וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זאת עדיין העסקית הכי שווה בת"א?

21 שנים של פעילות שכללו בין היתר הרחבה של מקומות הישיבה ועדיין, קשה מאוד להשיג פה מקומות. הפורום מגיע לעסקית צהריים בבית תאילנדי ומנסה לפצח את סוד הקסם

בית תאילנדי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
העסקית השווה בתל אביב?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע

שעה: 14:00.

מיקום: בוגרשוב 8, ת"א.

נעים להכיר: מסעדת בית תאילנדי חגגה לאחרונה 21 שנים. המסעדה, שמפורסמת במטבח תאילנדי אותנטי, הפכה במרוצת השנים לפופלרית באופן יוצא דופן. בשנתיים האחרונות עברה שיפוץ אשר כלל התרחבות של המסעדה, וכן לאחרונה אף פתחה בר תאילנדי - קאב קם.

מאחורי הסירים: המסעדן יריב מלילי.

מה בתפריט: שפע אופציות של מנות תאילנדיות אותנטיות. תפריט העסקיות של המקום מצומצם ביחס לתפריט הרגיל, אך עדיין מציע אופציות רבות (ביחס לעסקיות אחרות המוגשות בתל אביב). העסקית הקלאסית מציעה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה במחיר העיקרית.

לעוד ביקורות צהריים

עיצוב ואווירה

המקום מעוצב עם אלמנטים עיצוביים תאילנדיים ואסייתיים, במבוק וקש שמכניסים לאווירה. השולחנות רחבים עם מקום ראוי לכל המנות שרוצים לחלוק. השיפוץ שעבר המקום לפני כשנתיים עשה לו רק טוב, המסעדה מרווחת, מוארת ונעימה יותר לישיבה. גם השירותים במקום עברו מקום ושיפוץ מתבקש. בשעות הצהריים יש כאן מוזיקה נחמדה, אווירה שוקקת, בלי רעש מיותר או צפיפות.

שירות

השירות מקצועי מאד יעיל ושולט היטב ברזי התפריט. הצוות דואג לוודא בעת ההזמנה שהסועד מכיר את המנה ומפרט את כל מרכיביה, במיוחד אלו שעשויים להיות בעייתיים עבור הסועד הבררן, מאוד נכונים להסביר בפירוט ולהמליץ בשמחה ובסבלנות רבה. המנות מגיעות בזמן, הפינוי מתקתק ויש מי שבודק שהכל בסדר מתי שצריך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully