וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכון ביתי לעוגת בננה ב-3 מרכיבים בלבד הדהים את כולם

2.2.2020 / 0:02

עקרת בית שיתפה מתכון מפתיע לעוגת בננה ברד בשלושה מרכיבים שנאפית בסיר לבישול איטי. ברשת נרשמה התלהבות: "זה נראה מדהים. אני לא יכול לחכות כבר לנסות את זה בעצמי"

בשיתוף שמן עץ הזית

מתכון להכנת עוגת בננה (שנקראת גם לחם בננה - בננה ברד) בשלושה מרכיבים בלבד מעורר התלהבות ברשת, עם רבים שהודו מבעוד מועד לבשלנית הנהדרת ששיתפה אותם במתכון המיוחד שלה. עקרת הבית ששיתפה את המתכון הפשוט שלה להכנת עוגת הבננה מסבירה שיש לאפות אותה בסיר לבישול איטי ולא בתנור רגיל. בהודעה שפרסמה בפייסבוק כתבה ש"העוגה טעימה במיוחד, בעיקר כשמגישים אותה עם חמאה וסירופ מייפל זהוב".

להכנת העוגה תזדקקו לשלושה מרכיבים בלבד: חמש בננות, קופסה אחת של חלב מרוכז ו-2.5 כוסות קמח. רסקו את הבננות וערבבו אותן עם יתר המרכיבים. אחר כך, לדבריה, יש "לשפוך את המרכיבים לתבנית מרופדת ישרה, להוסיף שלושה סנטימטרים של מים לתחתית סיר הבישול האיטי ולהניח את תבנית העוגה בתוכו". לאחר מכן, כוונו את סיר הבישול האיטי לחום גבוה והשאירו אותו כך למשך שעתיים עם מגבת מתחת למכסה. בתום הזמן, תצא לכם עוגת בננה ברד טעימה ומוכנה לאכילה.

מתכון להכנת עוגת בננה ברד. FACEBOOK, צילום מסך
עוגת בננה ברד בשלושה מרכיבים בלבד/צילום מסך, FACEBOOK
מתכון להכנת עוגת בננה ברד. FACEBOOK, צילום מסך
היא לא רק נראית מדהים. היא גם סופר טעימה/צילום מסך, FACEBOOK

ברשת נרשמה התלהבות. אחד כתב בתגובה: "זה נראה מדהים. אני לא יכול לחכות כבר לנסות את זה בעצמי" ואחרת הוסיפה: "וואו, אני אוהבת עוגת בננה. תמיד מכינה את שלי בתנור קונבנציונלי. תודה על שיתוף המתכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully