וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרעצל הזה: שרויטמן פותח סניף במרכז ת"א

19.2.2020 / 11:20

שרויטמן, אחד מבתי הקפה הכי שווים שנפתחו בשנים האחרונות, בגבול שבין גבעתיים לתל אביב, מתרחב לסניף נוסף במרכז תל אביב, עם הפרעצל האגדי, הכריכים המעולים ומאפה הספוליאטלה כמובן, הנה כל הפרטים

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

בוידאו: ביקרנו בפתיחה של שרויטמן בנחלת יצחק

פרעצל של שרויטמן. רעות סהר,
הפרעצל של שרויטמן/רעות סהר

אין יותר מדי סיבות לתל אביבים לקנא באנשים מגבעתיים מבחינה קולינרית, או בכלל. נכון, יש את עובד, הסביח המיתולוגי של גבעתיים, הוא אמנם עדיין שם, אבל אם נודה על האמת, יש כמה אופציות לסביח שלא נופלות ממנו בתל אביב. אבל בשנתיים וחצי האחרונות משהו בכל זאת השתנה במאזן הכוחות, ולמשהו הזה קוראים שרויטמן.

ערן שרויטמן, השף המוערך של מסעדת אורקה לשעבר, וממקימי בר הפיקוק, עזב לכמה שנים את תל אביב וחיי המסעדות, והשקיע את זמנו בפיתוח של לחם, בצקים ופרעצל אחד שכבר הפך לסימן ההיכר שלו. כשהחליט שרויטמן לפני שנתיים וחצי, שהוא בשל לחזור לעניינים, הוא בחר לא לעשות את זה במרכז ת"א, שם חשש שהוא עשוי ללכת לאיבוד בין המבחר המסחרר שיש לעיר הגדולה להציע, אלא דווקא בשכונת נחלת יצחק השקטה, שאמנם נמצאת בתל אביב, אבל תכלס, היא הרבה יותר קרובה לגבעתיים. וכך, הגבעתיימים הפכו מהר מאוד את שרויטמן לקפה הבית שלהם, והתל אביבים מדי פעם נתנו גיחה לנשנש איזה פרעצל.

עוד בוואלה! אוכל

שלושה מקומות אוכל חדשים בגבעתיים

לכתבה המלאה

אז שומעים? בקרוב היתרון הקטן הזה גם הוא עומד להסתיים, התל אביבים לא צריכים לחצות יותר את איילון לכיוון מזרח. ערן שרויטמן פותח מקום נוסף במרכז ת"א. את החלל שהשאירה ברווזי הסנדווצ'יה של רז רהב, בלובי של מלון סול, ברחוב טשרניחובסקי, אחרי שנסגרה לפני כחצי שנה, ימלא בקרוב שרויטמן, עם שלוחה נוספת של בית הקפה שלו.

התפריט בשרויטמן החדש, צפוי כרגע להיות די דומה לזה שבנחלת יצחק, עם כריכים כמו הרינג בשמנת, סלמון מעושן, גאודה עזים, סלט ביצים ועוד, אשר מגיעים באותו פרעצל מפורסם, או בלחם מחמצת נהדר, המאפים הבוטיקיים בהם שמרים שוקולד או קינמון, מאפה הספוליאטלה האיטלקי המדופדף, סלטים, מסבחה שעועית שחורה ועוד.

בהמשך ייתכן שיתווספו עוד קטנות, שיתאימו את עצמן לניואנסים התל אביבים, כמו מנות אפרטיבו שונות.

על עיצוב המקום עובד ממש בימים אלו המעצב דן טרוים, והוא צפוי לעבור שיפוץ ומתיחת פנים קלה לפני שייפתח לקהל. הרעיון הוא שהמטבח של המקום לא יהיה פתוח כפי שהיה כאן בעבר, אלא יהפוך לחנות בה ניתן לקנות את המאפים של שרויטמן הביתה. בשונה מהסנדוויצ'יה של ברווזי, המקום יתפקד כבית קפה לכל דבר ועניין, עם כ-50 מקומות ישיבה - בפנים ובחוץ, כמו גם מקומות ישיבה גבוהים על הבר המשקיף החוצה.

יש למה לחכות.

שרויטמן, טשרניחובסקי 17 ת"א, מלון סול, הפתיחה במאי
וכמובן גם: נחלת יצחק 30, תל אביב, 03-6917767

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully