וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארווינג? יש המבורגר חדש שכדאי להכיר

5.10.2019 / 8:00

האיש שעומד מאחורי האימפריה של פלאפל בריבוע נכנס לעסקי ההמבורגר, בהתאם לרוח התקופה, ופותח את Starving, מזללה בסגנון אמריקה של פעם, עם המבורגר בסיסי אך איכותי, מיתוג מגניב, ומילקשייק לקינוח, ולא, זה לא בתל אביב

Starving, סטארווינג בורגר. גיא יקר,
קציצה משולשת בסטארווינג/גיא יקר

גיא יקר קרא את הספר "מאחורי הקשתות" המתאר את סיפור ההצלחה של מקדונלד'ס לפני שהוא החליט לפתוח מזללת המבורגר חדשה. רשת מזון היא לא דבר זר לו, ב-1995, אז חייל משוחרר, הוא הקים בעצמו את רשת "פלאפל בריבוע" שהיום מונה 29 סניפים בכל הארץ. לאחרונה, ובעקבות הספר המפורסם, התחיל לדגדג ליקר לעשות משהו חדש. אחרי 25 שנה שבהן התעסק באוכל צמחוני בלבד, הוא מחליט להצטרף לטרנד ההמבורגרים, באיחור אופנתי אך לא בלתי רלוונטי, ופותח את Sratving, מזללת המבורגר תחת הקונספט Back to Basic, במיקום הכי לא טריוויאלי, מושב בית עובד סמוך לנס ציונה.

עוד המבורגרים ששווה להכיר:
זה: ההמבורגר המדובר של אשדוד
בודגה: המבורגר כשר בת"א

Starving, סטארווינג בורגר. גיא יקר,
ארוחה עם ריפיל חופשי על השתייה/גיא יקר

Starving מציעה, בשיטת השירות העצמי והבאזרים, כריך המבורגר פשוט מבשר בקר עם אחוזי שומן נמוכים, בסגנון אמריקה של פעם, כשאפשר לבחור אם לשים קציצה אחת (30 שקלים), שתיים (37 שקלים) או שלוש (44 שקלים) בתוך הלחמניה, עם חסה, עגבניה, חמוצים ובצל סגול, הכי בסיסי, ללא תוספות על ההמבורגר, ויש גם כריך פילה עוף ברביקיו. לשני אלו תוכלו להוסיף ציפס בלגי, ואת הכל תוכלו לקבל בארוחה שכוללת ריפיל חופשי על השתייה.

מכיוון שיקר קיבלת את ההשראה שלו מהספר על מקדונלדס, הוא מקפיד שכל צורת העבודה תהיה מאוד מדויקת, עובי חיתוך העגבניות, כמות הרוטב בתוך הלחמנייה, הכל מדוד, מדויק וקבוע. ואם כל זה לא מספיק אמריקאי בשבילכם, יקר הביא מארצות הברית מכונת מילקשייק, איתה הוא מכין מילקשייק של פעם בלי קשקושים, עם גלידה של בן אנד ג'ריס וחלב, זה הכל, בטעמים תות, קפה, שוקולד או וניל.

עוד בוואלה אוכל

המסעדה האיטלקית הכי מפורסמת בניו יורק הגיעה לישראל

לכתבה המלאה
Starving, סטארווינג בורגר. גיא יקר,
ממותג ומדליק/גיא יקר

לטובת הצליאקים הוקם במקום מטבח נפרד ויש אפשרות להזמין המבורגר בלחמנייה ללא גלוטן. המזללה הקטנה, שממוקמת בצמוד לפלאפל בריבוע בתחנת הדלק בכניסה לבית עובד מעוצבת כמובן גם היא בסגנון אמריקאי מדליק, עם שפה גרפית שחוזרת על עצמה במשפטים חמודים על המפיות, הכוסות ואפילו על הקירות. ויש אפילו סוכריות מנטה ממותגות, אמריקה כבר אמרנו?

Starving, תחנת הדלק סונול צומת בית עובד, שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 11:00-00:00 ובימים ו'-ש' בשעות 12:00-00:00.

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully