וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למביני דבר: מעדן מח עגל ולימונים כבושים

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

24.12.2018 / 8:56

העיר הצפונית מצליחה להפתיע אותנו שוב בסצנה הקולינרית שלה והפעם עם מנה מעיפה ופיקנטית של מח עגל ולימונים כבושים שמוגשת עם חלה טריה בששון בר

אזהרת אלכוהול פנימית, ששון. אלון מסיקה,
אזהרת אלכוהול פנימית, ששון/אלון מסיקה

ששון בר הוא המקום הצעיר והחדש יחסית של קבוצת הסינטה בר הוותיקה מחיפה. המקום המעוצב שנפתח לפני 4 שנים על חורבותיו של מבנה ישן ברחוב חורב החיפאי מציע מטבח אפרטיף - חוויה קולינרית שתכליתה אוכל טוב וחסר פשרות שנוצר במטרה ללוות את האלכוהול שנשפך פה כמו מים. הבר הרחב, העיצוב הצבעוני שנע בין מודרני לביתי, המוזיקה ובעיקר התפריט המגוון והעוקצני, כולם עושים חשק להישאר לעוד דרינק ולהזמין מנה אחרי מנה.

מנה מומלצת:

בשנים האחרונות חלקי הפנים שהיו שמורים למטבחים הביתיים, בעיקר הצפון אפריקאיים, קיבלו עדנה מחודשת בזכות תוכניות הבישול, אבל גם בעקבות חזרתם של שפים לשורשים והפיכתן של מנות מבית אמא למנות עשירות ומלאות בצבע וטעמים.

עד לא מזמן סביר להניח שמנת מח עגל במסעדה הייתה מתקבלת על ידי חלק מהסועדים בהרמת גבה, אבל היום כבר כולם מבינים שמדובר במעדן, במיוחד כשיודעים להכין אותו כמו שצריך. בששון הוא מוגש עם פלפלים יבשים חריפים, עגבניות, לימון כבוש, חומוס וכוסברה וכמובן חלה טרייה שסופגת אליה את כל החריפות והטעמים. אם עוד לא התנסתם, זה הזמן, במיוחד לצד בירה קרה.

ששון בר, חורב 10 חיפה, 04-6306234

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully