וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגש המתוקים של השף יוסי שטרית

וואלה! NEWS בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

7.1.2019 / 14:21

השף יוסי שטרית מצליח להפתיע אותנו בכל פעם מחדש, הפעם עם מגש פטיפורים שלא נראה כמותו לפני כן המשלב בין מתוקים מהמטבח המרוקאי, הערבי והלא שגרתי. משעמם לא הולך להיות

אזהרת אלכוהול פנימית, משייה. אלון מסיקה,
אם יש מנה אחת שאתם פשוט חייבים לטעום בביקור הבא שלכם במשייה - זאת זאת. מגש הפטיפורים של שטרית/אלון מסיקה

כמעט 5 שנים כבר שמסעדת משייה של השף יוסי שטרית פועלת במלון מנדלי בתל אביב ובכל פעם היא מצליחה לרגש ולהרשים מחדש. זוהי מסעדת הדגל של הקבוצה שאוחזת בין השאר גם בקיטשן מרקט בנמל תל אביב ובאונזה היפואית, והיא גם זו שמיקמה את שטרית כאחד השפים המוערכים ביותר היום בארץ.

המשחק שמשחק שטרית לאורך כל הדרך עם המטבח המרוקאי של אמו עליו גדל דרך המטבח העילי, מוליד תחת ידיו מנות יצירתיות ולא שגרתיות שטומנות בחובן טעמים מהעבר, עם אינטרפטציה עכשווית. כך אפשר למצוא בין המנות פרנה עם 18 תבלינים, קטאייף צוואר טלה, מפרום כרובית, טרין מזנב שור ועוד.

מנה מומלצת:

לאחרונה הוסיף שטרית לתפריט של משייה קינוח של מגש פטיפורים ישראלי - ערבי - מרוקאי. המגש היפיפה והטעים הזה, הוא כל סיפורה של משייה, במנה אחת. הוא מכיל את הקינוחים שכל אחד מכיר מהמטבח המרוקאי והערבי, כמו ספינג', קטאייף , בקלוואה, סיגרים עם מרציפן ועוד, וגם פטיפורים פחות שגרתיים כמו קרמבו שומר, הכל כמובן מקבל צורת הגשה מודרנית ומעודנת. תכולת המגש משתנה מעת לעת, אבל הפרזנטציה המיוחדת נשמרת. אם יש מנה אחת שאתם פשוט חייבים לטעום בביקור הבא שלכם במשייה - זאת זאת.

משייה, מנדלי מוכר ספרים 5 ת"א, 03-750-0999

וואלה! NEWS בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully