וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל שעה ביום: אגז בנדיקט

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

17.12.2018 / 16:08

חלת בריוש רכה שסופגת לתוכה חלמון צהבהב ורוטב הולנדייז קטיפתי שמחביא תחתיו עוד שלל הפתעות הפכו את האגז בנדיקט לארוחת הבוקר המושלמת, החוכמה היא לדעת להכין את המנה הזו נכון ובבנדיקט יודעים היטב את העבודה

אגז בנדיקט. אלון מסיקה,
מנת אגז בנדיקט בבנדיקט/אלון מסיקה

רשת מסעדות בנדיקט שהחלה את דרכה ברחוב בן יהודה בתל אביב בשנת 2006, עת פתחה את המסעדה הראשונה, הפכה תוך זמן קצרצר לתופעה של ממש. הרעיון המהפכני והגאוני לקחת את הארוחה האהובה ביותר ביום על ישראלים ולהגישה 24 שעות ביממה עם כל הפינוקים הנלווים כמו סלסלת לחמים ומאפים טריים, מיצים טבעיים וקפה איכותי שכלולים בהזמנת הארוחה יצרו מהר מאוד תורים ארוכים ורשימות המתנה. אבל זו לא הייתה הסיבה היחידה- ההשקעה בכל מנה, המגוון והיצירתיות הרימו את ארוחת הבוקר הישראלית והמוכרת בכמה רמות למעלה וכל אלה הביאו להפיכת המקום לרשת שמונה היום תשע מסעדות ועוד אחת נוספת בברלין.

מנה מומלצת: אגז בנדיקט

לפי האגדה מנת האגז בנדיקט הומצאה על ידי ברוקר ניו יורקי בשם בנדיקט, שהתעורר בוקר אחד עם הנג- אובר וביקש מהמלצר בבית המלון וולדורף אוסטריה במנהטן שיכינו לו מאפין קלוי עם חמאה, רצועות בייקון קריספיות, ביצה עלומה ורוטב הולנדייז צהבהב. בין אם מדובר בסיפור אמיתי או באגדה אורבנית, אין ספק שהאגז בנדיקט היא אחת מארוחות הבוקר הכי מפנקות בעולם. השילוב בין חלמון הביצה הנשפך במגע הסכין, הלחם הרך בו הוא נספג, תוספת הבייקון הפריכה והרוטב הקטיפתי יוצרים ביסים מענגים. החוכמה היא לדעת להכין את המנה באופן מושלם ואין ספק שבבנדיקט, שחרטה את המנה על דגלה, יודעים לדייק אותה בצורה הטובה ביותר. כאן היא מוגשת מעל חלת בריוש עם תוספת משתנה של בייקון, סלמון, תרד או טלה. פינוק ששמור לא רק לשעות הבוקר אלא לכל שעה ביום והולכת נהדר לצד בירה קרירה לצדה.

סניפי בנדיקט. 03-6868657

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully