וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך מהים: עצירת חובה לאוהבי הפיצה

בשיתוף IBBL carlsberg

5.2.2019 / 11:44

כל חובב פיצה חייב להכיר את הפיצה של שבתאי, זאת שהתחילה מסניף קטן ומשפחתי בכניסה לכפר ויתקין, וגדלה כבר לרשת של 3 סניפים מצליחים, ויש גם המלצה על פיצה ספציפית שאתם חייבים לטעום

שבתאי. אלון מסיקה,
הפיצה הבלקנית של שבתאי/אלון מסיקה

בתחילת דרכה הייתה פיצה שבתאי מקום קטן, מאולתר וסימפטי בכניסה לכפר ויתקין. זה התחיל כמקום של כמה חברים, באווירה משפחתית, כזאת שכל אחד יכול להתחבר אליה. בהמשך היא הפכה למעצמה עם שני סניפים נוספים באבן יהודה ובקיסריה, וביססה את עצמה כפיצריה ישראלית, שמתמחה בשילוב של אווירה, פיצה וכמובן בירה מהחבית. בתפריט של שבתאי יש פסטות, סלטים, נשנושי בר ומזטים שונים, אבל כל מי שגר באיזור (ולא מעט שנוסעים במיוחד) יודעים שלשבתאי מגיעים בשביל הפיצה. הפיצה של שבתאי היא פיצה דקה עם תערובת גבינות ייחודית, הכל נאפה כאן בעבודת יד במקום. המקום המושלם לארוחה משפחתית, למפגש חברים, או אפילו לעצירה קלילה בדרך חזרה מהים.

מנה מומלצת:

הבחירה לא פשוטה בין מבחר הפיצות במקום, אבל אין ספק שהפיצה הבלקנית, היא אחת הפיצות האהובות והמקוריות בתפריט. את רוטב העגבניות הקלאסי מחליף כאן קרם חציל משגע, אליו מצטרפים זיתי קלמטה, פטה, עגבניות שרי ופטרוזיליה, להשלמת הניחוח הבלקני. אם כבר הגעתם עד כאן - אתם חייבים לנסות אותה.

פיצה שבתאי, דרך האי כפר ויתקין, 073-768-2547

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully