וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטסטיק: בר קוקטיילים ומסעדה שלקוחים מסיפור אגדה

21.3.2019 / 13:40

בתזמון מושלם עם חג פורים, נפתח הערב מתחם הפנטסטיק בת"א, שמציע חווית בילוי שכמו לקוחה מסיפור אגדה, חוץ מאוכל מושקע וקוקטיילים משוגעים, תמצאו כאן עוד שלל אטרקציות שלא תוכלו להישאר אדישים אליהן

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

חג פורים שחל ממש היום, זה זמן מעולה לספר לכם על פנטסטיק, מקום חדש שנפתח הערב בתל אביב שמחופש כל כולו לסיפור אגדה עם ארנבים, דלתות נסתרות, צלצולי פעמונים ומראות מתעתעות. פנטסטיק זה למעשה מתחם, הכולל בתוכו בר קוקטיילים ומסעדה, מעוצבים בקפידה, שהושקעה בהם הרבה מחשבה על המון פרטים קטנים במטרה להכניס את הסועדים במקום לעולם קסום של אגדות ודמיון, החל מאליס בארץ הפלאות ועד שייקספיר. על הפרויקט הסוריאליסטי הזה אחראי אריאל לייזגולד, המוח היצירתי מאחורי בר הבלבוי ומקומות נוספים כמו בר ה-223 הוותיק והוטל דה ויל החדש יחסית.

מח עצם מקורמל. אנטולי מיכאלו,
מח עצם מקורמל/אנטולי מיכאלו

הפנטסטיק נמצא בתוך מלון Port & Blue החדש, וכאמור הוא כולל בר קוקטיילים (שייפתח בעוד כ-3 שבועות) ומסעדה בשני חללים שונים, וחוץ מהם יש עוד כל מיני חדרים ופינות נסתרות, הכל בעיצוב מרהיב. לכל חלל יש תפריט אוכל משלו וגם תפריט משקאות נפרד, עם הבחנה ברורה בין אופי התפריטים והאוכל המוגש. על המטבח הופקדה השפית אידית פדידה שנשענה על מקורות השראה של המטבח המזרח אירופאי, צרפתי, רוסי ובריטי, אבל הידקה את המנות להיות מוקפדות ונקיות.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מנוער, לא מעורבב ועם אספרגוס: הברים שמרימים קוקטיילים מהסרטים

וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff
קוקטייל. אנטולי מיכאלו,
קוקטיילים מושגעים/אנטולי מיכאלו

בין המנות תמצאו למשל עוגת קרפ ובוטארגו עם תפוחי גרני סמית, קרם פרש ועירית (26 שקלים); טרטר בקר המעוצב כמו פלטה צבעים עם איולי וורסטרשייר, ג'לי טבסקו, חלמון עם ובש, שאלוט כבוש ופירורי עשבים ירוקים (58 שקלים); סקאלופ צרוב על קרם אפונה ובזיליקום, שום קונפי, קולורבי וחמאה חומה (64 שקלים); מולים כבושים, מוסר, שום קונפי, עשבים ופירורי לחם (84 שקלים) וגם מנה יפהפיה של תמנון בגלייז כרוב סגול מהפנט, שעועית לבנה, תפוח אדמה וארוגולה (82 שקלים).

טרטר בקר. אנטולי מיכאלו,
טרטר בקר שנראה כמו פלטה של צבעים/אנטולי מיכאלו

כמו בכל המיזמים של לייזגולד גם בפנטסטיק יש תפריט קוקטיילים שנע מקלאסי למשוגע עם מרכיבים הזויים כמו נמלים מיובשות, קורנפלקס והרבה תזקיקים וסירופים ביתיים שמכינים במקום . יש white Negroni - גרסא שקופה של נגרוני עם ורמוט ביאנקו, ג'ין מקומי ישראלי, תה אננס קוקוס ופפאיה על סורבה אשכולית אדומה (56 שקלים); Paparazzi fizz- תזקיק דבש, ליקר פרחים, אפרסק טרי, תה פופקורן ואורז, סודה תה יסמין (56 שקלים); Yoghurt For Adults- תזקיק אלכוהולי ישראלי מענבי מוסקט, ליקר יוגורט, אגס קוריאני, סחלב וקצפת (56 שקלים); Grass Roots Sour- זוברובקה בהשריית פטריית כפור, תה ירוק אומשי, ליים ושמן אגוזי לוז (64 שקלים) ועוד.

קוקטייל. אנטולי מיכאלו,
ויש גם קוקטיילים יותר קלאסיים/אנטולי מיכאלו

החלל הראשון של המתחם משמש גם כלובי המלון עם ספות עור עתיקות, תאורה מעומעמת, ואח דולקת. משם עוברים אל החלל שנקרא Ballroom ששואב את השראתו מעולם התיאטרון השייקספירי עם שעוני חול ענקיים, שעון קוקיה ותמונות סוריאליסטיות על הקירות. בהמשך של אותו חלל ממוקם בר גדול המלא באלמנטים עיצוביים כמו נרות, פמוטים, פרפרים, וצנצנות מסתוריות. מהחלל הזה יש מעבר סודי דרך מסדרון מראות ומשם נכנסים לחלל המסעדה המכונה Tearoom.

קוקטייל. אנטולי מיכאלו,
תפריט סוריאליסטי/אנטולי מיכאלו

המראה הנגלה לנכנסים לחלל הוא של גינה קסומה וגדולה, עם נברשות ענק, צמחים מטפסים, פסלי גינה, ארנבים ורצפות מעוטרות. תמצאו כאן גם חדר עישון סודי המעוצב כמו תא מאסר, שולחן פרטי הנמצא בתוך תא סודי שבו מקבלים שירות ישירות מתוך הבר, שירותים ורודים בהשראת דיסקו עם כדור מראות וגם מכונת צילומים שתצלם כל מי שינשוף על נר מפלסטיק, נשמע הזוי אבל זה אמיתי. כרגע, כאמור, רק החלל של המסעדה פתוח, מה שנקרא ה-Tearoom, ורק בעוד כחודש ייפתח החלל של ה-Ballroom, שם יגישו תפריט אחר עם קוקטיילים נוספים.

פנטסטיק, צידון 1 תל אביב, 03-5164700

סלט סלמון קיסר. אנטולי מיכאלו,
גרסה יצירתית לסלט קיסר עם סלמון/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully