וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימותי: קפה מושקע ואוכל טוב

19.9.2019 / 12:15

במקום בו שכן עד לא מזמן קפה הורקנוס המיתולוגי נפתח בימים האחרונים טימותי, מקום חדש, שעל פי צו השעה מתמחה בקפה דור שלישי, ובקערות (בולס) מוקפדות, הנה כל מה שצריך לדעת לגביו

קפה טימותי. רן בירן,
קערה של בקר מפורק וירקות/רן בירן

"הגל השלישי" של הקפה הוא מושג יחסית חדש משני העשורים האחרונים שמתאר קפה שמקורותיו איכותיים במיוחד, שהזנים השונים שלו ידועים ומפורטים, וצורת הגידול ואופן הקלייה שלו חשובים ונעשים בהקפדה, כמו גם החליטה עצמה וההגשה. בקיצור, מדובר בקפה דור שלישי, שמתכתב עם המגמות האקולוגיות בעולם כמו סחר הוגן והגנה על הסביבה, תוך מתן דגש על איכות וטעם. לא מעט בתי קפה כאלה נפתחים בעולם וגם בתל אביב, דוגמת קפה 51 באחד העם או קפה אוריג'ם בדיזנגוף.

עוד בתי קפה חדשים ששווה לכם לבדוק:
צ'יליטה בית קפה חדש ששם דגש על צנימים
נורדיניו הקפה מעדניה של קפה נורדוי

קפה טימותי. רן בירן,
קערת בריאות/רן בירן

גם קפה טימותי החדש בצפון תל אביב הוא כזה. המקום שנפתח ממש השבוע בקצהו הצפוני של רחוב אבן גבירול, במקומו של קפה הורקנוס הוותיק, מציע תערובות קפה ייחודיות מרחבי העולם, מאתיופיה, קוסטה ריקה ואינדונזיה, וגם תערובת הבית שהם טוחנים בעצמם, בחליטות קרות או חמות ובצורות הגשה מקצועיות ומגוונות. אבל ההקפדה והדיוק לא נעצרים בקפה, בטימותי מציעים גם תפריט אוכל מוקפד שמתמקד בשלוש קטגוריות, סלטים כריכים וקערות, למשל בול (קערה) של פטריות פורטובלו בגריל עם קינואה אדומה, ירקות צלוים וסלסת עגבניות שרי (55 שקלים); או בול של בשר בקר מפורק עם מג'דרה, בטטה אפויה ועגבניות שרי צלויות (56 שקלים);

עוד בוואלה! אוכל

הדרוזי שהגיע לתל אביב ופתח מסעדה טבעונית

לכתבה המלאה
קפה טימותי. רן בירן,
חולטים קפה/רן בירן

יש גם סלט טימותי עם רוקט, חסה ערבית, תאנים, כדורי לאבנה וחומוס פריך (48 שקלים); כריך ג'בטה עם חזה עוף צלוי ואיולי חרדל, פלפל קלוי, קלמטה ורוקט (46 שקלים); מוזלי מלוח עם גרנולה, עדשים שחורות, בטטה צלוייה, נענע, צנוניות, שומשום קלוי וסומק (36 שקלים) ועוד.

היזמים שעומדים מאחורי טימותי הם נדב נאמן, מהבעלים של הסטריטס, תומר גולדברג, מי שהיה הבעלים של קפה הורקנוס שבמקומו נפתח המקום החדש, וניר גאירו, שהקימו מקום מעוצב עם הרבה חללי ישיבה נוחים מוקפים בצמחיה ירוקה, עם בר מרכזי גדול אותו מתפעלים בריסטות מקצועיים שלוקחים את הקפה שלכם מאוד ברצינות.

קפה טימותי, אבן גבירול 187 תל אביב, 03-5467869, שעות הפעילות בימים א'-ו' בשעות 07:00-23:00 ובשבת 08:00-23:00

קפה טימותי. רן בירן,
סלטים, כריכים וקערות/רן בירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully