וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצהבורגר של דומינוס: איך מפלוס ופלוס יוצא מינוס?

15.1.2020 / 10:40

מי מאיתנו לא מצא את עצמו מתלבט פעם אחר פעם בשאלה האם להזמין המבורגר או פיצה, כעת באה פיצה דומינו'ס, טרפה את הקלפים והשיקה פיצהבורגר, אז האם עתה נוכל להיות מסופקים משני העולמות בו זמנית? לא בטוח

shutterstock

בוידאו: חושבים שזה מופרך? חכו שתשמעו איזה עוד פיצות מצאנו

מי ומה פיצה בורגר דומינוס. דן פרץ, אולפן וואלה! NEWS
פיצהבורגר/אולפן וואלה! NEWS, דן פרץ

כולנו התחבטנו לפחות פעם אחת בחיינו בשאלה הגורלית האם מתחשק לנו המבורגר או פיצה, שניים מאבות המזון הג'אנק פודים האולטימטיביים. למרות השכיחות שלה זוהי התלבטות די מוזרה כשחושבים על זה, הרי שני המאכלים האלה עונים על צרכים אחרים לגמרי, והסיבה היחידה שאנחנו משווים ביניהם היא כי אנחנו אוהבים אותם באותם המידה. את הדילמה הזאת מבקשת לפתור לנו כעת פיצה דומינו'ס, שיוצאת במהלך כלל ארצי ומשיקה פיצה חדשה - פיצהבורגר. במקום לבחור נוכל עתה להיות מסופקים משני העולמות, פיצה שהיא המבורגר, המבורגר שהוא פיצה. האמנם?

עוד בוואלה! אוכל

ותיקות, חדשות וזמניות: חמש פיצות שכדאי לדבר עליהן

לכתבה המלאה
פיצה בורגר דומינוס. דן פרץ,
יש צ'יפס בצד/דן פרץ

ניגשנו אל משימת הטעימה הזאת ברגשות מעורבים. מצד אחד אנחנו אוהבים פיצה. אמנם דומינו'ס היא לא בהכרח הבחירה הראשונה שלנו בבואנו להזמין פיצה, במיוחד היום שיש לה מתחרות בוטיקיות די רציניות בשוק, אבל לתפיסתנו פיצה היא מוצר צריכה בסיסי, וכמו שלעיתים נקנה לחם אחיד בסופר, לעיתים גם נאכל פיצה דומינו'ס, זה לא מושלם, אבל אנחנו לא כועסים על עצמנו כשזה קורה.

מצד שני, ההודעה על הפיצה בורגר החדשה העלתה בנו מיד אנטגוניזם. זה לא הגימיק הראשון שדומינו'ס שולפת מהשרוול בשנים האחרונות, הייתה את פיצת השף של אסף גרניט שלא התגלתה כאיזה שוס יוצא דופן, ואפילו רק לאחרונה היה לרשת גם ניסיון די מוזר לקשר בין פיצה לספורטאים עם "פיצה PRO העשירה בסידן ודלת הקלוריות" שדומינו'ס ממליצים לספורטאים לאכול אחרי אימון, שזה כמו לבקש מכירופרקט המלצה לחופשת סקי. לבקש זה מילא, אבל זאת חוצפה אם הוא עונה.

פיצה בורגר דומינוס. רעות סהר, רעות סהר
ככה זה נראה במציאות, די דומה/רעות סהר, רעות סהר

פיצהבורגר של דומינו'ס לוקחת את כל המרכיבים הקלאסיים של המבורגר ושמה אותם על בצק של פיצה בתנור. בשר המבורגר מפורק (בשר טחון על פיצה הוא לא דבר חדש), גבינת מוצרלה (שזה בעצם הופך את זה לפיצה צ'יז בורגר לא?), טבעות בצל סגול, פרוסות עגבניה וחמוצים, כן חמוצים, ומעל הכל "רוטב המבורגר" שהתגלה כרוטב אלף האיים. לשם תמיכה בנרטיב, על קצוות הבצק מפוזר שומשום כמו על לחמנייה ולצד הפיצה יש צ'יפס וקטשופ, על מנת להאכיל עוד קצת את רגשות האשמה.

למרות שהיו בקרב חברי המערכת מי שהתלהבו לשמוע על הפיצה שבדרכה אלינו, ההתלהבות קצת שככה עם הגעתה. קשה היה לקבוע אם זה משהו שאנחנו רוצים לאכול או רוצים להימנע ממנו, ובכל זאת הידיים נשלחו והמשולשים נלקחו. הבשר דווקא היה בסדר, לא מלוח ומפוזר באחידות, הגבינה לא הורגשה כמעט, מלפפונים חמוצים, כך גילינו לצערנו, לא משתגעים על החום של התנור, אבל גם זה איכשהו עובר, ורוטב אלף האיים היה זול ומיותר. התוצאה הסופית הייתה מעט יבשושית וקשיחה, אפילו שהטעמים דווקא כן הסתדרו איך שהוא בפה.

פיצה בורגר דומינוס. דן פרץ,
לחובבי הג'אנק פוד הכבדים/דן פרץ

באופן מפתיע, ובפה אחד, כולם קבעו שהחלק הכי טוב בפיצה הם הקצוות השחומים המנוקדים בשומשום. וכשהחלק הכי טוב בפיצה הוא ה"קשה" שלה אז המצב באמת קשה. מי שהפיצה לא סיפקה אותו פנה לקבל נחמה מהצ'יפס, מה שהתברר כצעד אופטימי אך שגוי, הצ'יפס לא שרד את המשלוח והגיע עצוב ורטוב. במקום להתנחם בו היינו צריכים לנחם אותו.

חובבי הג'אנק פוד וילדים כנראה יעריכו את הפיצה הזו במידה מסוימת, היא אכן מחברת בין שני עולמות, בזה דומינו'ס הצליחו. חבל שאל המשוואה הזו הם הביאו עולמות די גרועים, המבורגר גנרי וזול, ופיצה סטנדרטית ורגילה. תארו לכם שהיו מחברים בין המבורגר אלוהי לפיצה גאונית, אלה עולמות לחבר ביניהם. זה איחוד שנשמח להיות נוכחים בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully