וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיזנגוף פינת פריז: גסטרו בר חדש בתל אביב מבית היוצר של הבלבוי

12.6.2018 / 12:33

האנשים שפתחו את ברי הקוקטיילים הכי מצליחים בעיר, חברו לשף המוערך שעשה קאמבק לת"א ויחד פתחו את בר-מסעדה פריזאי הכי מגניב שנראה כאן לאחרונה. הצצנו פנימה רגע לפני כולם

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

אם גם אתם נזכרים בערגה בביקור האחרון שלכם בפריז ומגדל האייפל מפציע לכם בחלומות, אתם מוזמנים להגיע לדיזנגוף פינת ז'בוטינסקי בתל אביב, הכי קרוב שתגעו בחלום הפריזאי בזמן הקרוב. בלוקיישן התל אביבי נפתח השבוע גסטרו-בר פריזאי, יצירתם של אריאל לייזגולד ואבירן אבידן, היזמים והמוציאים לפועל של ה-223, אחד מברי הקוקטיילים הראשונים בתל אביב, כמו גם הבלבוי והבאטלר, גם שני גורמים משמעותיים בתחום הקוקטיילים בעיר.

עוד ברי קוקטיילים חדשים ששווה לכם לבדוק:
ג'ספר 08, הבר החדש של בעלי הג'ספר באילת
אנדלוסיה, בר קוקטיילים חדש וכשר בירושלים

תפוצ'יפס וקוויאר. בן יוסטר,
תפוצ'יפס תוצרת בית וקוויאר (צילום: בן יוסטר)/בן יוסטר

המקום החדש מנגן את כל התווים הנכונים של שנסון צרפתי עם תפריט קוקטיילים שלקח את השראתו ממסעדות הביסטרו הקטנות והשכונתיות בפריז, ומנות אוכל שנשענות על הגסטרונומיה הצרפתית הקלאסית אבל עם טוויסט מודרני מגניב. כדי לאייש את המטבח במישהו עם יצירתיות ויכולות גבוהות, גייס לייזגולד, יליד גבעתיים, את חבר ילדותו יוגב ירוס (מל ומישל, ליטל איטאלי ומטבחצר).

עוד באותו נושא

מצאנו את הבראנץ' הכי משוגע בארץ

לכתבה המלאה
חזה אווז וכבד אווז. בן יוסטר,
חזה אווז וכבד אווז (צילום: בן יוסטר)/בן יוסטר

ירוס, שחזר לתל אביב אחרי תקופה די ארוכה מחוצה לה, בה לא עבד במסעדה אלא רק הגיש ארוחות שף פרטיות (פרויקט מטבחצר), יצר תפריט ביסטרואי מאוד, עם פתיחים, מנות ראשונות, פסטות, סנדבי'צים ועיקריות. מלבד התפריט הצרפתי התכונות הביסטרואיות באות לידי ביטוי גם באווירה השכונתית, בווליום של המוזיקה ובחוסר הפורמליות. את הארוחה בהוטל דה ויל תוכלו לפתוח באויסטר ז'ילרדו עם גרניטה וואסבי (28 שקלים) או עם תפוצ'יפס תוצרת בית מתפוח אדמה רגיל או סגול בליווי ביצי דגים וקרם פרש (38 שקלים).

בלאדי מרי. בן יוסטר,
קוקטיילים מושקעים (צילום: בן יוסטר)/בן יוסטר

תוכלו להמשיך למנות ראשונות כמו מקרון פטל במילוי מוס כבד אווז ועוף (28 שקלים), או כיסונים מדפי קולורבי וסלק כבושים במילוי קרם רוקפור וסורבה סלק (38 שקלים). יש גם טרטר עגל בגלדי בצל חרוכים עם תוספות מעניינות כמו צלפים, אנשובי או חלמון שליו (48 שקלים). בעיקריות יש מנה צבעונית של חזה אווז וכבד אווז לצד תפוח אדמה סגול (128 שקלים), או חזה עוף צלוי עם העצם לצד רטטוי ותוספת לבחירה (78 שקלים). יש גם כריות פסטה ממולאות בגבינות רכות, ויניגרט חמאה חומה, קייל פריך וזוקיני (68 שקלים), או המבורגר בפאן דה מי, הבריוש הצרפתי נטול החמאה (68 שקלים), או קרואסון שקדי עגל עם איולי לימון כבוש (68 שקלים).

פירות ים על קרח. בן יוסטר,
פירות ים על קרח (צילום: בן יוסטר)/בן יוסטר

בגזרת הקוקטיילים, לייזגולד שוב מעלה על הבמה חומרי גלם משונים ושלל תזקיקים ומרקחות שיצר בעצמו כמו מארי דה ויל, הגרסה של הוטל דה ויל לבלאדי מרי המבוססת על מאר דה גלילי, הגראפה הישראלית של יוליוס מאת יובל ג'וב הרגיל, מתובל בציר סרטנים עם תערובת עגבניות ותבלינים (52 שקלים), פרנץ' 75 בגרסה המשלבת שמפניה עם ג'ין, לימון ועשבי פרובנס (44 שקלים), "Ami et Tami"- קלבדוס מתובל עם בגט קלוי, פירות אדומים, ליים, אקליפטוס וסיידר אגסים (52 שקלים) ועוד רבים.

שרקוטרי. בן יוסטר,
צלחת שרקוטרי (צילום: בן יוסטר)/בן יוסטר

בהוטל דה ויל משלבים את הקלאסיקה הצרפתית עם הנועזות התל אביבית, אנשי הצוות לבושים בהקפדה אבל בנימה היפסטרית, המקום מעוצב בהשראת סרטיו של ז'אן לוק גודאר, ריפודי העור אדומים והמראות משופשפות, יש בבר מדף למכירת טבק ומחלקים גפרורים ממותגים וגלויות מעוצבות עם קריצה לבורלסק ולקברט. בזמן תקופת ההרצה המקום ייפתח מדי ערב החל ב-17:00, אך בהמשך, לכשייפתח המקום גם בצהריים, תוכלו למצוא במקום את אחת העסקיות השוות בעיר של לחם, מנה ראשונה, כוס יין והכל במחיר המנה העיקרית.

הוטל דה ויל, דיזנגוף 230 תל אביב, 03-9746999, שעות פעילות בתקופת ההרצה 17:00-02:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully