וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון ארוחת הצהריים: מקסיקו סיטי פינת אלנבי

פורום ארוחת הצהריים המשרדית מגיעה לברנינג טאקוס בתל אביב שמגישה טאקוס כיפיים ואידיאלים לחלוקה, רק אל תשכחו להצטייד בערימה מפיות, קיסמי שיניים ותובנה חשובה: לאוכל מקסיקני יש תקרת זכוכית

ברנינג טאקוס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
גולת הכותרת. תירס ונאצ'וס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע

שעה: 13:30

מיקום: ברנינג טאקוס, רחוב אלנבי 97, תל אביב.

נעים להכיר: מסעדה המקסיקנית שהתחילה כניסוי כלים בתדר, המשיכה כמזללה מקסיקנית שפעלה בחזית מועדון הדלי והפכה לפני מספר חודשים למסעדה במיקום קבוע בשם המקוצר, ברנינג טאקוס.

ברנינג טאקוס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
יש לנו ירוק בשיניים? טאקו דג/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

עיצוב ואווירה

כשנכנסים מהרחוב הרועש, נחמד לגלות מרפסת קטנה שהיא בגדר פינת חמד שקטה בחצר נעימה,שכיף לשבת בה בחבורה. העיצוב חינני בפשטותו וצבעוני, מקסיקו סטייל - בהחלט שינוי אווירה מבורך לשעת צהריים מאווררת מחוץ למשרד. לו רק אותו חן היה שורה גם על השירותים, שלא נראים טוב ולא מתאימים להלך הרוח של המסעדה אלא יותר למועדון אפלולי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ברנינג טאקוס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
זאת קערה? בטן חזיר/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

קהל

בתחילה המקום נראה ריק יחסית ועד סוף הארוחה התמלא יפה בקהל תל אביבי מגוון, זוגות, היפסטרים, אמהות בחופשת לידה וחבורות.

ברנינג טאקוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ארוז יפה. בוריטו/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

שירות

למרות שהגענו לפני שהתחיל להתמלא, לקח זמן עד שהשירות החביב התניע, בין אם זו השעה או המיקום הנבחר בקצה המרפסת. דווקא ברגע שהתיישב עוד שולחן בסמוך והמסעדה התחילה להתמלא, תיקתק ונכנס לקצב המותאם לקהל שצריך לאכול ולחזור לעבודה. השירות חביב וקליל אבל לא מבריק, היו כמה אי הבנות בנוגע להזמנה אבל חזרו וביררו כמה פעמים שטעים לנו ואנחנו מרוצים ופינקו בסביצ'ה מרענן על חשבון הבית. המלצרית שדוברת רק אנגלית הצליחה להסתדר בסופו של דבר עם הכל.

תפריט

יש עסקית הכוללת מנה ראשונה במחיר העיקרית כאשר רובו המכריע של העיקריות עולות בין 48-55 שקלים ומגיע בשלוש אופציות הגשה; בקערה, בוריטו או ב-3 יחידות טאקו.

מדד השרינג

המנות הראשונות לא הגיעו עם צלחות לחלוקה מה שהפך את העסק למעט מגושם, והסכין הגנרית רחוקה מלהיות אידיאלית לחיתוך קלח תירס. העיקריות הגיעו בזריזות יחסית אבל לא ביחד, מה שגם יצר צרימה. מטבעה, מנת הטאקו מעולה לחלוקה, כי מגיעות 3 יחידות. היות וברנינג טאקוס אומרים לא בקשיחות לשאלה המתבקשת האם אפשר לשלב כמה סוגי טאקו בהזמנה אחת, לא נותר אלא להזמין ביחד כמה סוגי טאקו שונים ולעשות מיקס אנד מאץ' - חוויה לכל הדעות.

מדד הירוק בשיניים

אם אתם סועדים עם אנשים שאתם רוצים להרשים, ופספסתם את סעיף התירס, אל תשכחו להצטייד במערום מפיות וקיסמים. הסיכוי לתת ביס בטאקו או בוריטו מבלי שחתיכות של ירקות, בשר ורוטב יקשטו את הפנים או הבגדים, זעיר.

שורה תחתונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully