וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא תלונות: 10 מסעדות לקחת אליהן את ההורים

5.2.2019 / 13:15

בדרך כלל רשימות ליום המשפחה עוסקות במסעדות שמתאימות לילדים, אבל כולם יודעים שהלקוחות הקשים באמת הם ההורים שלכם. שלא יהיה יקר, שלא יהיה פלצני, לא רועש מדי ולא צפוץ: אספנו עבורכם 10 מסעדות שתוכלו לקחת אליהן את אמא ולעבור את הארוחה בשלום

אוכל יווני. צביקי עשת,
כשאמא ואבא משלמים/צביקי עשת

ההורים צריכים להכיר את החבר החדש? אתם צריכים לבקש הלוואה? יש לכם חדשות לספר להם? טובות או רעות? מזמן לא נסעתם לבקר את ההורים אז הם מגיעים אליכם? לא משנה מה, תמיד צריך מסעדות טובות שיכולות להתאים למצב הרוח של ארוחה עם ההורים, בין אם זה אינטימי ומצומצם או חגיגה של כל המשפחה המורחבת. הנה רשימה קצרה של כמה מסעדות שיכולות להתאים לכם, עם מינימום תלונות הורים נפוצות, ועם הרבה הנאה מובטחת.

מסעדות חדשות ששוה לבדוק:
בר קוקטיילים חדש בתל אביבי שיקח אתכם להוואי
דוכן הפיתות החדש של חיפה עם הפיתות הכי מיוחדות

ג'מה, יפו

ג'מה. יונתן בן חיים,
פילה דניס וירקות צלויים/יונתן בן חיים

תמיד נחמד להביא את ההורים לאווירה הנעימה של מתחם נגה ביפו ולמסעדת ג'מה במיוחד, עם תפריט גדול שהוא ממש לא רק פיצה, וכל אחד יכול למצוא בו משהו שהוא אוהב, בעיקר אמא ואבא, עם מנות כמו סטייק פרגית, או פילה דניס עם ירקות צלויים בטאבון, ומגוון מנות פסטה שיכולות גם הן להתאים כמו פפרדלה שוק טלה, או רדיאטורי סינטה (72 שקלים). יש מגוון מנות פתיחה וסלטים, ותפריט פיצות שאפשר לחלוק, השירות נעים, הקצב של המקום רגוע, המחירים סבירים, פתוח בשישי ושבת, והמקום נבדק על מגוון הורים מסוגים שונים והוכתר כהצלחה.

ג'מה, תרצה 14 יפו, 03-6058276

עוד באותו נושא

בולסים את החופש: מסעדות מומלצות לאכילה עם הילדים

לכתבה המלאה

ויוינו, ב"ש, חיפה וזכרון יעקב

מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. דניאל לילה,
מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב/דניאל לילה

שלוש המסעדות האיטלקיות ויוינו (בקרוב ייפתחו סניפים נוספים) מציעות חוויה מהודקת ומוצלחת עם שירות בגובה העיניים, עיצוב מודרני נעים, ואוכל איטלקי פשוט אבל עשוי בתשומת לב ובמחירים שלא שורפים להורים בעיניים. חוץ מסניף באר שבע, שני הסניפים הצפוניים פתוחים במהלך שישי ושבת. יש מנות ראשונות שאמא תאהב כמו רוטולו תרד וגבינות (46 שקלים) או קריספי כרובית ופרמזן (42 שקלים), וכאלה שדווקא אבא יתלהב מהן כמו קלצונה ראגו בולונז ושורט ריבס (56 שקלים). יש כמובן סלטים, פיצות ופסטות שתמיד יכולים לעבוד, ומנות עיקריות כמו סלמון צלוי עם ברוקולי וארטישוק (98 שקלים) או פילה עגל במחבת עם טורטליני וראגו פטריות (129 שקלים). ילדים אוהבים את המסעדות האלו, אבל הורים לא פחות.

בסניפי ויוינו בבאר שבע, זכרון יעקב וחיפה

איטליאנו דה לה קוסטה, חיפה

ראש השנה באיטליאנו דה לה קוסטה. חיים יוסף,
פילה דג באיטליאנו/חיים יוסף

אין הרבה מקומות נעימים לקחת את ההורים כמו מסעדת איטליאנו דה לה קוסטה, היכן שיש חניה נוחה, נוף משגע לים, מנות גדולות ונדיבות וגם פתוח בסוף השבוע. התפריט מציע מנות ראשונות כמו קרפצ'יו סינטה (58 שקלים); פולנטה טרייה (48 שקלים); או פנזרוטי, כיסוני תרד מטוגנים עם ריקוטה וגבינת ברינזה (46 שקלים), ויש סלטים ופיצות למכביר. אבל תפריט הפסטות, הטריות והממולאות, ותפריט העיקריות עם מנות בשר ודגים, בהחלט יכול להיות חומר הקריאה המרכזי עם ההורים עם אפשרויות כמו לזניה ראגו (77 שקלים); רביולי בטטה בבזיליקום ופרמזן (69 שקלים) או שוק אווז קונפי (119 שקלים) או השושברק של חמודי עם טלה ויוגורט מצומצם (93 שקלים). אפשר אחרי האוכל לעשות הליכה קצרה לאורך טיילת בת גלים, יום כיף עם ההורים.

איטליאנו דה לה קוסטה, העליה השניה 96 בת גלים חיפה, 04-6601011

פאט ויני, קרית אתא

פאט ויני. אפיק גבאי,
ארוחה משפחתית/אפיק גבאי

שלושת הסניפים של המסעדה הנעימה ומסבירת הפנים פאט ויני האיטלקית, בנתניה, קריית אתא וגם הסניף החדש בחדרה, הם מצוינים להביא אליהם את ההורים, עם מנות לא קטנות וטעמים איטלקיים פשוטים, מוכרים וטובים שכל אחד יכול להתחבר אליהם. אפשר לפתוח בפוקצ'ה רכה ומצוינת (14-19 שקלים) או בגלילות חציל ממולאות גבינות ברוטב פלפלים צהובים (28 שקלים). יש מגוון סלטים ופיצות, בגרסה דקה וקריספית שכיף לחלוק, וערמה של פסטות טריות וממולאות כמו פרוטי דה מארה, לינגוויני פירות ים ברוטב רוזה (61 שקלים) או רביולי גבינת עיזים ורוקט (56 שקלים). אמא ואבא יהיו מרוצים.

בשלושת סניפי פאט ויני בנתניה, קריית אתא וחדרה.

אלמרסא, עכו

אלמרסא. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
כנאפה בעכו/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

איך נשמע לכם לקפוץ עם ההורים לאיסטנבול אבל לעשות את זה קצר? מסעדת אלמרסא, במבנה עתיק בנמל עכו, מול דוכני מיץ הרימונים, סירות התיירים והנוף לחומות, מציעה תפריט דגים בסגנון בישול ערבי אבל לא רק, שיכול להתאים להורים שלכם, בהגשה קצת אולד פאשן אבל הכל טעים ונעים. בתפריט תמצאו אוכל מקורי כמו קובה עכאויה ממולאת בפירות ים על סלט עדשים שחורים ולבאנה (64 שקלים) או קרפצ'ו טונה אדומה עםצלפים, שקדים קלויים ושמן זית (52 שקלים) ועוד. בסקשן העיקריות תמצאו דגים ופירות ים על הגריל או במחבתות, בתוך מנות פסטה או בתנור, מנות יפות ונדיבות, כאלו שגורמות לחיוך בעת ההגשה. תקפצו לחו"ל עם ההורים לרגע, זה יעשה לכם טוב.

אלמרסא, נמל הדייגים 13 עכו, 04-9019281

ברסרי עין כרם, עין כרם

לוקוס ושפצלה. אפיק גבאי,
לוקוס ושפצלה/אפיק גבאי

באווירה פסטורלית מול הנוף הירוק של שכונת עין כרם, תוכלו לעיין עם ההורים בתפריט היין המכובד של מסעדת ברסרי עין כרם, ואחר כך להרכיב ארוחה נפלאה של פסטות, דגים, בשרים וירקות באוריינטציה צרפתית. השירות קשוב ומלא סבלנות, והתפריט מעניין אבל לא הרפתקני ומתאים להורים עם מנות כמו רביולי גבינה כחולה ודבש בחמאת זעתר (54 שקלים); פלפלים חריפים ממולאים בשר עגל (42 שקלים); כבדי עוף במייפל ושאלוט (72 שקלים), או בורקס שקדי עגל (78 שקלים) ועוד. המקום פתוח בשישי ושבת ומאפשר לכם לאכול במרפסת של המסעדה מול נוף קסום ובאווירה מיוחדת.

ברסרי עין כרם, המעיין 15 עין כרם ירושלים, 02-5665000

גרקו, הרצליה ות"א

קרם פאווה מתוך גרקו, מטבח יווני. דן פרץ, מתוך גרקו מטבח יווני,
קרם פאבה/דן פרץ, מתוך גרקו מטבח יווני

שתי המסעדות היווניות של גרקו הן מהנות בשביל להביא אליהן את ההורים (בתנאי שהם לא סובלים ממוזיקה רועשת) , עם אוכל צבעוני ומשמח, ומגוון של מנות בשריות וצמחוניות מאגן הים התיכון, עם שירות משתדל ואווירה משוחררת. כל אחד מבני המשפחה יוכל למצוא שם משהו בשבילו, ובאופן כללי הארוחה עשויה להרגיש כמו חופשה משפחתית קצרה באיי יוון, רק בלי החלק המעיק שצריך להישאר כמה ימים יחד. אפשר לפתוח שולחן ולהזמין קצת מהכל עם מנות כמו קרם פאבה עם פרגיות מהגריל או כרובית צלויה והרבה שמן זית וחריף (56-68 שקלים); מנות נדיבות של גירוס וסופלקי על פיתה יוונית עם ירקות בגריל (54-68 שקלים) ועוד הרבה סלטים, ממרחים, ואלכוהול כדי לוודא הנאה.

גרקו, גרינברג 25 תל אביב, 072-3929858
גרקו, אבא אבן 9 הרצליה פיתוח, 072-3727579

מיטבר, הרצליה ות"א

מנות של מסעדת מיטבר. דרור עינב
למשפחה של קרניבורים/דרור עינב

ברשימה הזו צריכה להופיע מסעדת בשר אחת לפחות, כי למרות שזו תמיד הארוחה הכי יקרה, סטייק היא דרישה משפחתית נפוצה. מיטבר מציעה חווייה נהדרת להביא אליה את ההורים, עם אוכל ברמה תל אביבית גבוהה אבל בלי הפלצנות שהורים אוהבים להימנע ממנה. יש מגוון נתחים מכובד, תפריט יין שיעזור להקליל את השיחה, וגם הרבה מנות ראשונות קלאסיות ומצוינות כמו סלט ביצים נפלא (38 שקלים); נקניקיות תוצרת בית (44 שקלים); ואחד ההמבורגרים הטובים בעיר (78 שקלים). הבשר עצמו מוגש במקצוענות, מספריברס ברוטב תפוזים, דבש וצ'ילי (122 שקלים) ועד אנטריקוט על העצם (168 שקלים) או צלעות של טלה מקומי (138 שקלים). WELL DONE.

מיטבר, שדרות ח"ן 52 תל אביב, 03-6956276
מיטבר, הסדנאות 4 הרצליה, 09-9546000

המוציא, ירושלים

המוציא. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
המוציא/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

אבי לוי מציע לכם את הארוחה המושלמת להביא אליה את ההורים - מיקום מרכזי בירושלים, מסעדה מרווחת ונעימה עם שירות אישי ונעים, תפריט של אוכל אלגי'ראי מסורתי, אוכל מנחם, מנות נדיבות, מחירים שנעימים לאמא ואבא בעיניים, וגם כשר כמובן. אפשר לפתוח שולחן עם חומוס ביתי נפלא, חציל קלוי, סלטים ופיתות עבודת יד (28-39 שקלים) ולהמשיך עם מעקוד אלג'יראי, פשטידת ירקות נפלאה, או שופלור שזאת כרובית מטוגנת, מנות עיקריות כמו ממולאים שאמא של אבי מכינה מדי יום בחזית המסעדה (69 שקלים), בשר ראש וגרגרי חומוס (72 שקלים), או סופריטו בבישול ארוך (72 שקלים), ועוד מגוון גדול של אפשרויות שיכולות להתאים לכל אחד במשפחה.

המוציא, רחוב יפו 113 ירושלים, 02-6310050

כרמים, סגולה

כרמים. שי בן אפריים,
להורים נחמדים במיוחד/שי בן אפריים

אין מסעדה קלאסית יותר מכרמים לקחת אליה את ההורים. מסעדה מוארת ומרווחת, שקטה ונעימה, יש תמיד חניה, המקום פתוח כמובן גם בשישי-שבת ויש גם ארוחות בוקר, שלפעמים גם את זה צריך במפגש משפחתי. התפריט ברור, נגיש, עם מנות שעשויות בהקפדה בקשת רחבה של אפשרויות, החל ממנות איטלקיות, מנות מהגריל, דגים ופירות ים וקינוחים חגיגיים. בצהריים תוכלו להזמין עסקיות לכולם ולהוזיל את מחיר הארוחה אבל לא את האוכל.

כרמים, בכניסה למושב סגולה, 08-8505859

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    10
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully