וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיטו קאטו: איזאקיה יפנית חדשה בתל אביב

29.7.2019 / 14:00

רחוב דיזנגוף מתחדש עם קיטו קאטו, איזאקיה חדשה עם כל הדברים שאנחנו אוהבים מיפן כמו סושי, ראמן ומה שביניהם, הנה כל הפרטים

קיטו קאטו, KITTO KATTO. דרור עינב,
טאטאקי בקר על העצם/דרור עינב

הפלישה היפנית נמשכת, אחרי מנטנטן, יא פאן של יובל בן נריה ודיסקו טוקיו, שכבר הצליחו לתקוע יתד בתל אביב, העיר ללא הפסקה מתחדשת במסעדה יפנית חדשה שבראשה עומד המאסטר סושי יאמה סן (אשר מוכר לרבים ממסעדת הסושי TYO). באחת הצמתים הגדולות בעיר, בפינה של רחוב דיזינגוף עם בר גיורא, והיכן שהיה במשך שנים הבר-גיורא, נפתחה Kitto Katto, איזאקיה יפנית מדליקה עם הסטייל והצבעוניות שמאפיינים את טוקיו וערים גדולות אחרות ביפן.

קיטו קאטו הוא שמו של חטיף השוקולד קיט-קט ביפן, חטיף מערבי שעבר אינספור התאמות לחיך היפני ומגיע שם בטעמים כמו מאצ'ה, פרחי סאקורה ואפילו דלעת מתוקה והפך למזכרת חובה שמטיילים ביפן חוזרים איתה הביתה. קיטו קאטו מעוצבת בעידון צרפתי ובקווים יפניים נקיים, מין שילוב של שני הסגנונות, כאשר בכניסה יש חצר ובה תאי ישיבה בין הצמחיה הירוקה, ובפנים בר ענק ומקומות ישיבה נוספים.

קיטו קאטו, KITTO KATTO. דרור עינב,
סוגטא קלה- לברק בטמפורה על אטריות פריכות/דרור עינב

תפריט ההרצה של קיטו קאטו מציע כמה מנות קלאסיות מהמטבח היפני בהגשה מגניבה שמתאימות לחלוקה, ביניהן אגאדשי טופו, מנת הטופו הפריך היפנית המפורסמת, בציר דאשי עם פטריות נמקו (41 שקלים), או הגרסה של יאמה סן לראמן מיסו צמחוני, עם אטריות, טופו, דאשי ופטריות שימג'י (59 שקלים); יש גם מנת טאטאקי על העצם, נתח וואגיו פרוס דק ומונח על העצם לצד רוטב פונזו חם (58 שקלים); ועוד מנות מסקרנות במיוחד כמו צבתות לובסטר טרי וסקאלופ בטמפורה על ביסק סרטנים (87 שקלים); יוזו צ'יראשי - סושי מפורק עם לוקוס, סלמון ביוזו, אבוקדו ועוד שלל מרכיבים בקערה אחת יפהפיה (82 שקלים).

עוד בוואלה! אוכל

שאלת השאלות: איפה אוכלים באיזור זכרון יעקב?

לכתבה המלאה
קיטו קאטו, KITTO KATTO. דרור עינב,
סוקי יאקי- נתחי בקר מוקפצים עם אטריות, טופו וירקות/דרור עינב

יש עוד המון מנות מעניינות אבל יאמה סן חייב גם להצדיק את התואר שלו כמאסטר סושי ובמקום ניצבת עמדת סושי, עליה מוכנות המנות אל מול עיני הסועדים וביניהן ניגירי (13-17 שקלים) וסשימי (36-49 שקלים) כמובן, וגם אינארי סושי- כיסוני בצק פריכים ממולאים בסלמון וקוויאר או בטונה ופואה גרה (21 שקלים). יש גם מבחר ענק של מאקי וטמאקי ואינסייד אאוט (25-44 שקלים), וכמובן גם הרבה קומבינציות שחביבות על הישראלים במיוחד ומאפשרות לטעום מהמגוון הגדול של הסושי.

תפריט הקינוחים מציע מספר אופציות בניחוח אסיאתי, ביניהם קלו גומא- קרם ברולה על בסיס שומשום שחור או מוס מסקרפונה יוזו על בסיס ביסקוויט שקדים ומירין (45 שקלים) ועוד, וגם קוקטיילים כנדרש, על בסיס ליקרים יפנים, וויסקי וג'ין תוצרת יפן, וגם סאקה ומרכיבים כמו לילט סאקורה, מחית אזוקי, שיסו, יוזו ותה ירוק, שעושים כולם טעם של יפן בפה (44-55 שקלים).

קיטו קאטו, KITTO KATTO. דרור עינב,
קרם ברולה שומשום שחור/דרור עינב

יאמה סן נולד וגדל בעיר קאגושימה בדרום יפן, עיר נמל גדולה שיושבת על צלע הר, כך נהג לאכול מגיל צעיר את האוכל המקומי המסורתי שמתבסס על דגים ופירות ים, הרבה פירות וגידולים עונתיים. מגיל צעיר עבד במסעדות ובהמשך הגיע לניו יורק ועבד שם בכמה ממסעדות סושי נחשבות.כעת הוא יחלק את זמנו בין שתי המסעדות, והוא נלהב לצאת מגבולות התפריט הותיק של TYO ולהציע כל מיני דברים חדשים ומעניינים בקיטו קאטו.

קיטו קאטו, דיזנגוף 64 תל אביב, 03-7781101. קיטו קאטו תפעל בשבועיים הקרובים בימים שני עד שבת החל מ-19:00 בערב, והחל מה-15 באוגוסט תיפתח ב-12:00 בצהריים ותציע ארוחות עסקיות

  • עוד באותו נושא:
  • סושי
  • יפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully