וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסם טריק לקילוף מהיר של ביצה קשה - וספג ביקורת נוקבת

14.1.2020 / 0:33

אדם שרצה לשתף את חבריו ברשת בשיטה מבריקה לקילוף מהיר של ביצה קשה אכן קיבל לא מעט מחמאות, אבל אז הותקף בגל של ביקורת על משהו שנראה בקצה הסרטון והפתיע אפילו אותו

מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - ככה עובד הטריק

סרטון שמציג טריק שכבר פורסם לא פעם בעבר על איך לקלף במהירות ובקלות ביצה קשה משך הרבה מאוד תשומת לב ברשתות החברתיות - אבל מהסיבה הלא נכונה. הסרטון מראה אדם מכניס ביצה קשה לתוך כוס זכוכית לפני שהוא ממלא אותה במים. בשלב הבא הוא סוגר את הכוס עם כף ידו ומנענע אותה מצד לצד מספר שניות. כשהוא מוציא את הביצה, הקליפה השבורה נשארת למטה בשלמותה, משאירה את הביצה הקשה מקולפת לגמרי.

הסרטון הופץ בטוויטר על ידי המשתמש @backt0nature עם הכיתוב: "כך מקלפים ביצה קשה בצורה מדויקת", והוא השיג למעלה מ-3,000 לייקים ו-750 תגובות, אבל לאו דווקא התגובות להן הייתם מצפים.

למרות שכמה אנשים היו חסרי אמונה לגבי הטריק, רבים סיפרו שניסו אותו בעצמם וזה לגמרי עובד. "אני אוהב את זה, זה עובד לחלוטין", כתב אחד מהם ואחר הוסיף: "זה דבר יפהפה". שלישי הוסיף את הטיפ שלו: "אתה שכחת לציין שצריך לעשות את זה כשהביצה עדיין חמה, והמים צריכים להיות קרים כדי להוציא את הביצה מהקליפה שלה. אתה יכול לעשות את אותו הדבר עם עגבניה או כל פרי או ירק בעל קליפה עבה".

אבל למרות דברי השבח על הטכניקה, רוב התגובות שמו לב לבעיה אקוטית בסרטון הויראלי - אחרי שהמציג סיים למלא את המים בכוס, הוא מציג עם ההדרכה שלו כשהמים בברז ממשיכים לזרום!

"למרות שאני מתרשמת מהטריק, תזכור לסגור את המים בפעם הבאה. זה הורג אותי לראות בזבוז של מים", כתבה אחת ואחר הוסיף: "יפה, אבל בבקשה, סגור את המים". שלישי סיכם: "בזבוז של מים. אם אתה לא יכול לקלף ביצה בלי לעשות את זה, אין לך תקווה".

seperator
אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully