וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש 90: ההמבורגר שלכם בצפון

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

26.3.2019 / 12:09

כביש 90 בגליל העליון זאת ההמבורגריה הכי מגניבה באיזור הצפון, עם מיתוג יוצא דופן, המבורגרים נהדרים, עיצוב ידידותי לילדים, ודילים ליליים לבילוי עם חברים, אין ספק שזה המקום לאכול בו המבורגר בדרך לצפון

המבורגר כביש 90. אלון מסיקה,
המבורגר כביש 90/אלון מסיקה

ההמבורגריה כביש 90 נפתחה באפריל 2016 על-ידי חמישה חברי ילדות שנולדו וגדלו בגליל העליון. כל אחד מהם פנה אמנם לקריירה אישית ושונה בת"א, אך תמיד ידעו שיום אחד הם יחזור הביתה ויפתחו מקום בילוי בצלמם ובדמותם. ואכן כביש 90 לא דומה לאף המבורגר אחר, יש לו שפה עיצובית ומיתוג משלו ועיצוב מגניב - הכולל מתחם חביב לילדים של כדורגל ומכוניות צעצוע.

ההמבורגר של כביש 90 פותח ממתכון ייחודי ומקורי, וחוץ מהמבורגר טוב יספקו לכם כאן גם אחלה מקום בילוי בכל שעה של היום. בשעות היום ההמבורגר יגיע בדיל צהריים ובדגש על מהירות הוצאת המנות, בשעות בין הערביים כארוחה משפחתית כיפית עם הילדים (עם גלידה חמודה לקינוח), ובלילה תוכלו ליהנות ממנו עם החבר'ה, לצד הבירה.

ההמבורגרים במקום עשויים מ-100 אחוז בשר עגל מקומי וטרי הנטחן מדי יום ומוכן בסטנדרט ובדיוק גבוה, בשילוב תוספות כמו בייקון טלה, פרושוטו בקר, רטבים מיוחדים כמו מיונז ווסאבי, מיונז לימון כבוש, צ'יפס בטטה ועוד.

מנה מומלצת:

כל ההמבורגרים כאן מוצלחים במיוחד, אבל אם אתם שואלים אותנו לכו על ההמבורגר הצפוני (220 גרם), כמו כל ההמבורגים הוא עשוי מ-100 אחוז בשר עגל מקומי וטרי, אלא שבתוך הקציצה תחכה לכם הפתעה בדמות גבינת צ'דר, ומעל הההמבורגר - גבינת גאודה, חסה ערבית, עגבנייה, בצל סגול וחמוצים, כל זה כמובן, בתוך לחמנייה מושלמת.

כביש 90, צומת מחניים, גליל עליון, 04-6160190, פתוחים 7 ימים בשבוע, מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully