וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושוויק: הבר החדש של קבוצת אימפריאל נפתח

29.7.2018 / 12:14

השבוע נפתח הבושוויק, בר תל אביבי טרנדי של קבוצת האימפריאל שכמו הועתק מהשכונה הטרנדית של ברוקלין. למעט קוקטיילים מושקעים יש כאן גם מנות של השפית אביבית פריאל והרבה סקס אפיל

בושוויק. אפיק גבאי,
ארוחת בוקר בבושוויק/אפיק גבאי

מי שמתיישב בחצר האחורית של הבושוויק, הבר החדש של קבוצת האימפריאל ורשת מלונות אטלס במלון הבוטיק החדש פאבריק, יכול לרגעים לחשוב שמדובר בחצר של בר בברוקלין; בגלל חומת הבטון והבניינים הצמודים, הגרילנדות, הצמחייה הירוקה, הברמנים והסינרים עם הסטייל, המוזיקה השחורה שמתנגנת ברקע, והקוקטיילים הצבעוניים שמזיעים להם על השולחנות. זה אולי נראה ומרגיש כמו ברוקלין ואפילו נקרא על שם השכונה הטרנדית בברוקלין, אבל מדובר ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, בין חנויות טקסטיל וחניונים, רחוב שהולך והופך לשדרה קולינרית עם מסעדת קפה נורדוי החדשה, ועוד מסעדות מוצלחות כמו ברוט ומקונג, מונאר, שיראטויה ואחרות.

בושוויק. אפיק גבאי,
ברד פודינג מלוח עם תרד וגבינת עיזים/אפיק גבאי

בושוויק ממוקם בחלל הציבורי של מלון פבריק, מלון בעיצוב תעשייתי ומחוספס, ובהגדרתו הוא All Day Bar כלומר כזה שמתעתד להיות בר קליל ונונשלנטי שיפעל בכל שעות היום. הוא יתחיל בארוחות בוקר לאורחי המלון ומן החוץ, ימשיך לדרינק צהריים באווירה לא רשמית ולקראת הערב יגביר קצב לבר קוקטיילים עם סקס אפיל.

עוד באותו נושא

ברווזי: כל הפרטים על הסנדביץ' הכי מדובר

לכתבה המלאה
בושוויק. אפיק גבאי,
קוקטיילים בבושוויק/אפיק גבאי

על הצד הקולינרי הופקדה שף אביבית פריאל שיצרה תפריט ערב קטן וקולע, עם מנות שיכולות להתאים לכל היקף של בילוי, מנשנוש קל לצד האלכוהול, ועד ארוחת ערב שלמה. תפריטי הבוקר והצהריים עוד לא פורסמו, והמקום יפעל בשלב ראשון זה רק בשעות הערב. יש מנה חמודה של נאגטס עוף בבלילת בירה גינס עם איולי סריראצ'ה (39 שקלים); ברד פודינג מלוח של תרד וקייל עם גבינת עיזים (56 שקלים); סלט קטניות מונבטות עם עגבניות לחות, כרובים, עשבים ו"לבנה" קשיו (48 שקלים); נתחי שייטל עם מסבחה לימה, בצל צלוי, שעועית ירוקה ועשבים (58 שקלים).

בושוויק. אפיק גבאי,
ברוסקטה מטיאס עם שמנת חמוצה/אפיק גבאי

חברי קבוצת האימפריאל, בר שירה, דרור אלטוביץ' וגלעד לבנת, פותחים את הבושוויק חמש שנים אחרי שנפתח האימפריאל קוקטייל בר על 30 כיסאותיו, ואחרי הקמת לה אוטרה שמאז כבר עבר שינויים, אימפריאל רד במלון כרמים בירושלים, והיתה אפילו אפיזודה יפואית קצרה בשוק הפשפשים עם המוטל שכבר נסגר מאז. הבר של הבושוויק פועל כמובן על פי כל כללי הטקס אבל הקוקטיילים פחות מורכבים מאלו שהכרנו באימפריאל עם קוקטיילים כמו Rhubarbara Striesand על בסיסי וודקה, עם רוברב, טוניק וזרעי צ'יה שמעניקים לכל הדבר הזה מרקם מעניין (42 שקלים), או Myrtle Avenue על בסיס ג'ין בומביי ספייר, ליקר סן ג'רמיין, אבטיח, הדס ויוזו (48 שקלים), או Bodega Margarita על בסיס טקילה חימדור, בזיל תאילנדי, ליקר מרסקינו שהוא ליקר דובדבנים, וזרעי כוסברה (48 שקלים).

בושוויק. אפיק גבאי,
מזנון ארוחת הבוקר/אפיק גבאי

בהמשך צפוי הבושוויק להציג גם התמחות חדשה בתחום הקפה עם בחירה מוקפדת של תערובות, זנים ומגדלים, קלייה, טחינה והכנה קפדנית של הקפה, ועם משקאות קפה מיוחדים כמו כמו נייטרו או קולד ברו (16 שקלים) המבוססים על זנים שונים לצד קוקטיילים מבוססי קפה כמו בננה דיסקו- אפרול מושרה בבננות, סודה בננה וביטרס (32 שקלים) ומוקטיילים (קוקטיילים וירג'ין) כמו Yellow Brain Freeze סורבה מנגו, טרגון וחליטת קמומיל (32 שקלים).

בושוויק. אפיק גבאי,
קוקטייל וודקה וצ'יה/אפיק גבאי

שכונת בושוויק בברוקלין מפורסמת בגרפיטי שלה, בגלריות ובחנויות יד שנייה, ובאווירה ייחודית שיש לה חלק בהטבעת המושג היפסטר. בושוויק במלון פאבריק מרפרר לכל אלו, אבל מדבר בתל-אביבית שוטפת ופה ושם אפילו מחדש את השפה.

בושוויק, נחלת בנימין 28 תל אביב, 03-5678000. שעות פעילות בתקופת ההרצה בימים שני עד שבת 19:00-00:00

בושוויק. אפיק גבאי,
פפרדלה טבעונית/אפיק גבאי
בושוויק. אפיק גבאי,
סלט מונבטים/אפיק גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • בושוויק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully