וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם את השיפוד המדובר בת"א

23.7.2019 / 7:43

המונה מגיע לסון רון, שיפודיה חדשה עם ניחוחות הודים בת"א, כי לפעמים גם לו מותר לעוף על עצמו ולאכול שיפוד בנאן חם וטרי מהטאבון

סון רון. קובי רובין, קובי רובין
סון רון החדשה בת"א/קובי רובין, קובי רובין

למרות היותי נהג מונית שכל היום מסתובב במעגלים בתוך תל אביב, עדיין לפעמים אני מצליח להיות מופתע, לא הרבה, אבל זה קורה. כל כמה ימים מפנים את תשומת לבי לקוחות ועוד אנשים מתחום האוכל על מקומות שיכולים לעניין אותי, ומדי פעם הם גם מצליחים לפגוע.

סון רון הוא מקום חדש שמנוהל על ידי זוג אחים, שנפתח בפינת הרחובות יהודה הלוי ונחלת בנימין, במקום בו פעלה בעבר מסעדת דים סאם סטיישן. בסון רון מוציאים מנות מעניינות וטעימות. התפריט בן 3 מנות מופיע על הקיר, מאחורה טאבון ענק, ודי מהר אתה מבין שאתה הולך לטעום משהו אחר לגמרי. אז הזמנתי לי פילה עוף במרינדה ותבלינים פיקנטיים עם כיוון הודי עדין ביותר בתוך נאן טרי ישר מהטאבון (32 שקלים).

סון רון. קובי רובין, קובי רובין
שיפוד עוף/קובי רובין, קובי רובין

כאן בסון רון הבשר מולבש על שיפוד עבה (זוכרים סיחים של פעם? אז כזה) שנכנס אל תוך טאבון לוהט, הרבה בשר כמו שצריך, ועדיין מנה מעוצבת וטעימה. באותם רגעים של ההזמנה נכנס אל הטאבון גם נאן בהדבקה על הדופן, נפלאות הנאן שהוא נאפה בטאבון לא בצורה שווה במיוחד, חלקו יותר פריך וכל השאר רך יותר, רק המראה והריח של האפייה בטאבון הוציא אותי מריכוז.

הנאן הוצא עוד לפני הבשר מהטאבון לעבר הדלפק, יש לא מעט תוספות - עלים ירוקים, שילוב של פטרוזיליה כוסברה ונענע יחדיו, אחר כך גרידת לימון, רסיסים קריספיים של בצל, אחר כך הניחו את הבשר במלואו על הכל, ישר מהסיח אל תוך הנאן החם מהטאבון, הוספתי עוד רצועות של שומר עם בצל סגול ועוד בצל ירוק, היה גם סלט כרובית ברוטב עם שיפקות, הכל גולגל לו יחדיו.

בשבוע שעבר

פריפריה עיוני: קסם של פלאפל בתחנת לוטו

לכתבה המלאה
סון רון. קובי רובין, קובי רובין
עסק משפחתי/קובי רובין, קובי רובין

אז כמו שאמרתי, לפעמים גם אותי אפשר להפתיע לטובה, המנה של סון רון היא מקורית ומעולה, מגיע לנו לפעמים לעוף קצת על עצמנו. נתחי העוף לא רכים מידי, זה כנראה בדיוק מה שרוצים שתרגיש בכל נגיסה, בשר רך מדי היה הולך לאיבוד בתוך הנאן. הנענע משתובבת יחד עם הכוסברה פינת פטרוזיליה, איזה חיבור ירוק ומהנה, יחד עם שומר חצי כבוש ובצל סגול שנותן רק את הטעם בלי הלוואי של בצל רגיל, היה רגע של שיפקה חריף ומפתיע לידו הייתה פיסת כרובית.

הנאן של סון רון לבדו (ללא השיפוד והתוספות) יכול להיות מנה בפני עצמה, אבל לא באנו לשבוע רק מלחם. לא השארתי זכר למנה המעולה, רציתי עוד מנה לקחת אבל לדעתי מנה כזאת צריך לאכול על המקום, הלוואי שכולנו נאכל יותר אוכל ישר מהטאבון, כל יום בבקשה.

סון רון, יהודה הלוי 44 ת"א, ראשון - חמישי: 12:00-21:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully