וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג על בטן מלאה: מסעדות מומלצות בקניונים

30.6.2019 / 11:30

החופש הגדול מגיע, המעלות בחוץ עולות ואפשר להכריז שעונת הקניונים נפתחת, אז אם בא לכם להשקיע ולגוון מהאופציות הקונבנציונליות של מתחמי הזלילה, קבלו כמה מסעדות קניונים מושקעות, שמציעות חוויה קולינרית קצת אחרת

טיטו איטליאנו, קניון עזריאלי גבעתיים

טיטו איטליאנו. שרית גופן,
ארבעה סוגים של טירמיסו/שרית גופן

בגב קניון גבעתיים נמצאת מסעדת טיטו איטליאנו, מסעדה איטלקית משפחתית ועליזה המציעה תפריט המשלב מנות איטלקיות מסורתיות ומודרניות. המסעדה מעוצבת בסטייל של דיינר עם תאים וכורסאות עור, בר אלכוהול מושקע ומלצרים לבושים בשלייקס, וכשנמצאים בתוכה כמעט אפשר לשכוח שאתם בתוך הקניון. יש בתפריט ספגטי מיטבולז, לזניית חצילים או פפרדלה ציידים, מנות שלא תמצאו בפוד-קורט בדרך כלל, ועכשיו יצא גם תפריט קיץ חדש עם לא פחות מארבעה סוגים של טרמיסו. וחוץ מזה, הג'ימבורי נמצא במרחק נגיעה, אם הילדים מאבדים עניין.

טיטו איטליאנו, שמעון בן צבי 12/14 קניון גבעתיים, 03-6317080

שגב קיטשן גארדן, קניון שרונים וקריון קריית ביאליק

שגב קיטשן גארדן. אנטולי מיכאלו,
גם האוכל מקושט/אנטולי מיכאלו

השף שגב משה פתח בשנים האחרונות שתי מסעדות ייחודיות בתוך קניון שרונים בהוד השרון ובקריון קריית ביאליק - שגב קיטשן גארדן, מעין מובלעות ירוקות עמוסות בצמחייה, אשר משרות אווירה פסטורלית נעימה, רחוקה מהבלגן שאנחנו מכירים בתוך הקניון. השירות ידידותי, המנות גדולות ומגיעות למרכז השולחן, ומציעות מבחר שבו כל אחד ימצא את עצמו עם אפשרויות כמו ריזוטו ירקות גינה מוקפצים בחמאה וכמהין או לחמעג'ון מבצק איטלקי אפוי עם תבשיל בשר מתובל ועוד.

שגב קיטשן גארדן, הרקון 2 הוד השרון, 077-4142025 שלוחה 1
שגב קיטשן גארדן צפון, דרך עכו 192 קריון קריית ביאליק, 077-4142025 שלוחה 1

עוד באותו נושא

ללא תלונות: 10 מסעדות לקחת אליהן את ההורים

לכתבה המלאה

לונא, קניון ביג נצרת

לונא. איסאם חרטביל, באדיבות המצולמים
סיגרים במילוי שווארמה עוף, צילום: איסאם חרטביל/באדיבות המצולמים, איסאם חרטביל

לאחר עשור של ניהול סניף של רשת קפה קפה בקניון ביג נצרת, לונא פרצה השנה את תקרת הזכוכית והפכה את המקום הגנרי שניהלה למסעדה ערבית מודרנית וייחודית הנושאת את שמה - לונא. רגע אחרי שתיכנסו ללונא, בקומת הגג של ביג פאשן, תשכחו לגמרי שאתם בקניון. למסעדה הגדולה, המחולקת למספר חללים, יש ויטרינות עצומות במקום קירות. מכל נקודה בה נשקפים הגגות המוארים של נצרת, על כנסיותיה. בעצם, מדובר ב-Roof top שמשקיף אל נוף עירוני מהיפים בישראל. את התפריט עליו חלמה במשך שנים, זה שמקורותיו נעוצים במטבח של סבתה ואמה, היא מגישה שם עם מעדנים כמו פלאפל, ילנג'י, סיגר שווארמה, שושברק ביוגורט ועוד.

לונא, קניון ביג פאשן, נצרת 04-8888626

קפה אלברט, קניון רמת אביב

קפה אלברט. אמיר מנחם,
שרימפס קריסטל, לא מנת קניונים נפוצה/אמיר מנחם

מי שפוקד את קניון רמת אביב, בוודאי מכיר את גרנד קפה טורקיז הפופולארית, אז הפעם דווקא נספר לכם על מסעדה אחרת אשר נמצאת לא רחוק ממנה - קפה אלברט, שעברה בחודשים האחרונים מהפך כאשר השף רועי סופר בנה עבורה תפריט חדש. המסעדה, שמציעה ארוחות בוקר מושקעות, צהריים וערב, נמצאת ממש בין החנויות כמעט ללא הפרדה, אבל התפריט הנהדר עוזר להתנתק מאווירת הקניות עם מנות כמו צ'אנג מאי- סלט עוף אסיאתי מאטריות שעועית, ריזוטו א-לה רומנה עם פטריות וארטישוק או ספגטי פוטנסקה.

קפה אלברט ברסרי, איינשטיין 40 רמת אביב, 03-6843222

קפטריה, קניון גינדי TLV

ארוחת בוקר. AVIRA,
השתדרגו ביונתן רושפלד/AVIRA

אחת המסעדות היפות והמעוצבות שקמו בתל אביב בשנתיים האחרונות, בכלל נמצאת בתוך קניון, אבל בכל זאת הוא עונה לטייטל קניון האופנה של תל אביב. הקפטריה, בקניון גינדי היא מסעדת "אול-דיי-מניו" כלומר יש לה תפריט לכל שעות היום, בוקר צהריים וערב, ולפני כמה חודשים אל המטבח שלה נכנס שף יונתן רושפלד שהוסיף לתפריט כמה מהמנות האייקוניות שלו כמו סלט העגבניות הידוע שלו, קארי עוף או טורטליני עגל ברוטב פורצ'יני. רושפלד לא מדיר את רגליו גם מהקונדיטוריה של המקום ומכין קינוחים ומאפים מופלאים שמשלימים את ארוחת הבוקר אבל גם עומדים בפני עצמם בכל שעות היום.

קפיטריה, החשמונאים 96 תל אביב, 03-9567216‏

המקדש, אושילנד כ"ס

המקדש. יניב שמידט,
מקדש בשרים בקניון/יניב שמידט

קשה להתהלך בקניון אושילנד בכפר סבא וןהלתעלם מניחוחות הבשרים המעושנים שעולים ממסעדת המקדש, מסעדתו המושקעת של שף לירן בלו. בלו לקח את אהבתו לבשר ואת החיבה שלו לטכניקות בישול מודרניות ושילב אותן יחד לתפריט של מגוון נתחים מעניינים וטכניקות שעושות שימוש באש ובעשן, אבל גם באלמנטים הלקוחים מהבישול המולקולרי או בבישול בסו-וויד כמו חזה עוף בתיבול ג'מייקני או נתח שייטל שמיושן 30 יום ופרוס דק לצד אבן לבה רותחת לצריבה אישית ועוד. המקדש מעוצב עם הרבה עץ, מתכת ומראות בסגנון ניו אורלינס ומרתפי הג'ז, כשבמרכזו מעשנת בשר, בהחלט מראה לא שגרתי בקניון.

המקדש, עתיר ידע 4 א.ת. כפר סבא, 09-9777007

פריים שף & סושי בר, קניון ראשונים ראשל"צ

פריים סושי. דניאל לילה,
סשימי רול/דניאל לילה

העיצוב התעשייתי המודרני של פריים מתאים במיוחד לקניון ראשונים עם התקרות הגבוהות והחלל המרווח. התפריט מציע פיוז'ן יצירתי של אוכל אסיאתי עם קצת אוכל מקסיקני ואיטלקי לצד בשרים, דגים ופירות ים והכל בצלחות יפהפיות. למסעדה, שיש לה עוד שני סניפים (ברמת החייל ובקריית שדה התעופה), יש תפריט סושי מקיף שמציע לא מעט אלטרנטיבות לא קונבנציוונליות וצבעוניות, כמו גם מנות ווק, נודלס, תפריט קוקטיילים ענק, וגם מלא קינוחים מושקעים כשהכל עטוף בחוויה שדי נדיר למצוא בקניון.

פריים שף & סושי בר, הראשונים 2 ראשל"צ, 03-6498080 שלוחה 3

מינה טומיי, קסטרא חיפה וקריון קריית ביאליק

מינה טומיי. אפיק גבאי,
חמישה מטבחים אסיאתיים/אפיק גבאי

רשת מינה טומיי עברה הרבה גלגולים וכיום היא בעלת שלושה סניפים, שניים מהם נמצאים בקניונים, קסטרא חיפה וקריון קריית ביאליק. בשני הסניפים תוכלו לברוח מאווירת הקניון למסעדה רגועה ומזמינה בעיצוב מגניב ותאורה מעומעמת ונעימה ותפריט שמציע מנות מחמישה מטבחים אסיאיתיים, הודו, ויאטנם, קוריאה, תאילנד ויפן. תוכלו להנעים את זמנכם גם בתפריט קוקטיילים ואלכוהול מושקע, ומנות כמו לחמניות מאודות, סושי צבעוני, נודלס במגוון גרסאות, מנות קארי, דגים ובשרים.

מינה טומיי, פלימן 8 מרכז קסטרא חיפה, דרך עכו 192 קריון קרית ביאליק, 2750*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully