וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 שנה: אביב משה עוזב את מסעדת מסה

25.12.2019 / 15:52

השף אביב משה עוזב את מסעדת מסה היוקרתית לאחר 15 שנה ומתפנה למסעדות האחרות שלו ולפרויקט עתידי שהוא עובד עליו בברלין

אביב משה. איליה מלינקוב, ספק 500
אביב משה/ספק 500, איליה מלינקוב

לאחר 15 שנה, השותפות של קבוצת מסה מתפרקת והשף אביב משה עוזב את הקבוצה. משה ושותפו המסעדן איציק המל, שמחזיקים גם במסעדת קוואטרו ובמסעדת יאסו, נפרדו כבר לפני חודשיים ממסעדת מסה היוקרתית אותה הקימו יחד עם השותפים גבריאל ארבוב ומור אשכנזי, כשהשניים האחרונים ישארו הבעלים של המסעדה וימשיכו לתפעל אותה.

מסעדת מסה נפתחה ב-2004 וכיוונה גבוה. שני החללים שלה עוצבו באלגנטיות בצבעים לבן ושחור, ואפשר להיתקל בה באוליגרכים, פוליטיקאים ומפורסמים מהארץ ומהעולם והתפריט מציע מנות שף מפוארות במחירים גבוהים מאוד. חלק מאנשי הצוות של מסה עובדים בה מיום הקמתה, והם ישארו להוביל את המטבח, עם ברכתו ותמיכתו של אביב משה. המל ומשה ימשיכו להפעיל את מסעדת קוואטרו שפתחו ב-2015 ואת המסעדה היוונית יאסו.

מסעדת מסה. איליה מלניקוב,
מסעדת מסה- יוקרתית ומעונבת/איליה מלניקוב

הפרידה משותפת וחברית ומתבצעת על דעת כל הצדדים. מור אשכנזי שניהל במהלך כל השנים את הקבוצה, מסר, "אני מודה לשף אביב משה על תרומתו הקולינרית ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. לאביב משה היו כמה התנסויות בתחום אוכל הרחוב כמו דוכן הפיתות "ירושלמית" שפתח ב-2012 בדיזנגוף שנסגר מזמן או הדוכן הטורקי אילדיז בשרונה מרקט שהוא כבר לא חלק ממנו. ב-2016 הוביל משה את הפתיחה של שוק האוכל הצפוני אגמון מרקט ומנהל אותו מבחינה קולינרית עד היום. "מסעדת מסה יקרה לי ואני אמשיך ללוות את הצוות בכל מה שצריך, זוהי פרידה ידידותית. אחרי 15 שנה אני מרגיש שפיזית אני צריך להיות במקומות אחרים. יש לי פרויקט עתידי של מסעדה בברלין שאני רוצה להקדיש לו תשומת לב".

עוד בוואלה! אוכל

מסעדת משייה מינתה שף ישראלי מניו יורק

לכתבה המלאה
מנות דגים במסעדת מסה. נמרוד סונדרס
תפריט מהודר במסה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully