וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך לא ידענו?!": זו הדרך הנכונה להשתמש בשקית קוביות קרח וזה הטריף את הרשת

19.5.2020 / 23:49

מכירים את זה שאתם עושים פעולה מעצבנת כל חייכם ומגלים באיזה סרטון ביוטיוב שיכולתם להימנע מכל כך הרבה עצבים אם רק הייתם יודעים איך לעשות את זה נכון? אז מצאנו את הדוגמה המושלמת עבורכם

TIKTOK

בסרטון - זו הדרך הנכונה להשתמש בשקית קוביות קרח

עצרו הכל: מתברר שעד היום לא ידענו להשתמש נכון בשקית קוביות קרח! נכון, זה לא סוף העולם, אבל יכולנו לחסוך כל כך הרבה זמן מיותר אם השקיות האלו היו מגיעות עם הוראות שימוש וסרטוני הדרכה מובנים או אם רק היינו נחשפים לסרטון היוטיוב הזה שהפך לויראלי. בסרטון הקצר נראית אישה מדגימה למצלמה כיצד באמת יש להשתמש בשקית קוביות קרח - והיזהרו, כי הצפייה בקטע הבא עלול להטריף את דעתכם.

בסרטון, ששותף בידי NETfixe, נראית האישה אוחזת בשקית קוביית קרח מלאה, כשכל השקית קפואה כמקשה אחת. עם זאת, במקום לשלוף כל קובייה בנפרד, היא פשוט מותחת את השקית -אנכית ואופקית - ומשחררת בלחיצה קלה את כל הקוביות לתחתית השק שנוצר. עכשיו הקרח מוכן לשליפה בלי שום מאמץ.

הסרטון צבר יותר מ- 5.5 מיליון צפיות ו-21 אלף תגובות של אנשים שלא האמינו איך פספסו את הדרך הנכונה להשתמש בשקיות האלו. "52 שנים מחיי עברו בלי שידעתי על זה. איך זה הגיוני?" כתב אחד ואחר הסכים: "וואו, וכל הזמן שנאבקנו בהן לחינם". אדם נוסף כתב: "עשיתי את זה לא נכון כל החיים שלי. במה עוד טעיתי ואיך אוכל להחזיר לעצמי את כל הזמן האבוד?"

ככה זה נראה

וכן. זה באמת עובד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully