וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה-מעלה: מסעדה מקסיקנית חדשה בתל אביב

7.8.2019 / 13:05

לה-מעלה, מסעדה מקסיקנית חדשה ולא שגרתית נפתחה בת"א, כזאת שתצטרכו בשביל להגיע אליה הוראות הגעה מדויקות כדי לא ללכת לאיבוד, מצד שני זה עדיין ייצא זול יותר מכרטיס טיסה למקסיקו

Le Mala, למעלה. אסף ויצמן,
טאקו לשון בקר/אסף ויצמן

המטבח המקסיקני מתאים לישראל בצורה מושלמת, זה אוכל לא כבד, הוא חריף כמו שאנחנו אוהבים, הוא משלב בתוכו הרבה מרכיבים שיש לנו כאן בשפע כמו אבוקדו ותירס, שמנת חמוצה ופלפלים חריפים, הוא לא מטוגן ולרוב עם כמויות קטנות של גלוטן ולכן גם בריא יותר, בקיצור מושלם. זה גם מה שחשבה שף רימה אוליברה כשהחליטה להפוך את מסעדתה אואזיס לדיינר מקסיקני בשעות הצהריים תחת השם החתול הכחול ולהגיש שם תפריט קטן ולא מחייב של מנות ראשונות וטאקוס מקסיקניים בפרשנות אישית שלה. והנה, גם החבר'ה של א-לה רמפה (המסעדה הצמחונית המצליחה בדרום ת"א), עמרי בראל, ג'ול אטלן ודוד בינרט, התגעגעו למקסיקו ופתחו לפני שבועיים מסעדה מקסיקנית חדשה גם היא בדרום תל אביב.

Le Mala, למעלה. עמרי בראל,
קרודו טונה בצ'טני גזר וצ'ילי/עמרי בראל

המקום החדש נקרא Le Mala (למעלה), ולא תגיעו אליו בטעות- מדובר במיקום די נסתר בקומה הראשונה של בניין מסחרי גדול, היכן שנמצא הסטנד-אפ פקטורי. התפריט נפתח עם רשימה ארוכה של ראשונות בניחוח קאריבי כמו סלט של תירס טרי וגבינת קזו פרסקו (44 שקלים); קלאמרי גדולים ממולאים בשר סרטנים, גבינת עיזים, בייקון וחלפיניו (58 שקלים); סלט תפוחי אדמה ותמנון על לחם מחמצת (56 שקלים); או קרודו של טונה אדומה עם צ'אטני של תפוז וגזר (56 שקלים). בהמשך התפריט מציע כמה זוגות טאקוס, ביניהם טאקוס האל-פאסטור המפורסם שקשה למצוא בישראל- שווארמה של בשר לבן בתיבול פיקנטי עם אננס (38 שקלים) או טאקו טורו- זנב שור בבישול ארוך (38 שקלים) וגם טאקו פויו- טאקו עוף עם שעועית שחורה בסלסה ורדה (38 שקלים) ועוד.

עוד בוואלה! אוכל

קיטו קאטו: איזאקיה יפנית חדשה בתל אביב

לכתבה המלאה
Le Mala, למעלה. עמרי בראל,
נאצ'וס אמיתיים/עמרי בראל

אגף העיקריות בתפריט גם הוא מרשים ומציע החל מהמבורגר בניחוח מקסיקני עם פלפלים (54 שקלים), יש גם טמאלה קון קרנה, מאכל מקסיקני ביתי מסורתי של של בשר ושעועית עטופים בעלה תירס (58 שקלים) ויש לזה גם גרסה טבעונית (48 שקלים). וגם כנפיים חריפות עם דיפ של גבינה כחולה (56 שקלים) ועוד. תפריט הקינוחים משתנה לעיתים קרובות אבל כרגע הוא מציע צ'ורוס עם רוטב של טופי וסברס (38 שקלים) או פחזניטוס- פחזניות ממולאות בקרם פטיסייר על מרמלדה של גזר וצ'ילי (38 שקלים).

יש קוקטיילים, בירות ויין להשלמת אווירת החופשה בקריביים, ויש לא מעט הופעות מוזיקליות ואירועים שמתרחשים במקום ונותנים לו ערך מוסף. ל-מעלה פתוחים כרגע בשעות הערב בלבד אבל בעתיד ייפתחו גם לצהריים.

Le Mala, שביל המרץ 5 תל אביב, 03-6823486, שעת הפעילות בימים ב'-שבת החל מ-19:00 ועד לקוח אחרון, יום א' סגור.

Le Mala, למעלה. עמרי בראל,
במיקום נסתר/עמרי בראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully