וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוואי בתל אביב: טיקי בר חדש בכיכר דיזנגוף

2.2.2019 / 7:40

כיכר דיזנגוף המחודשת זוכה בבר קוקטיילים חדש - הונלולו, בקונספט של טיקי בר, שטרם נראה כאן קודם. בתפריט: הרבה קוקטיילים על בסיס רום, ואוכל צבעוני וכיפי שילווה את האלכוהול כמו שצריך. אלוהה

סושי בורגר. אסף קרלה,
סושי בורגר אקזוטי/אסף קרלה

רחוב דיזנגוף ממשיך בדרך להפיכתו לרחוב הקוקטיילים של תל אביב. החל מהדאבל סטאנדרט, והרום-סרביס בצפון הרחוב, דרך ה-223 הוותיק, הספייסהאוס, הוטל דה ויל החדש יחסית, הג'ספר ג'ונס הפופולרי והקונסיירג'. וזה עוד מבלי להזכיר את כל הקוקטיילים המוגשים בעשרות הברים הגנריים לאורך הרחוב. ובכן, יותם שילה ומוש בודניק, מי שראו כי טוב בדאבל סטנדרט ובסושיאל קלאב שבבעלותם, רוכבים על אדי האלכוהול עד כיכר דיזנגוף המחודשת ופותחים שם בר קוקטיילים חדש, הונלולו, הפעם בקונספט שעוד לא נראה כאן קודם המכונה טיקי בר.

קוקטייל רום. אסף קרלה,
קוקטיילים על בסיס רום/אסף קרלה

טיקי בר הוא קונספט מוכר ונפוץ בעולם של ברים אקזוטיים שמגישים משקאות מבוססי רום בעיקר, ומעוצבים באווירה טרופית ועם רפרנסים פולינזיים מוגזמים. שילה ובודניק, מיקסולוגים מובילים, בחרו בקונספט הזה כשהם ניזונים מההשראה של אבות הסגנון, המיקסולוגים דון ביץ' קומבר וטריידר ויק, שהיו הראשונים לרקוח קוקטיילים בשילוב תבלינים אקזוטיים ומיצים טבעיים כשהם משאירים אחריהם קלאסיקות מעורבבות כמו מאי טאי, פליין קילר ופינה קולדה.

עוד באותו נושא

שישה בראנצ'ים חדשים שכדאי להכיר

לכתבה המלאה
פוקי. אסף קרלה,
קערת פוקי/אסף קרלה

את כל ההרפתקה הקריבית הזאת תוכלו לקבל מעתה בכיכר דיזנגוף, כשבתפריט המשקאות מככב הרום, ותפריט האוכל נבנה בהתאמה לכוכב הראשי. מה יש לאכול? קערת פוקי עם סביצ'ה סלמון בג'ינג'ר, בצל ירוק, אבוקדו, כרוב סגול מוחמץ, אורז סושי ואצת נורי בטמפורה (56 שקלים); טונה סושי בורגר מטרטר ספייסי טונה בלחמניית אורז סושי, ספייסי מיונז ומלפפון יפני מוחמץ (68 שקלים); סלט פפאיה ירוקה עם גזרים צבעוניים, רוטב בוטנים, ליים וקריספי שאלוט (48 שקלים) ועוד.

קוקטייל רום. אסף קרלה,
אווירה של האיים הקריביים/אסף קרלה

יש גם מנות זוגיות שיהיה נחמד לחלוק עם הפרטנר שלכם לטיול הנוכחי בהוואי כמו שווארמה סלמון עם איולי ירוק, קרם לימון כבוש ושרי צלויות (56 שקלים); שרימפס בטמפורה עם איולי, שום אפוי ולימון כבוש מוחמץ (48 שקלים) ועוד. בתפריט הקוקטיילים יופיע סוג הרום המדויק בו השתמשו- בהיר, כהה, נקי, מתובל, צעיר או מיושן. בין היתר, תוכלו למצוא רום אגריקול מהקולוניות הצרפתיות שבאיים הקריביים ורום מטרנידד, מהאיטי, ברבדוס ועוד, שיוט במחוזות הקריביים מבלי לצאת את מרכז תל אביב. הונלולו ייפתח בימים הקרובים, כדאי לעקוב בעמוד האינסטגרם.

הונלולו טיקי בר, כיכר דיזינגוף תל אביב, שעות הפעילות מדי יום בשעות 18:00-3:00, 03-6328155

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully