וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינוח חורפי מושלם ביהלום של השרון

וואלה!NEWS בשיתוף IBBL carlsberg, בשיתוף IBBL carlsberg

24.1.2019 / 15:24

גוז' ודניאל, מסעדת ביסטרו כפרית במושב בני ציון, היא אחת המסעדות האהובות ביותר באזור השרון, מעבר לנוף מהיפים בארץ, תמצאו כאן אוכל שיגרום לכם לחלום על הביקור הבא שלכם כאן

גוז' ודניאל. אלון מסיקה,
מוס גבינה ותותים/אלון מסיקה

על גבעה המשקיפה אל נופי השרון במושב בני ציון, ממוקמת אחת המסעדות היפות בארץ. כשלמרגלותיה פרוסים מטעי זיתים, גפנים ועצי פרי, מסעדת ג'וז ודניאל היא המקום להגיע אליו לאכול ארוחה טובה באווירה כפרית וגם מספקת בריחה נחמדה לכל מי שמחפש מפלט מהעיר.

התפריט הרחב של השף שניר אנג- סלע כולל מצד אחד מנות שיתאימו עבור ארוחה משפחתית בה כל אחד יכול למצוא בה את מבוקשו כמו שניצל וינאי או המבורגר, אבל גם מנות המאפשרות חוויה קולינרית גבוהה כמו ריזוטו זנב שור, גזרים וכרישה או ראגו ברווזים עם ערמונים על בסיס פרפדלה טריה שמכינים במקום.

מנה מומלצת:

מיד כשמתחילה עונת התותים, אנג-סלע ממהר להחזיר לתפריט את אחד הקינוחים הכי אהובים במסעדה - מוס גבינה קטיפתי, עם שורה של תותים טריים מרמת השרון הסמוכה, על קרם פיסטוק ירוק ונהדר. בערימת האושר הזאת יש גם קרמבל פיסטוק שנותן קונטרה בקריספיות, ואת כל זה מלווים 3 מדלנים שמן זית, כי צריך איזו פחמימה כדי להתמודד עם כל הטובה הזה. מהרו לאכול את הקינוח הזה לפני שהחורף ייגמר.

גוז' ודניאל, אנשי בראשית 39, בני ציון, 09-7714122

וואלה!NEWS בשיתוף IBBL carlsberg, בשיתוף IBBL carlsberg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully