וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי המסעדה המבוקשת ביותר בישראל?

14.1.2019 / 11:45

קהל הסועדים הישראלי כבר מחונך היום שאם רוצים מקום במסעדה שווה - צריך להזמין שולחן מראש, אז מי הן המסעדות המבוקשות ביותר בישראל להזמנות? כל התשובות (המפתיעות ואלה שפחות) בפנים

בית תאילנדי. מיטל סלמון, מערכת וואלה! NEWS
בית תאילנדי - הכי מבוקשת גם אחרי 20 שנה/מערכת וואלה! NEWS, מיטל סלמון

יציאה למסעדה, היא כבר לא בילוי סופנטני, בעיקר לא במסעדות פופולריות ומבוקשות. אם בעבר אנשים היו מגיעים למסעדה ללא הזמנה, וקצת מופתעים כשפוגשים במארחת שטוענת שאין מקום, כי הכל מוזמן, כיום הקהל הישראלי כבר מחונך להזמין מקום מראש, בעיקר בימים מבוקשים - בסוף השבוע ולקראתו.

Order.Chat הוא שירות המאפשר הזמנת מקום במסעדות דרך צ'אט, זה יכול להיות דרך הצ'אט של פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם או טלגרם, העיקר לא לשוחח בטלפון עם אף אחד, בכל זאת, אנחנו ב-2019, מי עוד מדבר בטלפון היום?! בוט ידידותי, מחפש עבור הסועדים מקום במסעדה ובמועד המבוקשים - ומאשר את ההזמנה במידה ויש מקום, או נותן אופציה למועדים אחרים, במידה ואין.

במהלך שנת 2018 נעשו דרך השירות יותר מ-48,000 הזמנות של כ-190 אלף סועדים שהזמינו מקום ליותר מ-1,500 מסעדות בישראל, והנה כמה נתונים מעניינים שאפשר ללמוד מההזמנות הללו, על המסעדות המבוקשות ביותר בישראל.

קפה פופולר. גלעד לבנת,
קפה פופולר, התברגה במהירות למקום השני/גלעד לבנת

המסעדה המבוקשת ביותר: בית תאילנדי

באופן לא מאוד מפתיע, בית תאילנדי, התאילנדית התל אביבית של יריב מלילי, ממשיכה גם אחרי 20 שנה לתת בראש ולהשאיר אבק למסעדות החדשות והטרנדיות. על-פי הנתונים, בית תאילנדי הייתה המסעדה המבוקשת ביותר להזמנת מקומות בשנה החולפת.

אחריה ברשימה, נמצאת דווקא מסעדה חדשה שנפתחה השנה. אנחנו כבר טענו שקפה פופולר של אבי ביטון, היא אחת המסעדות החדשות שיצרו הכי הרבה באזז השנה, ועכשיו זה גם מגובה בנתונים.

במקום השלישי של המסעדות המבוקשות בארץ נמצאת מסעדת מחניודה הירושלמית של אסף גרניט, עוד מסעדה בעלת שם של "קשה להשגה" שצריך להזמין בה מקום המון זמן מראש, גם 10 שנים אחרי שנפתחה.

עוד באותו נושא

המקום הלוהט: הראמן שמשגע את ת"א

לכתבה המלאה
אייל שני בסלון בערב של האקדמיה לבישול איטלקי בארץ. דרור עינב
אייל שני - שלוש פעמים ברשימה/דרור עינב

במקום הרביעי נמצאת מסעדת האחים של האחים אסף ויותם דוקטור, עוד מסעדה פופולרית ואהובה מאוד בת"א, שצריך להזמין בה מקום זמן מה מראש - בעיקר בסופי שבוע.

ואחריה בסדר הזה: מסעדת מלכה הכשרה החדשה של אייל שני (פעם ראשונה אייל שני ברשימה), מסעדת הסלון (פעם שנייה אייל שני), נישי מסעדת הסושי הנתנייתית, הוטל מונטיפיורי של קבוצת R2M, רומנו (פעם שלישית גלידה - אייל שני), ונונו האיטלקית מהוד השרון.

וייב ישראל. חיים יוסף,
מחניודה, הכי מבוקשת מחוץ לת"א/חיים יוסף

הכי מבוקשת מחוץ לת"א: מחניודה

אם מורידים את תל אביב מהמשוואה, מחניודה הירושלמית קופצת למקום הראשון בקטגוריית הכי מבוקשות מחוץ לת"א, נישי מסעדת הסושי מנתניה במקום השני ונונו האיטלקית מהוד השרון במקום השלישי.

אחריהן ברשימת המסעדות המבוקשות מחוץ לת"א נמצאות סבסטיאן ההרצלינית, גוז' ודניאל מבני ציון, לימוזין מסעדת הבשרים ברמת ישי, סוהו מראשל"צ, אצל עובד בכפר מאור יהודה, יודל'ה הבר של מחניודה בירושלים וג'קו סטריט גם היא מירושלים.

מסעדת נונו. דניאל לילה,
שלא תיזכרו ברגע האחרון. נונו בהוד השרון/דניאל לילה

עוד נתונים, לא מאוד מפתיעים שעולים מההזמנות: שישי הוא היום המבוקש ביותר להזמנת מקום במסעדות עם 31% מכלל ההזמנות, אחריו חמישי עם 23%, ושבת 17%, היום הכי פחות מבוקש להזמנת מקום במסעדה הוא יום ראשון עם 6%.

וגם, יותר ממחצית מהישראלים נזכרים לבצע את ההזמנה בדקה ה-90, כלומר הזמנתם הינה לאותו היום, או ליום שלמחרת. תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם מתלוננים שאתם לא מוצאים מסעדה פנויה ביום שישי בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully