וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הגיע: שלוש גלידריות חדשות בתל אביב

13.4.2019 / 1:15

הגיע הזמן להשיק את עונת הגלידות, עם לא פחות משלוש גלידריות חדשות שנפתחות בתל-אביב, כשכל אחת מציעה לנו את הגרסה השווה שלה למאכל הרשמי של הקיץ. הכינו את הכפיות

גלידה ושטרודל: שטפן

גלידה. אנטולי מיכאלו,
הגלידה של שטפן/אנטולי מיכאלו

שטפן מאכר עזב את מולדתו אוסטריה והיגר לתל אביב בעקבות האהבה, אבל לא לפני שעבר באיטליה והגשים חלום ישן ללמוד את סודות הג'לטו האיטלקי ולהפוך לשף-גלסייר, כינוי לשף שתחום התמחותו הוא גלידה. כאן בתל אביב שטפן מערבב את המומחיות בגלידה איטלקית יחד עם השורשים האוסטריים שלו, הכוללים את הקינוחים המסורתיים - שטרודל תפוחים, לינזר טארט משופע באגוזים וקונפיטורת דומדומיות, וזאכר טורט - עוגת שוקולד אוסטרית עשירה. את טעמי הילדות שלו הוא משלב עם הגלידות בגלידרייה החדשה הנושאת את שמו שטפן, שנפתחה החודש ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב.

שטפן, בית קפה וקונדיטוריה וינאית, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
מאפים אוסטריים וגלידה איטלקית/אנטולי מיכאלו

בשטפן, מאחרי הויטרינות יש גלידות טריות על בסיס שמנת, אבל גם כאלו מופחתות סוכר או ללא לקטוז. את הטעמים מרכיב שטפן מפירות טריים שמגיעים אליו מדי בוקר מהשוק, את האגוזים הוא טוחן בעצמו, ואפילו את הבישקוטים שבגלידת הטירמיסו הוא אופה בעצמו. יש טעמים כמו נוטלה, תות, מנגו, ופירות העונה נוספים, וגם קשיו, דובדבני אמרנה, וניל מדגסקר ועוד. תוכלו לשדך את הגלידות שאתם אוהבים למאפים שיוצאים מהתנור באותו הרגע, לשבת בגלידריה המעוצבת ולצפות דרך החלונות השקופים בתהליך ההכנה של הגלידות במטבח.

שטפן, טשרניחובסקי 21 תל אביב , שעות הפעילות בימים א'-ה' 13:00-21:00, יום ו' 11:00-17:00 ושבת 12:00-21:00, 03-6799788

עוד באותו נושא

ורוד זה החום החדש: שוקולד רובי משתלט לנו על החיים

לכתבה המלאה

גלידה כחולה: אליס

גלידת פסטוק בבריוש. רעות סהר, רעות סהר
בריוש שנאפה במקום עם גלידת פיסטוק טרייה/רעות סהר, רעות סהר

גור מלקולם בכלל מגיע מעולם הקפה אבל לטובת שלושת בניו הקטנים הוא עושה סיבוב פרסה ופותח השבוע את "אליס", גלידריה קטנה ושכונתית שכל מטרתה היא לעשות שמח בלב ועל הלשון. גם מלקולם נסע לאיטליה ולמד בבולוניה את רזי מקצוע הג'לטו. את כל הגלידות באליס הוא מכין בעצמו, לא מתמציות ולא מטעמים מלאכותיים, אלא ממש הולך לשוק ומביא בעצמו פירות ותבלינים, החל מבננות ותותים טריים ועד תרמילי וניל וצ'ילי חריף.

גלידה כחולה. רעות סהר, רעות סהר
גלידת ספירולינה ושוקולד לבן/רעות סהר, רעות סהר

גור לא מפלה אף אחד, יש לו גלידות מיוחדות לילדים, כמו בננה, שוקולד ואוריאו עם קישוטים קטנים של באטמן משוקולד, וגם גלידות מיוחדות למבוגרים, כמו סורבה לימון וג'ינג'ר או אלפחורס וקרמל מלוח, עליה הוא מפזר בעדינות גרגרי מלח אטלנטי. כמו כן הוא אופה במקום לחמניות בריוש רכות אליהן הוא מכניס כדורי גלידה עצומים בטעמים כמו פיסטוק, עוגת גבינה לימונית, או פינה קולדה - גלידת שמנת של קוקוס ואננס. המקום קטן ומעוצב בהתאמה לילדים עם שולחן קטן למידותיהם, ושולחנות שאפשר לשבת ברחוב ולהתענג על גלידה טרייה בשמש.

אליס, אבן גבירול 151 תל אביב, שעות הפעילות ימים א'-ש' 11:00-23:00 וביום ו' עד 1:00, 03-5280321

גלידה ושוקולד: הסניף החדש של אוטלו

גלידת שוקולד רובי. רעות סהר, רעות סהר
הגלידריה האהובה מדיזנגוף מגיעה לדרום העיר/רעות סהר, רעות סהר

חובבי הגלידות בוודאי ישמחו לשמוע על הסניף החדש והענק של גלידת אוטלו שייפתח בשבוע הבא ברחוב הרצל בתל אביב. אוטלו היא אחת הגלידות המיוחדות בתל אביב וגם כזו ששמה דגש חזק על שוקולד. מכונות הגלידות האיטלקיות במקום מוציאות גלידה רכה במיוחד ומגולגלת במיומנות לתוך גביעי וופל מקושטים בשוקולד ואגוזים, לא לפני שעברו בברזי השוקולד הנוזלי, שוקולד חלב ושוקולד לבן.

גם בסניף החדש ימשיכו להגיש טעמים נהדרים כמו השוקולד רובי הוורוד שיצא לאחרונה, גלידת נוצ'ולה של אגוזי לוז, גלידת ג'אנדויה, מסקרפונה פירות יער וקרמבל, בננה פקאן, וגם בוטנים מלוחים ושוקלד, וזה מבלי להזכיר את כל טעמי הסורבה המעולים. באוטלו גם עושים שוקולד נהדר, ורגע לפני הקיץ זו הזדמנות טובה לבחון את כל טבלאות השוקולד תוצרת בית של המקום.

אוטלו, לילנבלום 21 תל אביב, הפתיחה בקרוב, כדאי לעקוב באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully