וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת המנות הכי טעימות שאכלנו לאחרונה: ברד פודינג מלוח של בושוויק

7.1.2019 / 11:15

רובנו מכירים את מנת הברד פודינג בגרסתה המתוקה, אבל מאז שאכלנו את הברד פודינג המלוח והשווה, עם תרד וגבינות, של בר הבושוויק, אנחנו לא יכולים להוציא אותו מהראש. אז ברור שהשגנו את המתכון!

ברד פודינג מלוח. אפיק גבאי,
ברד פודינג מלוח של הבושוויק/אפיק גבאי

בר הקוקטיילים בושוויק, מבית האימפריאל, נפתח רק ביולי האחרון, והפך, תוך מספר חודשים, לאחת מאופציות הבילוי הכי שוות בתל-אביב, כזאת שעונה על הצורך כשמחפשים לשתות קוקטיילים מגניבים, עם אווירה של בר, ומבלי צורך להתפשר על האוכל.

בבושוויק בנתה השפית אביבית פריאל (אוזריה, סופלקי בר) תפריט אוכל מרשים, נהדר וכיפי, המלווה את השתייה בצורה מושלמת. מבין כל המנות בתפריט בולטת מעל כולן, מנת הברד פודינג המלוח, שהפכה לאחרונה לאחת המנות הכי מדוברות בעיר, כזאת שמוזמנת בכל שולחן, לפחות פעמיים, בערב. מאז שאכלנו את הברד פודינג הזה, אנחנו חולמים להשיג את המתכון שלו - והנה זה קרה, ומי היה מאמין שבאחת המנות שהכי אהבנו לאחרונה מסתתר קייל?

בושוויק מלון פבריק בת"א. אסף פינצ'וק, מערכת וואלה! NEWS
בושוויק, אופצית בילוי נהדרת, בלי להתפשר על האוכל/מערכת וואלה! NEWS, אסף פינצ'וק

מצרכים:

1 כוס קייל חתוך דק
1 כוס תרד
4 כפות שמן זית
200 גרם קוביות חלה ללא הקשה
1/2 כוס חלב
80 גרם גבינת פרומעז
מלח ופלפל שחור גרוס, לפי הטעם

לרויאל:
2 ביצים
1 מיכל שמנת מתוקה
1/2 כפית מלח
1/4 כפית פלפל
קורט אגוז מוסקט
1 כף קמח

עוד באותו נושא

למי שלא חוגג: מק אנד צ'יז לנחמה

לכתבה המלאה

אופן ההכנה:

1. הרויאל: מערבבים את הביצים והשמנת המתוקה עד שמתקבלת תערובת אחידה. בקערה נפרדת מערבבים את התבלינים והקמח, מוסיפים לתערובת ומערבבים, עד לקבלת בלילה חלקה ללא גושים.

2. מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל להבה בינונית. כשהשמן חם מוסיפים את הקייל והתרד ומטגנים עד לריכוך והזהבה קלה, כ-5 דקות. מנמיכים ללהבה נמוכה ומבשלים אותם תוך ערבוב לסירוגין, עד כדי רכות, כ- 20 דקות. מתבלים במעט מלח ופלפל שחור.

3. בזמן הבישול מחממים תנור ל-175 מעלות ומרפדים תבנית עמוקה בנייר אפייה. קולים את קוביות החלה בתנור עד להזהבה, כ-20 דקות. מעבירים את קוביות החלה לקערה גדולה ומוסיפים את תערובת הקייל והתרד. מערבבים היטב.

4. בקערה נפרדת מוסיפים לבלילת הרויאל את קוביות הפרומעז ומערבבים בעדינות.

5. בתבנית האפייה העמוקה, מרופדת בנייר אפייה, מפזרים את קוביות החלה בשכבה אחידה ויוצקים מעל 3/4 מכמות בלילת הרויאל. מניחים להשרייה למשך כ- 15 דקות.

5. יוצקים מעל את הבלילה הנותרת ואופים בתנור עד שהמאפה זהוב ומבעבע.

בושוויק. אפיק גבאי,
באנו בגלל הקוקטיילים, נשארנו בגלל האוכל/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully