וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי פיתה הכי טובה: שיפודיה חדשה בנמל ת"א

2.7.2019 / 11:30

השפים דוד ויוסף פוזלים שוב לכיוון הסטריט פוד עם פיתה מונטנה - שיפודיה כשרה בלוקיישן המיתולוגי בנמל ת"א, אז איך נשמעת לכם שרשרת מרגז לוהטת בפיתה?

פיתה מונטנה. אפיק גבאי,
כבר לא גלידריה/אפיק גבאי

דוד ויוסף, הלא הם דוד אלמקיאס ויוסף שטרית, הם צוות קולינרי שצועד כבר זמן ארוך יחד, עם מגוון פרויקטים קולינריים, ומסעדה אחת די מצליחה, דוד ויוסף דאונטאון ברחוב מונטיפיורי בתל אביב שפועלת כבר שבע שנים.

לשניים הייתה אף אפיזודה רמת גנית של אוכל רחוב עם דוד ויוסף סטריט פוד, שלא שרדה, אך כעת הם מנסים את מזלם שוב בתחום, כי מי יכול לסרב לפיתה חמה עם בשר בתוכה? ועוד במיקום כה צמא לאוכל טוב - נמל ת"א.

פיתה מונטנה. אפיק גבאי,
ירקות בגריל/אפיק גבאי

ביום ראשון השבוע, פתחו השניים את פיתה מונטנה, מה שלטענתם יהיה הסניף הראשון של רשת ארצית. פיתה מונטנה, אשר נפתחה בלוקיישן הנוסטלגי בו פעלה במשך שנים גלידה מונטנה, היא שיפודייה כשרה של שני השפים בשיתוף פעולה עם הקצב אודי גינדי. בתפריט המקום תמצאו מגוון של בשרים כמו קבב הקצב בפיתה (39 שקלים) או בלחם פרנה (44 שקלים); שרשרת מרגז לוהטת או פרגיות שגם מוגשות בפיתה או בפרנה (39-44 שקלים); שיפוד כנפיים (25 שקלים) ועוד מנות בשרים בצלחת או בפיתה, לצד תוספות כמו צ'יפס או תפוחי אדמה.

עוד באותו נושא

שופינג על בטן מלאה: מסעדות מומלצות בקניונים

לכתבה המלאה
פיתה מונטנה. אפיק גבאי,
ויש גם נקניקיות ותוספות/אפיק גבאי

יהיו גם ספיישלים משתנים ודוד ויוסף מבטיחים גם אירועים מיוחדים של חגיגות בשרים מושחתות. פיתה מונטנה צפויה לתת עבודה בשעות הצהריים, אבל גם לתת דגש מיוחד על שעות הלילה הקטנות ועל הבליינים הרבים הפוקדים את אזור נמל תל אביב.

אגב, בסוף אוגוסט צפויים השניים לפתוח גם את בייקריה ברמת אביב, מאפייה ענקית המשולבת עם שיפודיה וקצבייה, מקום שיתפקד בשעת הבוקר כבית קפה ובשעות הערב כמסעדה עם די.ג'יי ואווירה של מיני-קלאב.

פיתה מונטנה, התערוכה 7 נמל תל אביב, 054-2026074, שעות פעילות: ראשון - רביעי: 11:30-02:00, בימי חמישי עד 3 בלילה, בימי ו' עד שעה לפני כניסת שבת, ומוצ"ש שעה אחרי צאת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully