וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת צהריים: הודו על ספידים

ארוחת צהריים קבוצתית במסעדת מונאר החדשה, חשפה בפני הפורום עולם שלם של ניחוחות וטעמים מהמטבח ההודי וקרפ אחד מושלם של מסאלה דוסה

מונאר. צילום: רעות סהר,
מונאר/צילום: רעות סהר

רקע

שעה: 13:00

מיקום: נחלת בנימין 68, תל אביב

נעים להכיר: מסעדת מונאר, שנפתחה לפני כשבועיים על צומת הרחובות נחלת בנימין ויהודה הלוי, מבטיחה להביא בשורה חדשה לאוכל ההודי המקומי: לא עוד אוכל הודי ש"מתחנף" לקהל הישראלי, אלא הדבר האמיתי. מדובר בדאבה, מסעדת פועלים הודית שמגישה מזון פשוט וזול בסגנון דרום הודו, ונקראת על שם העיר מונאר שבמדינה.

על הסירים: ענר הרקוב (בעברו קייטרינג רן שמואלי).

מה בתפריט: תפריט קטן וממוקד המציע בסך הכל חמש מנות, כולן צמחוניות ורובן אף טבעוניות.

עיצוב ואווירה

המסעדה הצבעונית והעליזה, עמוסת הסועדים מעוררת מיד סקרנות וחשק לשבת בה. נסחפנו כבר מהרגע הראשון ברוח של מונאר - אף אחת מהנוכחות לא ביקרה בהודו אבל כך בדיוק דמיינו מסעדת פועלים הודית: מעוטרת בציורי קיר ענקיים, ניחוח תבלינים חזק באוויר, טבחים ומלצריות בבגדים הודים מסורתיים, באוויר ניחוחות של קטורת, וברקע מוזיקה הודית רועשת מדי. אפילו השירותים שנמצאים כשתי דקות הליכה מהמסעדה הן החוויה ההודית במלואה. רק הלכלוך המפורסם לא היה כאן וטוב שכך - מדובר במסעדה נקייה עם מטבח מסודר להפליא.

קהל

בשעת צהריים היה עמוס בקהל של אנשים מכל הסוגים, מה שמסתדר בול עם מקום שקלאסי לארוחת צהריים: קז'ואלי, לא מחייב וזול.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שירות

אולי זו רוח הודו השורה על העובדים ואולי זו האנרגיה של מקום שרק נפתח, אבל השירות היה אחד הטובים והנעימים שנתקלתי בהם בזמן האחרון. תחושת ה"כולנו חברים" (אבל בקטע טוב ולא מעיק), ליוותה אותנו מהפתיחה. נזקקנו לשולחן ל-4 אנשים, מיד הציעו לנו צ'אי ופונה לנו מקום בסגנון מסעדות פועלים של צמצום שולחנות עם מעט סועדים לשולחן ארוך. לנו זה התאים ונראה שגם ה'מצומצמים' זרמו עם העניין באהבה וחיוך, כחלק מהווייב הכללי של המקום והיושבים בו. גודלו הקטן יחסית של המקום גם מאפשר קשר עין כמעט תמידי עם אחד המלצרים.

מונאר. ענר הרקוב, מערכת וואלה! NEWS
מסאלה דוסה בהכנה/מערכת וואלה! NEWS, ענר הרקוב
מונאר. צילום: רעות סהר,
הבטטה, חרוכה וחמאתית/צילום: רעות סהר
מונאר. צילום: רעות סהר,
קארי ירוקים/צילום: רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully