וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירי לאונג': מסעדת השף החדשה של רשפון

24.1.2019 / 14:50

האנשים שאחראים להצלחה המסחררת של גוז' ודניאל בבני ציון, פותחים לה אחות קטנה בשם לירי לאונג', בלוקיישן הכי שווה ברישפון, בתפריט: טעמים מכל העולם ושילוב בין כפרי לאורבני בחוויה קולינרית מוקפדת

פסטה ושרימפס. דניאל לילה,
פסטה עם שרימפס בלירי/דניאל לילה

מסעדת גוז' ודניאל מבני ציון היא אחת המסעדות המבוקשות ביותר מחוץ לתל אביב, וכזו שצריך להזמין עבורה שולחן מספיק זמן מראש. לאחרונה נבחרה המסעדה כאחת הטובות בישראל על ידי מדריך בינלאומי חדש שדירג את המסעדות דווקא על פי פרמטרים אקולוגיים של שימוש בחומרי גלם מקומיים וספקים זעירים מהאזור. שניר אנג סלע, שף המסעדה, מציע ארוחות בוקר, צהריים וערב באווירה כפרית מוקפדת.

נקניקיות. דניאל לילה,
נקניקיות ופירה/דניאל לילה

ובכן, למאוכזבי גוז' ודניאל שלא הצליחו להשיג שולחן יש לנו חדשות, למסעדה נפתחה בימים האחרונים אחות קטנה, לא רחוק מגוז' ודניאל, בחלל של מסעדת גופרמן ברשפון, עוד מסעדה פופולרית ואהובה שנסגרה זה מכבר. "אנחנו מאוד מתרגשים וגם מופתעים מהעניין המחודש שמביעים בנו", מספר אנג סלע, "אבל אנחנו כאן בפינה הקטנה והשקטה שלנו במושב, עובדים ומרוכזים באוכל שאנחנו מגישים ופחות בהייפ שמסביב".

האחות הקטנה החדשה, שמה לירי לאונג', תציע מטבח שיפעל בכל שעות היום ויגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב, מול החלונות הגדולים דרכם אפשר להשקיף על השרון הירוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קוקטיילים. דניאל לילה,
וקוקטיילים כמובן/דניאל לילה

על המטבח של לירי לאונג' הופקדה השפית זיוון אברהם, שהיתה במשך תקופה ארוכה הסו-שפית של גוז' ודניאל, וקיבלה עכשיו את המושכות של לירי לאונג'. בלירי מנסה אברהם להביא טעמים מכל העולם לתפריט שהוא שילוב בין כפרי לאורבני בחוויה קולינרית מוקפדת.

בשעות הבוקר בלירי לאונג' יגישו למשל מנת בוקר יפואי של ביצי עין בתבשיל גרגרי חומוס ותרד, שום קונפי, טחינה גולמית, זיתים וסלט עגבניות חריף (64 שקלים) או מנה של כנאפה גבינות שהיא בעצם מאפה גבינות ושערות קדאיף עם פסטו, סלק, אבוקדו, שמנת חמוצה וסלט עלים רענן (62 שקלים) ועוד כמה מנות, לצד כמה כריכים וקוקטיילים של בוקר.

לירי לאונג'. דניאל לילה,
באווירה כפרית נעימה/דניאל לילה

כשהשמש תנוע ותתמקם במרכז השמיים יגישו לכם תפריט צהריים קליל עם מנות ראשונות כמו קריספי חציל על קרם פטה עם עגבניות ופלפל חריף (48 שקלים) או פריטו מיסטו של ארטישוק לצד איולי ליים, חלפניו ושום (58 שקלים) ועיקריות כמו לינגוויני סרטנים וצ'ילי, ברוקולי שמנת ולימון (86 שקלים) או נקניקיות על פירה עם בצל מטוגן, כרוב כבוש וחרדל דיז'ון (72 שקלים).

לקראת שעת הערב האורות בלאונג' מתעמעמים, תפריט היין מונח על השולחנות ותפריט האוכל מהצהריים מתרחב עם מנות כמו קלמרי במחבת עם בצל צרוב, פריקי, שרי צלויות, ארוגולה וטחינת גראם מאסאלה (48 שקלים); פילה מוסר פרא בקארי תאילנדי, בקצ'וי, אורז וקוקוס, מנה שניתן לקבל גם כטבעונית (118 שקלים); מדליוני פילה בקר עם פירה, ריפאסו מצומצם שהוא סוג של יין איטלקי, גזרים מקורמלים וקונפי שאלוט (152 שקלים).

אל תדאגו, יש גם בראנץ' בימי שישי שמאגד מנות משלושת התפריטים, לצד קוקטיילים ויינות מתאימים. השם לירי לאונג' לקוח מהמילה ליריקה ומתייחס לספרייה הישנה שנשארה במבנה המשופץ ושאותה עדיין מפעילים בתוך המסעדה, אז כשאתם באים לאכול תוכלו גם להשאיל ספר, ולהיפך.

לירי לאונג', הפרחים 12 רשפון. שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 09:00-23:00; ו' 09:00-16:00, 09-9797170.

כריכים. דניאל לילה,
שילוב של כפרי ואורבני/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully