וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הטעויות הגדולות שכולנו עושים בהכנה ואכילת נודלס

10.4.2019 / 0:06

מומחית האוכל היפני בוני צ'אנג מסבירה מהי הדרך הנכונה לבשל ולאכול נודלס ומקווה להפוך את הנודלס ממנת טייק אווי מהירה למנה ביתית מושקעת

מתכוני סטדנטים - ככה תכינו נודלס בשלוש דקות/צילום: דייב שחר, עריכה:אמיר קוטיגרו, בימוי: בת גולן

בסרטון - כך תכינו נודלס ב-3 דקות

נודלס היא לא מנה שאנחנו רגילים להכין בבית. למעשה, כבר מזמן היא הוכתרה בעיני רבים כמנת הטייק אווי האולטימטיבית. מומחית האוכל היפני בוני צ'אנג לא מרוצה ממעמדו של הנודלס, בעיקר כי בתרבות היפנית הוא "סמל החיים, מנה שיש להתענג עליה", כפי שתיארה זו צ'אנג. לפיכך, חובבת הבישול המפורסמת החליטה לשנות את היוצרות וללמד אותנו כיצד מכינים נודלס ביתי - וכיצד יש לאכול אותו. כי לדבריה - אנחנו טועים טעויות קריטיות בשני המקרים.

צ'אנג, מייסדת מותג 'מיסו טייסטי' לבישול יפני ביתי, אמרה ל"מירור אונליין": "כשמכינים מרק ראמן חשוב למנוע מהאטריות להידבק. שלא יהיו דביקות, דייסתיות ודקיקות. כמו הפסטה, הנודלס צריך להיות תמיד אל דנטה. לעומת הפסטה, במקום להעביר ישר מהמחבת לקערה, עליכם קודם לשטוף את הנודלס במים כדי להסיר את העמילן שיוצר את המרקם הדביק. אחר כך עליכם להניח את האטריות במי קרח ולהשאירן שם בזמן שאתם דואגים למרכיבים האחרים. זה אולי נשמע מוזר לשים את הנודלס בקרח, אבל זה ימנע מהo להמשיך להתבשל ולהגיע למרקם דייסתי. רק לפני שאתם עומדים להגיש את המנה, חממו את הנודלס למשך 10 שניות במים רותחים".

אטריות ראמן, נודלס, אוכל יפני. ShutterStock
נודלס עושים באהבה - או לא עושים בכלל/ShutterStock

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully