילו שיניים אדריכליים, לשכונה משפחתית, צעירה ונעימה. אפילו עבודות הרכבת הקלה שאיימו להחזיר אותו לסורו התבדו והשכונה הזו ממשיכה לשגשג, על אף העבודות, ויש בה כמה פנינים קולינריות כמו הטאקרייה העמוסה תמיד, הירו לבונטין של אהרוני, הסניף התל אביבי של עזורה, 26 המבורגר גורמה שיש לו עדת מעריצים לא קטנה, ואוקינאווה סושי שהגיעה מנווה צדק.

סלט פנצנלה. שלומי ביבס,
סלטים וכריכים לכל שעה ביום/שלומי ביבס

אל הרשימה המכובדת הזו הצטרף בחודש שעבר מקום חדש, אורו - בר יין ודלי, במקומו של קפה סגל הוותיק שנסגר לאחר עשור של פעילות. אורו, זהב באיטלקית, הוא פורמט מעניין של בית קפה, מעדנייה ובר יין, באווירה שכונתית אינטימית אבל עם תפריט שמכוון גבוה, עם גבינות בוטיק ובשרים משובחים, כשהתפריט מבוסס על התוצרת המוקפדת של המעדנייה, שהמוצרים בה נבחרים בפינצטה.

עוד באותו נושא

המקום הלוהט: ההמבורגר שמשגע את תל אביב

לכתבה המלאה
קרפצ'יו סלק שרוף. אנטולי מיכאלו,
בבוקר מסעדה ומעדנייה ובערב בר יין/אנטולי מיכאלו

מהלך היום באורו מחולק לשניים, בבוקר-צהריים מוגש תפריט בוקר, לצד אלכוהול מוזל וקפה איכותי, ובערב מתלבשת על הקפה-מעדנייה אווירה סקסית של בר יין עם מוזיקה טובה, מנות חלוקה או טאפאס, כשהכל מתאים ליין ולקוקטיילים שמוגשים במקום. בשעות הבוקר תוכלו ליהנות מארוחת בוקר של פריטטה לצד ריקוטה, טונה, סלט ירוק ולחם (48 שקלים); יש כריכים עם סלט ביצים, פטה כבשים, אנטריקוט ועוד (29-42 שקלים); ניוקי סלסיצ'ה עם נקניקיית עגל בתנור לבנים (56 שקלים); סלט פנצנלה עם כדורי מוצרלה (46 שקלים) ועוד.

כרובית צלויה. שלומי ביבס,
כרובית צלויה/שלומי ביבס

בחמש בערב התפריט מתחלף ומציע ברוסקטה קורנביף עם קוביות עגבניה וסלסה ורדה (32 שקלים); קרפצ'יו סלק שרוף עם גבינת עיזים, מיקרו רוקט ופיסטוקים קלויים (46 שקלים); סלט חסות וברזואלה, עם פרוסות אגסים וגראנה פדאנו בוויניגרט קאווה (46 שקלים); כרובית צלויה בתנור לבנים עם ציזיקי צאן (44 שקלים).

מוזלי. שלומי ביבס,
אווירה שכונתית אבל בגבוה/שלומי ביבס

כמעט כל הגבינות המוגשות במקום הן של מחלבת עברי הנהדרת, הבשרים מדליקטס, ויש עוד כל מיני מוצרים שמגיעים אל אורו מאיטליה או ספרד ונבחרים בקפידה על ידי שלומי ביבס היזם והבעלים. חברו של ביבס השף רמי אמינוב (ג'מה, אוליברי) נותן את הקונטרה הקולינרית ומשמש כשף יועץ.

אורו, על פי ביבס, רוצה להחדיר לישראלים את תרבות היין האירופאית והם מציעים במהלך היום וגם בערב יינות וקוקטיילים במחירים סבירים אבל בשעות השמחות (17:00-19:00) תוכלו לשתות שם כוסות יין ב-20 שקלים בלבד וב-29 שקלים לקבל גם יין וגם כמה צלחות טאפאסים קטנות וחמודות. החשמל חוזר לגן החשמל.

אורו בר יין ודלי, לבונטין 12 תל אביב, 03-7605060

סלט ארטישוק. שלומי ביבס,
סלט ארטישוק/שלומי ביבס
קוקטייל. שלומי ביבס,
ויש גם קוקטיילים/שלומי ביבס
כריך. שלומי ביבס,
כריכים/שלומי ביבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully