וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מקומות טעימים להעביר בהם יום חופש

8.4.2019 / 13:21

8 מקומות ברחבי הארץ עם חצר כיפית להעביר בהם ארוחת צהריים משתלמת, ארוחת בוקר של קפה ומאפה, בראנץ' מעולה או סתם נשנוש קל, העיקר לאכול טוב וליהנות מהשמש

קורון פטיסרי, קיבוץ עברון

מאפיית קורון פטיסרי. צילום: ארז חיים, עיצוב: קרן פק,
פסטורלי וטעים/צילום: ארז חיים, עיצוב: קרן פק

בקונדיטוריה הקטנה והיפהפייה של עטר כהן טורנוא בקיבוץ עברון אפשר להרגיש לרגע באיזה כפר בצרפת עם תפריט קטן ומגרה שיש בו פלטת גבינות, סלסלת מאפים, כריכי קרואסון מושקעים (אחד הקרואסונים הטובים שתטעמו), קישים, פרנץ' טוסט יוצא מן הכלל, וגם כריכים בלחמי מחמצת שהולכים נהדר עם הקפה שמוגש במקום. תוכלו לפנק את עצמכם גם באחד הקינוחים מהויטרינה המוקפדת כמו עוגות גבינה, אקליירים, טארטלטים, ושאר קינוחי פטיסרי מרהיבים שיעשירו גם את פיד האינסטגרם שלכם.

קורון פטיסרי, קיבוץ עברון, שעות הפעילות 8:00-16:00, 04-9857787

אגדת לחם, כפר הרא"ה

מאפייה ומחלבה. הדס ניצן,
בחירות בכפר הרא"ה/הדס ניצן

אגדת לחם, בית הקפה הקטן בכפר הרא"ה הוא מעוז הגבינות של משק יעקבס, אשר מציע תפריט חלבי משגע באווירה פסטורלית נעימה, סמוך למחלבה המשפחתית. אפשר לשבת שם על ארוחת בוקר, צהריים, או אפילו צהריים מאוחרת של פלטת גבינות, לחמים מכל הסוגים ומטבלים, סלטים טריים עמוסים בגבינות מיוחדות, וכריכים מלחמי מחמצת, לחם סלק, פוקאצ'ות, בריוש ועוד. אפשר לרכוש מוצרים בחנות כמו יינות, שמנים וריבות, והילדים מביננו ישמחו לטעום את הגלידות תוצרת בית שעושים במחלבה.

אגדת לחם משק יעקבס, מושב כפר הרא"ה עמק חפר, שעות הפעילות 7:00-18:00, 04-6251266

עוד באותו נושא

שבוע האוכל ההונגרי בישראל יוצא לדרך

לכתבה המלאה

רוברטה וינצ'י, פרדס חנה

פטוצ'יני לימונה. נמרוד סונדרס
פטוצ'יני לימונה של רוברטה/נמרוד סונדרס

אם עוד לא שמעתם על רוברטה וינצ'י, האיטלקית הלוהטת של פרדס חנה אז כנראה שיום הבחירות בא לכם בזמן. המסעדה שצירפה לאחרונה את השף עידו פיינר, הפכה ממסעדה איטלקית גנרית לאחד המקומות הכי שווים לאכול בהם ארוחה נהדרת. באווירה משפחתית נעימה תוכלו להתענג על פיצות נפלאות שיוצאות מטאבון האבן, מנות ראשונות מעניינות כמו סלט קיסר בגריל, פסטות נהדרות תוצרת בית וקינוחים שיסגרו לכם את הארוחה על הצד הכי חיובי שאפשר.

רוברטה וינצ'י, אחוזה 43 פרדס חנה כרכור, שעות הפעילות 12:00-23:00, 04-6037377

תלפיות, חיפה

ברבוניות מטוגנות. אילן פרון,
ברבוניות מטוגנות/אילן פרון

עוד אופציה נהדרת להעביר את היום היפה הזה היא על המדרכה של שוק תלפיות, היכן שאילן פרון מוציא החוצה את שולחנות הפורמייקה של מסעדת תלפיות ומגיש תפריט מהים של מנות שמתחלפות מדי יום, לפי מה שהביאו הדייגים, כשלכל אחת מהן ייחוד - כמו ברבוניות מטוגנות על טבולה וענבים שחורים צלויים, או קלמארי צרוב על ריזוטו פריקה ובצל מטוגן, או סביצ'ה ילו טייל על שקדים ירוקים בויניגרט שסק, הכל עטוף באווירת שוק עליזה ונשטף בהרבה אלכוהול כפי שחמארה צריכה להיות.

תלפיות, סירקין 28 חיפה, שעות הפעילות 10:00-22:00, 04-6992296

אנה, ירושלים

ארוחות בוקר איטלקיות במסעדת אנה טיכו. נועם פריסמן,
אחד המקומות היפים בירושלים/נועם פריסמן

למה לא להעביר את יום הבחירות באחד המקומות היפים בירושלים? מסעדת אנה בבית אנה טיכו, עם שולחנות העץ, מפיות הבד הלבנות והחלונות המקושתים. התפריט של אנה מציע ארוחות בוקר של ביצים, גבינות ולחמים, או ארוחת צהריים עם מנות של דגים נאים או ירקות בצורות הגשה שונות, או ריזוטו, ניוקי, פסטות ודגים מהתנור. בבוקר אפשר לשתות דרינק של בוקר ובהמשך היום יין, כדי לחגוג או להתנחם, תלוי באיזה צד של הבחירות תהיו.

אנה, בית אנה טיכו רחוב הרב אג"ן 10 ירושלים , שעות הפעילות 9:00-23:00 , 02-5434144

סיטיזן, תל אביב

סיטיזן בר. Zantkern media,
ויש גם חצר יפהפיה/Zantkern media

בית הקפה הקטן ברחוב מונטיפיורי בתל אביב לא רק מחזיק בתפריט בריאותי ויפהפה שלוקח את השראתו מאל.איי אלא גם באחת מהחצרות הפנימיות היפות בתל אביב, מקום שנהדר לשבת בו ביום שמש יפה, ללגום מאצ'ה לאטה, קפה פחם או לאכול קערות סופרפוד מרהיבות, סלטים צבעוניים, טוסטים פתוחים שמצטלמים נהדר, מיצים סחוטים ואליקסרים שיעזרו לכם לאזן את הגוף ואת הנפש ביום מותח כמו יום הבחירות.

סיטיזן, מונטיפיורי 15 תל אביב, שעות הפעילות 10:00-18:00, 054-5566431

איגרא רמא, תל אביב

איגרא רמא. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
ביתי אבל עם טאץ' של מסעדה/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

לא משנה מה יהיו התוצאות של היום הזה, זה הולך להיות יום יפה, וחכם מצדכם יהיה להעביר אותו במסעדת איגרא רמא שלה חצר פנימית שטופת שמש ומלאת צמחייה ירוקה, וליהנות מהתפריט הייחודי של המסעדה הזו שמציע מנות ביתיות ונגישות אבל עם ייחוד מסוים כמו כרובית צלויה על קרם שקדים קר, או פתיתים מבושלים ביין לבן, ומנות דגים פשוטות אך טעימות כמו סרטנים טריים, דגים קטנים מטוגנים, פירות ים על הפלאנצ'ה, ודגים שלמים מהתנור כמו שהם, ויש עסקיות מגניבות שיעטפו את הכל גם במחיר שווה.

איגרא רמא, ברנר 2 תל אביב, שעות הפעילות 12:00-17:00 ואז 18:00-23:00, 03-7787533

אברטו, גדרה

בראנץ'. רון שלף,
בראנץ' או ארוחת צהריים/רון שלף

במתחם המוקף ירוק של מסעדת אברטו תוכלו להתרווח ולהעביר ארוחה ארוכה ונעימה של שף אסף שטרן שמגיש את בראנץ' סוף השבוע שלו גם בשבתון הבחירות (9:00-12:00), עם בופה שכולל לחמים, גבינות ודגים מעושנים, מנות ביצים מושקעות כמו אגס בנדיקט, שקשוקה וקרוק מאדאם, ובשעות אחר הצהריים יש עסקיות משתלמות (13:00-16:00) של מנות עיקריות של בשרים ודגים, הכל באווירה פסטורלית נעימה, עם טאץ' של יוקרה.

אברטו, שכביץ 5 גדרה, שעות הפעילות 9:00-23:00, 08-6680066

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully