וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסאדו ארגנטינאי בדרך לצפון

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

7.1.2019 / 10:33

ביקור בכפר האומנים עין הוד הוא תמיד חוויה מהנה, במיוחד אם בסיימו יחכה לכם במרכז השולחן גריל לוהט ומעליו נתח אסאדו שנופל מהעצם, בדיוק כמו בחוות שבערבות ארגנטינה

אזהרת אלכוהול פנימית, דוניה רוסה. אלון מסיקה,
חוויה ארגנטינאית בדרום הכרמל. אסאדו בדוניה רוסה/אלון מסיקה

בבית אבן ערבי בכפר האמנים עין הוד, שבדרום הכרמל, החליטו לשחזר נכדיהם של דון מרכוס ודוניה רוסה את מטבחה של סבתם, כפי שהיה בנוי לפני עשרות שנים בחוות הבקר שבערבות ארגנטינה.

המקום שקרוי על שם הסבתא הנערצת ופתוח מאז שנת 2003 מציע תפריט ארגנטינאי על טהרת הבשר כמובן ומלבד נתחים שנצלים לפי משקל, תוכלו להתענג כאן גם על אמפנדס - כיסוני בצק ארגניטנאיים ממולאים, סוגים שונים של נקניקיות ופסטות.

מנה מומלצת:

נתח השפונדרה, המכונה בפי הארגנטינאים אסאדו בגלל שיטת צלייתו, הוא אחד הנתחים המשובחים בבקר, אבל רק צלייה ארוכה ונכונה שלו הופכת אותו למעדן אמיתי. בדוניה רוסה, כמיטב המסורת של ארץ השמש, האסאדו נצלה על גבי פחם ועץ טבעי כשהוא מונח הרחק מאש ישירה שעלולה לייבשו ורק נהנה מחומה המלטף במשך כ -6 עד 8 שעות. הנתח מוגש לשולחן על גבי גריל פחמים קטן ששומר על חומו של הבשר לאורך כל הארוחה לפי משקל ולפי אורך הצלע- החל מ-1.2 ק"ג ועד 1.8 ק"ג . מיטיבי הלסת ומקצועניים אוחזים את העצם ואוכלים את האסאדו בידיהם. חוויה קרניבורית טעימה במיוחד.

דוניה רוסה, עין הוד, 053-9387913

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully