וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום רטוב: פופ אפ קרואסונים משוגע

29.1.2018 / 13:17

קרואסונים שזה עתה יצאו מהתנור עם תותים, קרם פרש ושוקולד או קרם לימון וציפוי של מרנג איטלקי - הפופ אפ של מאפיית לחמים לרגל יום הקרואסון הבינלאומי הוא מימוש הפנטזיה האולטימטיבית של כל מכור לפחמימות

יח"צ - חד פעמי

ביום רביעי ה-31 בינואר חל יום הקרואסון הבינלאומי. למה העולם צריך יום כזה? כי מדובר באחד המאפים המוכרים, האהובים והנמכרים ביותר בעולם. למרות שטועים לחשוב שבמקור הוא צרפתי, הקרואסון דווקא נולד באוסטריה במאה ה-13 ורק אחר כך היגר לצרפת. הכנת קרואסון דורשת מיומנות ולמרות זאת זה אחד המאפים היותר נפוצים בכל העולם, גם כאן בישראל פיתחנו עבורו חיבה מיוחדת והוא נמכר בכל מאפייה.

קרואסון עם תותים. רעות סהר,
קרואסון תותים ושוקולד. יש יותר מושלם מזה?/רעות סהר

אורי שפט, מי שעומד מאחורי מאפיית לחמים שלה חמישה סניפים בתל אביב (ומאפיית לחמים בניו יורק) הכין הרבה קרואסונים בימי חייו והוא כנראה יכול להכין גם כמה תוך כדי שינה. לכבוד יום הקרואסון הבינלאומי משיקים בלחמים פופ-אפ מיוחד של עשרה ימים בהם יעשו כבוד למאפה האלמותי. במשך מספר שעות ביום יגישו בעמדה מיוחדת בבית הקפה ארבעה סוגים של קרואסונים מתוקים במילויים מיוחדים (28 שקלים) ושני סוגים של קרואסונים מלוחים (32 שקלים).

מתכון לחלה של לחמים

הכוכבות האמיתיות של שולחן החג

לכתבה המלאה
קרואסון עם שוקולד. רעות סהר,
קרואסון שוקולד/רעות סהר

בתפריט הספיישל תמצאו כריך קרואסון פתוח במילוי תותים בשמנת, קרם פרש, תותים טריים ואבקת סוכר; קרואסון מלבי במילוי פטיסייר ורדים, ציפוי נפאז' אדום, קוקוס, פיסטוק ופטל טרי; קרואסון מרנג לימון במילוי קרם לימון ומרנג איטלקי לציפוי; קרואסון שוקולד במילוי קרמו שוקולד בציפוי שוקולד מריר. בגזרת המלוחים יש כריך קרואסון פתוח עם פרוסות אבוקדו, גבינת פטה מגורדת, ירוקים וצ'ילי או כריך קרואסון חם עם גבינה ועלי תרד. הפופ-אפ יפעל בין התאריכים 31 בינואר -עד ה-9 בפברואר בין השעות 10:00 בבוקר עד 14:00 בצהריים.

לחמים, רחוב החשמונאים 103, תל אביב. 03-5618111

קרואסון עם מרנג לימון. רעות סהר,
קרואסון לימון מרנג/רעות סהר
קרואסון עם שוקולד. רעות סהר,
זילוף שוקולד/רעות סהר
קרואסון עם תותים. רעות סהר,
קרואסונים מתוקים/רעות סהר
תותים. רעות סהר,
חיתוך תותים/רעות סהר
קרואסון. רעות סהר,
ישר מהתנור/רעות סהר
קרואסון. רעות סהר,
גלגול קרואסונים/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully