וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה תמיד מלא כאן? עסקית צהריים באחים

עסקית הצהריים המושלמת של מסעדת האחים מוכיחה שדווקא מסעדות שצברו קילומטראז' ועברו אי אילו שינויים לאורך הדרך, הן אלה שקולעות בול לטעם הקהל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחים. התחילה כשיפודיה והתהדקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

שעה: 12:45.

מיקום: אבן גבירול 12, ת"א.

נעים להכיר: המסעדה של האחים אסף ויותם דוקטור נפתחה במאי 2011. האחים התחילה את דרכה כשיפודיה מרכז תל אביבית משודרגת ובמרוצת השנים הידקה את הקונפסט עם מנות עיקריות נוספות לצד השיפודים, שפע סלטים רחב יותר, תפריט אלכוהול במחיר סיטונאי ובראנץ' בסופי שבוע.

מאחורי הסירים: השף אסף דוקטור ואחיו יותם שאחראי על הצד הניהולי. בעבר החזיקו האחים בבעלותם גם את הקרפצ'יו בר הסמוך, שלימים הפך למסעדת דוק המוערכת.

מה הדיל: במחיר המנה העיקרית מקבלים שתי מנות ראשונות קטנות לבחירה. בנוסף, יש מילוי חוזר על תה קר במחיר של 13 שקלים.

עיצוב, אווירה ושירות

רחוב אבן גבירול הסואן הוא חלק מובנה באווירה של מסעדת האחים. ההמולה שלו משתלבת בטבעיות עם המקום ומסייעת לייצר וייב שכונתי ולא פורמלי. עוד תורם לאווירה העיצוב הפשוט והפונקציונלי, ברוח מסעדות השיפודים לדורותיהן. בשעות הצהריים הכי כיף לשבת כאן בחוץ, המקום מוצל ברובו ויש מאווררים שעושים את העבודה וממתנים את החום. הקהל הטרוגני מאד ומורכב מחיילים, צעירים, משפחות ועובדי האזור שבאו להפסקת צהריים, כך שגם ההרכב האנושי מסייע ביצירת אווירה תוססת ומלאת חיים. הופתענו שבשעה 12:30 ביום ראשון צריך להמתין בתור למקום פנוי. בזמן שחיכינו לשולחן מזגו לנו לימונדה כדי להנעים את ההמתנה.

השירות כאן מקצועי, קליל ונעים. המלצרית ידעה לספר בדיוק רב על המנות ולציין מרכיבים בעייתיים שעלולים לא להתקבל אצל כולם בברכה. מעבר לכך הנימה הייתה מאד אכפתית, לא הרגשנו שמנסים לדחוף לנו מנות, אלא שמארחים אותנו בכיף ובלי הרבה מניירות.

המנות זרמו לשולחן בקצב מדויק. למרות שהיה עומס מטורף, כשקנקן התה הקר נגמר כעבור רגע כבר צץ על השולחן אחד חדש, והכל בנועם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully