וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרה אבל לוהטת: הגלידרייה החדשה של ת"א

10.8.2017 / 11:55

מבול הגלידריות החדשות לא מפסיק, קבלו את המקום החדש והלוהט שיצנן לכם את הקיץ: אוטלו, גלידריה איטלקית במרכז ת"א

אוטלו גלידרייה חדשה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מגלגלים את הגלידה לתוך הגביע/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

גשם של גלידריות חדשות יורד על ישראל הקיץ הזה ומצנן את הטמפרטורות כשנדמה שכל גלידריה שנפתחת בשנת 2017 מנסה להיות ייחודית ולהציע מעבר לסתם גלידה טובה. קבוצת R2M עשתה זאת עם CREME, הגלידריה הקטנה שלה בדיזנגוף שם על גבי הג'לטו אפשר לשים מאפים קטנים וקינוחים מהבייקרי הסמוך או גלידיום בחיפה שם במעבדת הגלידה מגישים גלידה בלחמניית המבורגר ושייקים מושחתים. אבל לא הכל חייב להיות מסובך- אוטלו היא גלידריה חדשה ברחוב דיזנגוף בתל אביב שמציעה רק גלידה, אבל כזו שלגמרי מגיע לה לקבל את כל הבמה.

אוטלו גלידרייה חדשה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אוטלו גלידרייה חדשה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אחרי מספר הרפתקאות בתחום הברים החליט מתן סלע לממש את אהבתו הגדולה לאיטליה ונסע לחקור גלידות איטלקיות ברחבי ארץ המגף. יחד עם שותפו, השף קונדיטור גיא בראון, הוא הקים את אוטלו, גלידריה איטלקית אבל כזו שמשדרת, לטענתו של סלע, משהו ישראלי מאוד. העיצוב דווקא מזכר איטליה, רצפות מצוירות, צבעים רגועים של כחול ואפור, תאורה תעשייתית ופנכות גלידה נוצצות מוגנות במכסי אלומיניום. הגלידה עצמה עברה כמה שלבי פיתוח עד שסלע ובראון הגיעו למרקם שהם אוהבים, הגלידה רכה, אבל לא מדי, וכדי לשים אותה בגביע משתמשים בכף שטוחה ומכיון שהיא נמתחת אז מתאפשר להניח אותה בגביע בתנועה סיבובית ועגולה, ופוטוגנית מאוד.

עוד באותו נושא

דיזנגוף לא מת: סיור טעימות בעורק הראשי של ת"א

לכתבה המלאה
אוטלו גלידרייה חדשה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיסטוק טהור/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בין הטעמים שבראון רוקח בחדר האחורי של הגלידריה תמצאו קרמל מלוח עז טעם, טירמיסו עדין, בוטנים מלוחים ושוקולד, מסקרפונה פירות יער וקרמבל, פיסטוק טהור, קרם חלב ועוד. יש גם סורבה פטל דובדבן, לימון, מנגו פסיפלורה וקוקוס (17-24 שקלים לכוס או גביע). בכל גביע נועצים ופל עגול שטוח ויש כל מיני תוספות לגלידה ללא תשלום, כמו סוכריות קופצות מיוחדות בטעם פטל ליים, נשיקות מרנג, מנגו מיובש, פניני קרמל ועוד.

אוטלו גלידרייה חדשה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מכינים גם שוקולד/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בדלפק הארוך תמצאו שני ברזי שוקולד, אחד לבן ואחד חלב, שהם בעצם שתי מטמפררות בסירקולציה, וכל גביע עובר שטיפת שוקולד לפני שממלאים אותו בגלידה. בכלל אלמנט השוקולד חזק מאוד באוטלו ותמצאו שם כל מיני שוקולדים שעושים במקום, משברי שוקולד עם סוכריות קופצות ועד טבלאות שלמות של שוקולד ותוספות, ארנבי שוקולד וחיתוכיות שוקולד ואגוזים. בקרוב צפויים להיכנס לתפריט קינוחים נוספים כמו וופל בלגי וקרפים אבל בינתיים שווה להגיע גם רק בשביל הגלידה.

אוטלו, דיזנגוף 165 תל אביב, שעות הפעילות בתקופת הרצה א'-ה' 17:30-23:00, ו-ש' 12:00-00:23, 03-6889890. לא כשר

אוטלו גלידרייה חדשה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
המטמפררת/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully