וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ אפ קרואסון בלחמים

22.1.2020 / 11:15

אם היה חסר לכם איזה חג בין חנוכה לפורים - אז יש אחד כזה, ואנחנו לא מתכוונים לט"ו בשבט אלא ליום הקרואסון, במאפיית לחמים לקחו את החגיגות צעד אחד קדימה, כמו שרק הם יודעים, ואנחנו קפצנו לפופ אפ קרואסון, ובדקנו מה הם מציעים לרגל החגיגות

פופ-אפ קרואסון, מאפיית "לחמים"/צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

לפני שנתיים בדיוק, עבד אורי שפט, הבעלים והאופה הראשי של מאפיית לחמים על פיתוח בצק קרואסון חדש. הבצק יצא כל-כך מוצלח, שבמאפייה החליטו לחגוג את המהלך. הם פתחו יומן וגילו שיש לקרואסון כבר יום חג משלו, והוא יוצא ב-30 בינואר. באותה שנה, החליטו בלחמים להרים פופ אפ קרואסונים למשך שבוע בסוף ינואר בחנות החשמונאים וההצלחה הייתה רבה.

השנה, לכבוד יום הקרואסון הבינלאומי, החליטו לשחזר את הפעילות המגניבה ואף להרחיבה. למשך עשרה ימים (החל מה-21 ועד ה-31 לחודש, כולל), יתקיים אירוע פופ אפ קרואסון שיכלול חמישה קרואסונים מיוחדים - שלושה מתוקים ושניים מלוחים.

פופ אפ קרואסון. יעל לאור, יעל לאור
מתוק או מלוח?/יעל לאור, יעל לאור

בין המתוקים תמצאו קרואסון שוקולד, עם קרמו שוקולד מבפני וציפוי שוקולד, דפי שוקולד ואבקת קסמים מבחוץ (34 שקלים), יש גם קרואסון תותים בשמנת - מלא קרם פטיסייר, שנטילי וניל, תותים טריים ועננים של אבקת סוכר ומעליו - קצפת ותות בשוקולד (34 שוקולד) ויש גם קרואסון חמאה במילוי גנאש שוקולד ובננות (22 שקלים).

אם אתם יותר אנשים של מלוח תוכלו למצוא את עצמכם עם טוסטאסון - קרואסון חמאה במילוי תרד, גבינת פטה, גבינת גאודה וצ'ילי אדום (32 שקלים), או עם קרואסון אבוקדו- פרוסות אבוקדו, עלי מיקרו ירוקים, צ'ילי אדום וגבינת פטה (34 שקלים).

עוד בוואלה! אוכל

מהערבה ועד בנימינה: הסיפור של משק עפאים

לכתבה המלאה
פופ אפ קרואסון. עידו שחם, עידו שחם
הפייבוריט שלנו/עידו שחם, עידו שחם

מעבר לכך, פיתחו במאפייה בצק קרואסון ייעודי, למי שמעוניין לנסות את מזלו בבית, בלחמים חסכו לכם את הכנת בצק הקרואסון המורכבת, לקחו את בצק הקרואסון שהם מכינים במאפיה, וארזו אותו לשימוש ביתי, ויש גם מארז כיבודים Happy Hour למשרד עם מיני קרואסונים, דיפ שוקולד, דיפ תותים, פטיסייר. שיימכר בימי חמישי של הפופ-אפ בלבד.

חג קרואסון שמח שיהיה לכם!

דוכן הפופ אפ יפעל בחנות החשמונאים בין התאריכים 21-24 בינואר, בין השעות 12:00-18:00
בחנות ברודצקי ב-28 בינואר, בין השעות 12:00-18:00
ובחנות רמת השרון ב-29 בינואר בין השעות 12:00-18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully