וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האיכרים מציג: פסטיבל יצרני ממתקים לכבוד פורים

11.3.2019 / 10:50

חג פורים הוא ללא ספק חג הממתקים, ובשוק האיכרים בנמל ת"א נערכים לקראתו עם פסטיבל מקסים של יצרני ממתקים קטנים, בואו להרכיב משלוח מנות לאנשים שאתם אוהבים באמת

ככה מכינים ממתקים בעבודת יד/צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

בוידאו: ביקור במעבדת הממתקים של הילה הוכמן, שגם את הממתקים שלה תמצאו בפסטיבל

מוצ'י יפני. אנטולי מיכאלו, רעות סהר
מוצ'י יפני/רעות סהר, אנטולי מיכאלו

חג הפורים הפך בשנים האחרונות גם לחג הממתקים הלא רשמי, בזכות מסורת משלוח המנות, ומכיוון שסוכר הפך למוקצה בשנים האחרונות מפאת מהפכים בריאותיים כאלה ואחרים, זוהי הזדמנות נהדרת לאפשר לכל חובבי הממתקים, שברוב ימות השנה נאלצים להתנצל על התחביב המזיק הזה, לצאת החוצה גאים ולחגוג בראש חוצות, או יותר נכון בשוק הנמל, שם חוגגים את פורים עם פסטיבל יצרני ממתקים מקומיים.

פורים 2019 בוואלה! אוכל

עוד באותו נושא

גשם של סוכריות: הצצה לגן עדן לחובבי מתוקים

לכתבה המלאה
פרעצל מקושט. רעות סהר, רעות סהר
קווין פרעצל/רעות סהר, רעות סהר

שוק הנמל הולך לארח השבוע (בימים רביעי וחמישי) יצרנים שונים של ממתקים בעבודת יד, המכונים גם קונפיסרי או מגדנות, מכל רחבי הארץ, חלקם אינם מוכרים את הממתקים שלהם באופן מסודר, ובכך מספקים בעצם הזדמנות חד פעמית, לטעום, להתרשם ולרכוש את הממתקים הייחודיים שלהם, הכל תחת קורת גג אחת ובאווירה פורימית. מה בעצם הולך להיות שם?

סוכריות מצוירות. אנטולי מיכאלו, רעות סהר
סוכריות עבודת יד/רעות סהר, אנטולי מיכאלו

דוכן משותף של יצרניות הממתקים הילה הוכמן ורונית צין קרסנטי שמכינות מרמלדות עשויות סרפד וחוביזה, פופקורן מקורמל, פסלי סוכר, קרמל טופי, קליסונים צרפתיים, סוכריות תרנגולים בטעמים מיוחדים, ועוד.

יהיה גם דוכן ממתקים של רותם ליברזון שם אפשר יהיה להיחשף לעולם הממתקים העשיר של פרס עם מרציפן מסורתי בניחוח מי ורדים, סוכריות קרמל זהובות משובצות בשקדים וממתק גזר ייחודי בזעפרן.

בדוכן של ענבר אטיס, שחקנית צעירה בתחום הקונפיסרי, יבלטו ממתקי מרנג ענקיים במילויים של קוקוס קלוי ובננות מיובשות ופטל קראנץ' עם פיסטוקים ואבקת סלק.

ממתקים של הילה הוכמן. רעות סהר, רעות סהר
קופסת ממתקים של הילה הוכמן/רעות סהר, רעות סהר

מיכל רובין מייצרת סוכריות קשות והיא תמלא את הדוכן שלה בשלל סוכריות צבעוניות, זעירות וגדולות, המגיעות בשלל טעמים עם ציורים וכיתובים. אל הפסטיבל יגיע גם עידן אישח אשר מתמחה בייצור פירות מיובשים בעבודת יד מהם מכינים טבלאות מתוקות טבעיות ורולים של 'סושי' מתוק ועוד.

יערה מילגרם ספקטור - יצרנית ממתקים מהיישוב נורית שבגלבוע, תביא ממתקים ברליזאיים מסורתיים וביניהם הפסקואה - ממתק מלוח מבוטנים, ובריגדו - הכלאה בין כדור שוקולד לטופי, ממולא בשוקולד, קוקוס וטעמים נוספים. יהיה גם דוכן פאדג' במגוון טעמים ומרשמלו ביתי של עדי אנדולט, או מוצ'י יפני תוצרת בקי ואתי כהן, וגם בפסטיבל קווין פרצעל - דניאלה ואיתי שלו אשר מכינים פרצעלים מצופים ומשובצים שלל ממתקים ותוספות כמו לוטוס, חמאת בוטנים, פופקורן מלוח, אוראו ועוד.

פסטיבל יצרני הממתקים, ימים רביעי וחמישי ה-13 וה-14 במרץ בין השעות 12:00-20:00,
שוק הנמל, האנגר 12 נמל תל אביב.

ממתקים ביתיים. אנטולי מיכאלו, רעות סהר
ממתקים ייחודיים שלא נמכרים בשום מקום אחר/רעות סהר, אנטולי מיכאלו
פאדג' בטעמים. רעות סהר, רעות סהר
פאדג' בטעמים שונים/רעות סהר, רעות סהר
ממתקים ביתיים. אנטולי מיכאלו, רעות סהר
ממתקים מכל הסוגים/רעות סהר, אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully