וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מילה: מקורית, זולה וטעימה להדהים

7.1.2020 / 7:39

במדרחוב של שוק לוינסקי אמנם כבר אין כניסה למכוניות, אבל זה לא מה שימנע מהמונה לבדוק את המקום החדש של ג'מילה - תמורת 20 שקלים תקבלו את אחת המנות הכי מקוריות וטעימות שיש לת"א להציע

ג'מילה. קובי רובין, קובי רובין
המנה המקורית והטעימה בעיר/קובי רובין, קובי רובין

כמעט כל יום נפתח דוכן אוכל חדש בתל אביב, עסקים כל הזמן נסגרים ועל שרידיהם נפתחים עסקים חדשים, לא מעט יזמים מנסים את מזלם בעיר הגדולה. אבל החוכמה היא לפתוח מקום חדש ומעניין, שלא הולך בתלם ומנסה לעשות כאן משהו קצת אחר.

לפני מספר שבועות נפתח מקום בשם ג'מילה במדרחוב החדש של שוק לוינסקי, אחרי שעשו משאל בקרב תושבים ועסקים באיזור שוק החליטו לתחום את האזור להולכי רגל בלבד.

ג'מילה מבוססת על מאפה דמוי פיתה רחבה ודקה למדי, אך רכה, שעליה מערימים לפי סגנונות שונים כל מיני תוספות שרוצים, כשהכיוון הכללי הוא לפי מדינות שונות: איטליה על המפה, תאילנד עם ייצוג מעניין, עיראק בסגנון של סביח, ויש גם את טוניס.

אני הלכתי על ג'מילה טוניסאי כי הבנתי שהיא יכולה לבוא עם ביצה עלומה, עד אותו רגע עוד הייתי בכיוון תאילנד, אבל האפשרות של הביצה העלומה הפילה אותי בשבי. מבחינתי ביצה עלומה היא מעשה אלים, לא כל אחד בקיא בטכניקה המסובכת הזאת.

ג'מילה. קובי רובין, קובי רובין
חם מהתנור/קובי רובין, קובי רובין

מאפה ג'מילה טוניסאי הונח על מגש ועליו שכבה של מטבוחה עם רוטב לימון, אחר כך טונה ברסיסים, באמצע הג'מילה הניחו לי את הביצה העלומה, הוספתי תפוח אדמה בפרוסות שזה עתה יצא מהתנור, יחד עם קישואים מהתנור, כוסברה ובזיליקום, ומעל הכל מערום של זיתי קלמטה. כל זה עד כאן 20 שקלים, לא נראה לי שהמחיר יכול להישאר כל כך זול.

אחר כך מכניסים את הכל לתנור, לאיחוד טעמים, הרי היה אפשר לאכול את זה גם ככה, אבל דווקא החימום הנוסף מוסיף את הקריספיות הנדרשת לחלק התחתון של המנה. אחרי שמוציאים מהתנור חותכים לך באמצע של הג'מילה פעמיים לרבעים לא שווים.

אין צורך בסכו"ם, בג'מילה אוכלים עם הידיים, מומלץ להישען קדימה, את קולות האושר שלי כשאני אוכל משהו טוב באמת אתם כבר מכירים. אחזתי בחתיכה של ג'מילה ונתתי ביס עם הביצה העלומה והכל מהכל . גם אם תנסו לא לסיים את המנה, לא יילך לכם. אין חברים כשאוכלים ג'מילה, שכל אחד יזמין לעצמו אחד ג'מילה, רצוי עם ביצה עלומה. תל אביב הייתה צריכה הרבה זמן מנה כל כך מקורית וטעימה להדהים. סחטיין.

ג'מילה, לוינסקי 41 ת"א, שעות פעילות: ראשון - חמישי 09:00-19:00, שישי 08:00-15:00

בשבוע שעבר

סביח במינונים מדויקים

לכתבה המלאה
ג'מילה. קובי רובין, קובי רובין
פלחים של תפוחי אדמה חמים מהתנור/קובי רובין, קובי רובין
ג'מילה. קובי רובין, קובי רובין
המדרחוב החדש/קובי רובין, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully